کدخبر: 17783

شقایق دهقان|ز شقایق دهقان عکس| شقایق دهقان بیوگرافی

فوری: شقایق دهقان زندانی شد| جرم شقایق دهقان چیست؟

شقایق دهقان به دادسرا احضار شد. الناز شاکردوست نیز اعلام کرد که احضار شده است.

همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنهٔ تلویزیون بود که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند و چند وقتی است که از هم جدا شده اند. شقایق دهقان از سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و شقایق دهقان در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند. شقایق دهقان بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. اکثر فعالیت های شقایق دهقان در مجموعه تلویزیونی‌های نود شبیِ مهران مدیری است.ر

شقایق دهقان به‌دلیل هنجارشکنی به دادسرا احضار شده و باید امروز دوشنبه در دادسرای اوین حاضر شود.

گفتنی است، الناز شاکردوست هم در صفحه خود از احضارش به دادسرای زندان اوین خبر داده است.

 

زندگی مشترک شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سالهاست که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این بانوی بازیگر همسر دوم مهراب قاسمخانی است و مهراب قاسم خانی از همسر اولش یک دختر به نیروانا داشت و در کنار شقایق دهقان صاحب یک فرزند پسر شد. شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

شقایق دهقان

فیلم های شقایق دهقان

​​​1398 نارگیل

1398 انفرادی

1397 ناگهان درخت

1395 اکسیدان

1394 گذرموقت 

1393 شرف خانواده فاضل

1392 آتیش بازی

1390 گنجینه جواهر پشته

1387 شیرین

1379 زیر نور ماه

سریال های شقایق دهقان

 

شقایق دهقان

1376 قطار ابدی

1377 بیست

1379 مثل زندگی

1379 دختران

 

1379 جوان امروز

1380 ستاره باران

1380 رستوران خانوادگی

1381 پاورچین

1382 کوچه اقاقیا

1383 این سه نفر

1384 شب های برره

1384 و خداوند عشق را آفرید

1385 باغ مظفر

1386 مرد هزار چهره

1387 شب می گذرد

1388 مسافران

1388 زن بابا

1389 نون و ریحون

1390 ساختمان پزشکان

1390 مسیر انحرافی

1391 دزد و پلیس

1392 مهرآباد

1392 پژمان

1393 سر به راه

1394 دورهمی سری اول

1395 یادداشت های یک زن خانه دار

1399 نون خ2

شقایق دهقان

 فیلم های شقایق دهقان

​​​​شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که نقش های ماندگاری را در دنیای هنر ایفا کرده و بسیاری از مخاطبان تلویزیون او را با این نقش ها می شناسند.

یاسمن سریال پاورچین تا سحرناز شب های برره و خانم شیرزاد سریال ساختمان پزشکان همگی از نقش های ماندگار شقایق دهقان هستند که در ادامه اشاره ای مختصر به آنها خواهیم داشت.

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه همکاری اش با تلویزیون مشغول کار کودک و نوجوان شد. بازی در سریال قطار ابدی نقطه آغاز فعالیت های این بانوی هنرمند در تلویزیون بود و بعدها در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرد که برخی از آنها ماندگارتر شدند.

بازی در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود چرا که با نقش یاسمن و بازی در مقابل بازیگرانی چون مهران مدیری و جواد رضویان بیشتر از پیش شناخته شد و آشنایی با مهراب قاسمخانی در این سریال منجر به ازدواج آنها شد.

شقایق دهقان در برنامه «کافه آپاراتِ» فریدون جیرانی از آرزویش برای نویسندگی و تاثیر مهراب قاسم‌خانی، همسر سابقش بر این آرزو گفت.

او در این مورد که همیشه نویسندگی را به اندازه بازیگری و حتی بیشتر از آن دوست داشته است، گفت: «مقداری تنبلی خودم هم هست اما همواره بازیگری برایم راه آسان تری بوده است. همیشه دلم می خواسته نویسنده باشم ولی همیشه بازیگر بوده ام.» 

او در مورد سهم مهراب قاسم خانی، نویسنده و همسر سابقش در شکل گیری این علاقه و پرورش آن هم گفت: «قطعا وقتی با گروهی کار می کنید و کسی کنارتان است که دائم در حال نوشتن و نویسندگی و این هاست بر روی شما هم تاثیر می گذارد اما این آخری ها به مشکل خوردیم. آدم وقتی پیر می شود، آستانه تحملش پایین می آید و مهراب قاسم خانی همیشه رئیس بود و مافوق بود و بالاتر بود و دیگر به جایی رسیده بود که گفتم خدایا اگر بخواهم الان شروع به نوشتن کنم کارم به چالش می کشد و اصلا ولش کن و نمی خواهد.» 

دهقان در جواب سوال فریدون جیرانی که آیا همچنان با مهراب قاسم خانی زندگی می کند از متارکه ای که دو سال و نیم پیش صورت گرفته است خبر داد و گفت: «الان دوباره دارم تلاشم را می کنم و اگر شروع به نوشتن کنم و به نویسندگی وصل شوم خیلی از نقش هایی را که الان بازی می کنم بازی نخواهم کرد ولی نمی دانم چرا آدم ها برای رسیدن به آرزوهایشان این قدر تنبلند و همت نمی کنند.» 

انتشار این ویدیو و ادعای مطرح شده بی حاشیه هم نبوده است، برخی از کاربران ابتلای بار سوم در سه سال اخیر را غیر ممکن دانستند و برخی نیز با پذیرفتن ادعای شقایق دهقان برای او آرزوی سلامتی کردند.

همچنین برخی دیگر از مردم نبود سرم ساده در تهران را سیاه نمایی دانستند و آدرس داروخانه خرید سرم دادند !

شقایق دهقان

طلاق شقایق دهقان

​شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است و در فضای مجازی خبر جدایی آنها منتشر شد اما تابحال تاییدی از سوی این هنرمند درخصوص جدایی شان صورت نگرفته است.

شقایق دهقان

*

ارسال نظر: