کدخبر: 17842

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شهر

فوری/ اطلاعیه مهم سپاه به مردم

مرکزی روابط عمومی سپاه اراک در اطلاعیه ای اعلام کردند که ۱۲ عضو تیم خرابکاری در استان مرکزی که با عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند همکاری می کردند، بازداشت شدند.

مرکزی روابط عمومی سپاه روح الله با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری شبکه‌ای متشکل از ۱۲ نفر عنصر مرتبط با خارج از کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

به استحضار ملت شریف استان مرکزی می‌رساند با تلاش‌های شبانه روزی حافظان امنیت در سپاه روح الله استان مرکزی، شبکه‌ای متشکل از ۱۲ نفر عنصر مرتبط با عوامل خارج از کشور در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی زیر ضربه قرار گرفتند.

اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.

به توفیق الهی و با توجه به اعتراف سرویس‌های خارجی در جلسات محرمانه داخلی، پروژه اغتشاشات شکست خورده است لکن اعتصابات با حربه تهدید و به قصد برهم زدن تمرکز دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای انجام اقدامات تروریستی همچنان در دستور کار سرویس‌ها و عوامل میدانی آن‌ها قرار دارد، لذا سپری شدن این روزها مجدداً نیازمند هوشیاری آحاد مردم وفادار و صاحبان حقیقی ایران اسلامی عزیز به ویژه بازاریان دانشجویان و کارگران است.

پیشرفت‌های خیره کننده انقلاب اسلامی در حوزه صنایع های‌تک، علوم زیستی، نانو فناوری و هسته‌ای و موشکی همگی مرهون مجاهدت جوانان انقلابی و عالم این مرز و بوم بوده و همواره مورد رشک و حسد عناصر کوردل داخلی و خارجی و در سایه امنیت مردم‌پایه و پایدار بوده است، لذا از مردم عزیز و مقتدر تقاضا داریم همچنان گزارشات اطلاعاتی و امنیتی خود را از طریق شماره ۱۱۴ با خادمان خود در میان بگذارند.

 

ارسال نظر: