کدخبر: 17818

فال|فال امروز

فال امروز| فال 15 آذر 1401

فال خود را بخوانید.

فروردین : امروز احتمال دارد که شما بی آنکه خودتان بدانید چرا ، ناگهان خونتان به جوش بیاید ، به خاطر اینکه اشعه های خورشید ، باعث می شود رگ های اعصاب سیاره شما قرمز شود. مریخ جنگ جو سیاره حاکم شماست ، پس شما مایل هستید که در جریان مشکلات باشید حتی قبل از اینکه آنها اتفاق بیفتند. شما می توانید آگاهانه انتخاب کنید که از این انرژی که با رفتار مثبت تان بوجود می آورید ، استفاده کنید تا از آزادی بیان دیگری دفاع کرده یا اینکه در مقابل مشکلاتی که برای شما پیش می آید ، شجاعانه بایستید.فال روزانه سه شنبه 15 آذر 1401

 

اردیبهشت : شما واقعا دوست ندارید که وقتی عصبانی می شوید احساسات تان را نشان دهید ، گر چه می توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می آید ، تبدیل به یک رقیب خطرناک بشوید. ممکن است امروز احساس کنید که اگر کسی شما را به بازی گرفت قادر هستید که ببینید چقدرمی توانید احساسات تان را کنترل کنید. اما شما مجبور هستید که ناراحتیتان را برای خود نگه دارید. بالاترین راه را در پیش بگیرید و اجازه دهید که امواج منفی از کنار شما عبور کنند.

 

خرداد : ممکن است امروز دیگران دنبال دائما دنبال این باشند که با شما جر و بحث کنند ، و به نظر می رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیرکی تان برای آرام کردن آنها کمک بگیرید. در حقیقت ، به نظر می رسد که هر لحظه این دشمنی بیشتر می شود. بنابراین ، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می توانید شجاعت خود را بکار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینکه می توانید انرژی و زمان خود را تلف کنید تا با آنها بجنگید. کدام راه را انتخاب می کنید؟

قیمت روز آهن‌آلات آنلاین | آهن ملل

قیمت روز آهن‌آلات آنلاین | آهن ملل

مشاهده

yektanet-logo-signتبلیغ

 

تیر : توجه کردن به اینکه امروز در محل کارتان چه چیزی باعث بروز مشکل می شود شاید آسان ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت تر این است که اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشکل شما این است که واقیعت را آن طور که خود می بینید بیان می کنید ، و در مقابل دیگران هم از عقاید تان دفاع می کنید. اگر تصمیم دارید که خود را استوار نگه دارید ، از گرفتاری های که در یک آن شما را غرق خود می کنند ، دوری کنید. روی یک تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمرکز کنید ، اما مواظب باشید که از حقایق غافل نشوید!

 

مرداد : یک جست و جوی دراماتیک و عاطفی ممکن است همه چیز را در نظرتان پرشور و هیجان جلوه دهد ، یا اینکه می توانید در یک فعالیت فیزیکی سرسختانه شرکت کنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. اگر شما این راه را از دیگری انتخاب نکنید ، فرصت خوبی است که این نتیجه منفی دهد. راه خوبی نیست اگربخواهید کنترل تان را از دست بدهید ، که موجب این می شود که کسانی را که همیشه دوست داشتید با شما باشند ، را از دست بدهید.

 

شهریور : تصویر خانه و خانواده شما امروز به نظر پرمخاطره می رسد. قوس الهام بخش ، متعلق به دسته ای از سیاره هایی که در چهارمین خانه از روح و روان شما قرار دارند ، می گوید که شما دوست ندارید که در همان دیوارهایی که شما برای محافظت از خود ساخته بودید محصور بمانید. اما یکی از نزدیکان تان ممکن است بخواهد که تا رسیدن به نتیجه دست نگه ندارد. و این برای شما بسیار پیچیده تر می شود که شما دیگر احساس آزادی نمی کنید. دیگری را نیازارید که این به بهبود وضع شما کمکی نمی کند. به خودتان قول بدهید که بال هایتان را برای پرواز باز کنید.

 

مهر : اگر چه شما را همیشه با نام ” میانجی و صلح دهنده سیاره ها” می خواندند ، اما امروز ممکن است نتوانید این کار را با خورشید بی رمق و مریخ جنگجو در سومین خانه روابط تان بکنید. حرف های شما و ایما و اشاره هایتان که با لحنی عصبانی و پرخاشجو ادا می شود ، ممکن است دیگران را دیگران را ناراحت کرده و آنها را وادار کند که در برابر شما موضع دفاعی بگیرند. اگر شما ناخواسته باعث ناراحتی دیگران شدید ، زرنگ باشید و قبل از اینکه روزتان خراب شود و کنترل آن را از دست بدهید از آنها عذر خواهی کنید.

 

آبان : اهداف شما امروز بوسیله آتشی که خورشید به سیاره شما با اشعه هایش می دمد ، شارژ می شود. سخت است که یک راه متعادل پیدا کرد زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما حداقل به این فکر نمی کنید که چه می خواهید؛ شما فقط در آن پیش می روید بدون اینکه به روشنی مشخص کنید که به چه اهدافی در این راه باید برسید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است که الان به روشنی مشخص کنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینکه می خواهید یک فرصت طلایی برای رسیدن به اهداف تان را از دست بدهید؟

 

آذر : اتصال جسورانه مریخ - خورشید در نشان شما دیده می شود که بیانگر این است که امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی که دارید ممکن است بهم بریزد ، اما این فرصتی است که بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می توانید با افکار بزرگ و عالی خود هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید ، اما ممکن است به خاطر اینکه نمی توانید یک رابطه عمیق عاطفی ایجاد کنید کمی گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهداف تان کمی فاصله بگیرید تا اینکه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی های اخیر شما حمایت می کنند.

 

دی : شما معمولا استعداد فوق العاده ای در سازماندهی انرژی جنگی مریخ دارید و امروز مریخ با خورشید بدون هیچ دلیلی در دوازدهمین خانه شما اتصال مرموزی دارند. مریخ معمولا علاقه ای به پنهان شدن در پس زمینه ندارد ، برایش بهتر است که راه مشخص دیگری را در پیش بگیرد. توجه بسیاری برای رسیدن اهداف تان داشته باشید زمانیکه دوستان از درستی رویاهایتان سئوال می کنند.

 

بهمن : امروز ممکن است که توجه زیادی به کارتان نداشته باشید ، مخصوصا اگر مجالی برای بودن با دوستان تان در وقت استراحت داشته باشید؛ همچنین مایل هستید ایده هایتان را که درباره تغییرات بزرگ و اساسی در آینده است با دیگران در میان بگذارید. حتی اگر آنها آنطور که شما فکر می کنید عملی نباشند. خوشبختانه ، هنوز آنقدر مهم نیستند که بخواهید برایشان طرحی بریزید ، اما می توانید فقط با دوستان تان کمی درباره آنها خیال بافی کنید تا لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

 

اسفند : اتصال خورشید - مریخ امروز در دهمین خانه از موقعیت اجتماعی شما ایستاده است. این یعنی اینکه که تاکید زیادی بر کارو شغل شما در اجتماع دارد. اما ایده های جالب و خوب شما ممکن است به و سیله فردی که نمی داند شما چه کار بزرگی می توانید برای اجتماع بکنید به عمل در نمی آیند. حمله کورکورانه در مقابل آنها فقط می تواند نیرو آنها را افزایش دهد و شما مجبورید که عقب نشینی کنید. امواج منفی را نادیده بگیرید و سعی کنید مکانی برای آرامش خود پیدا کنید تا بتوانید همه امروز را تحمل کنید.

 

ارسال نظر: