کدخبر: 17689

سهام|سهام عدالت| سهامداران

فوری/ زمان واریز قطعی مرحله اول و دوم سود سهام عدالت اعلام شد

رئیس سازمان خصوصی سازی از 2 برابر شدن میزان سهام عدالت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : مرحله نخست این واریزی تا پایان آذر یا اوایل دی‌ماه و مرحله دوم تا پایان سال انجام خواهد شد.

حسین قربان زاده در نشست خبری آیین رسمی مبادله قرارداد بزرگ‌ترین مزایده تاریخ ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع واگذاری سهام بلوکی استقلال و پرسپولیس جزو واگذاری‌های مهم است که در جلسه آینده هیات واگذاری پیشنهاد ما برای واگذاری بلوک مدیریتی این دو باشگاه مطرح می‌شود و در صورت تصویب هیات واگذاری در دی‌ماه شاهد مزایده بلوک مدیریتی این دو باشگاه خواهیم بود؛ به نحوی که سهام دولت به اقلیت برسد.

به گفته وی از ۱۵ آذرماه پنجره بارگذاری مدارک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باز شده که تا پایان سال مهلت بارگذاری مدارک وجود دارد.

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دولت در واگذاری استقلال و پرسپولیس به دنبال تامین مالی نیست، اعلام کرد: در تلاش هستیم تا مشوق‌هایی ایجاد شود تا شاهد مشارکت بیشتر متقاضیان و خریداران بلوک‌های استقلال و پرسپولیس باشیم.

واریز مرحله نخست سود سهام عدالت تا پایان آذرماه

وی در ادامه به مرحله نخست واریز سود سهام عدالت طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: طبق صحبت‌های انجام شده سود سهام عدالت با افزایش ۲ برابری نسبت به سال گذشته همراه خواهد شد.

قربان زاده خاطرنشان کرد: قرار بر این است تا سود سهام عدالت طی ۲ مرحله به حساب مشمولان واریز شود که مرحله نخست این واریزی تا پایان آذر یا اوایل دی‌ماه و مرحله دوم تا پایان سال انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر: