کدخبر: 17835

بهاره رهنما| بهاره رهنما عکس| بهاره رهنما بیوگرافی

عکس زشت و شرم آور از بهاره رهنما| خجالتم خوب چیزیه!

در ادامه عکس بهاره رهنما را در طبیعت مشاهده کنید.

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه سینماسن. بهاره رهنما از برادرش رهام رهنما رونمایی کرد. بهاره رهنما با انتشار عکس دخترش حاشیه طلاق از همسرش را به راه انداخت.​همسر سابق ​بهاره رهنما پیمان قاسم خانی است.​بهاره رهنما با سفر به استانبول جدایی از حاجی را رسمی کرد.

بهاره+رهنما+

baharehrahnama93-vaghtesobh
 

ازدواج و طلاق بهاره رهنما

​بهاره رهنما اولین بار سال 1370 که 17 ساله و دانشجو بود مسیر بازگشت از دانشگاه به خانه بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خانی 26 ساله آشنا شد.این دو بعد از چند سال دوستی در نهایت سال 1373 باهم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک دختر بنام پریا شد.بهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.

برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال 1394 با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

 

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

شرط عجیب ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما

 
​​بهاره رهنما ما در روز تولد امام رضا و در بین مردم مراسم عقدمان را برگزار کردیم و من همه این اتفاقات را خواست امام رضا میدانم و امیرخسرو عباسی واقعا محب اهل بیت است و تنها شرط ازدواجش با من نماز اول وقت بود و امیر به من گفت تو اگه کنار خیابون گردو هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم و کمتر از یک هفته جواب خواستگاری داده شد و این ازدواج با مراسم سنتی برگزار شد و من با یک مشورت با خانواده ام این تصمیم را گرفتم و من بعد از رفتن پریا خیلی احساس تنهایی میکردم و واقعا نیاز به ازدواج داشتم و بغض اجازه صحبت کردن به او را نداد.

امیرخسرو عباسی ادامه داد تنها دلیلی که من را مسر به ازدواج میکرد خوش قلبی بهاره رهنما بود و من از امام رضا میخواستم که کسی که هم کف من است را سر راهم بگذارد و درباره حجاب واقعی آدم ها صحبت کرد.

 

بهاره رهنما در ادامه صحبت هایش به تبریک هایی که از سمت خانواده همسرش داشت صحبت کرد و گفت:شقایق دهقان و آقای قاسم خانی خودشان با ما تماس گرفتند و تبریک گفتند و خانواده آقای قاسم خانی هم به من تبریک گفتند و مورد ما واقعا خاص بود و ما مثل یک دوست از هم جدا شدیم و خیلی از خانواده قاسم خانی تعریف کرد . بهاره رهنما از شرطی که برای همسرش گذاشته بود گفت و ادامه داد :من به امیرخسرو گفته ام که چون خوش قیافه هستی حق نداری بازیگر شوی.

مهریه باورنکردنی بهاره رهنما

بهاره رهنما

 

بهاره رهنما درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و ... را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

 
 

همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد . مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند.

 

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود

 

ارسال نظر: