کدخبر: 17876

آمریکا| برجام

خبر مهم آمریکا برای ایران| حتما بخوانید

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در واکنشی هراس آمیز به افزایش غنی سازی ایران گفت: اقدامات تشدید کننده هسته ای ایران فقط موجب هزینه های بیشتر خواهد شد.

 ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در هراس از غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران، آن را "تحریک آمیز" خواند و مدعی شد، اقدامات هسته‌ای ایران، هیچ اهرم بیشتری برای تهران ایجاد نمی‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در هراس از غنی سازی ۶۰ درصدی ایران، آن را "تحریک آمیز" خواند و مدعی شد، اقدامات هسته ای ایران، هیچ اهرم بیشتری برای تهران ایجاد نمی کند.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر سه شنبه به وقت محلی در نشستی خبری در واشنگتن ادعا کرد: ما از ادعاهای ایران مبنی بر غنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو آگاهی داریم و می دانیم ایران دارای اورانیوم غنی سازی شده قابل توجهی است که استفاده غیر نظامی ندارند و اگر ایران تصمیم بگیرد می تواند آنها را بازهم غنی سازی کرده و به سطح تسلیحاتی برساند.

این مقام وزارت خارجه آمریکا مدعی شد ما به صراحت اعلام کرده ایم که اقدامات ایران برای تحت فشار قرار دادن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اعضای آن از طریق انجام اینگونه اقدامات تحریک آمیز، ایران را در موقعیتی قرار نمی دهد که اهرم بیشتری به دست آورد.

اقدامات تشدید کننده هسته ای ایران مخرب است

وی بدون اشاره به اقدامات تخریبی واشنگتن و غرب، مدعی شد: اقدامات تشدید کننده هسته ای ایران مخرب است و تنها به هزینه های بیشتر منجر می‌شود.

وی در ادامه ادعاهایش افزود: ما مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای هستیم. و همچنان معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

 

ارسال نظر: