کدخبر: 1953

خبر فوری

جزئیات انفجار در تهران بررسی شد

شبکه‌ی خبر سیما در خبری اعلام کرد: «برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای مهیب در منطقه‌ای در شمال تهران حکایت دارد، جزییات بیشتری منتشر نشده است.

سخنگوی آتش‌نشانی: گروه‌های آتش‌نشانی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی یک ساختمان در اطراف پارک ملت تهران آتش گرفته است».

خبرنگار تسنیم به نقل از معاون امنیتی استاندار تهران در توییتر نوشت: «در حال اعزام به محل حادثه هستم. فعلا هیچ خبر قطعی نمی‌توان درباره ‎انفجار گفت».

انفجار در تهران

رجانیوز نوشت: «فیلم هایی که از انفجار امشب شمال تهران در حال انتشار هستند ارتباطی با این حادثه ندارند و تاکنون فیلمی از این حادثه منتشر نشده است».

فارس نوشت: «به دنبال انتشار خبر انفجار در حوالی پارک ملت، هم اکنون نیروهای پلیس و آتش نشانی در محل حاضر هستند. حاضرین به خبرنگار ما گفتند منشأ انفجار دقیقا مشخص نیست».

انفجار در تهران

ایسنا به نقل از سخنگوی آتش‌نشانی نوشت: «تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آنها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است. اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند. دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند».

خبرنگار شبکه‌ی خبر از محل‌ حادثه گزارش داد: « یک شیء ناشناس در محوطه‌ی پارک ملت منفجر‌ شده است اما خوشبختانه تلفات و مجروح و خسارت به بار نیاورده.

انفجار در تهران

بلافاصله عوامل امدادی و انتظامی در محل حاضر شده‌اند

تمام فیلم‌هایی که در فضای با عنوان این حادثه منتشر شده صحت ندارد».

خبرنگار تسنیم از مقابل پارک ملت در ویدئویی گفت: «خبری از آتش‌سوزی نیست؛ یک مقدای جمعیت هست و ماشین‌های امدادی و آتش‌نشانی. گویا صدای انفجار از داخل پارک ملت آمده و‌ بعضی ساکنان اینجا هم صدا را شنیدند ولی هنوز ما آتش‌سوزی ندیدیم».

همچنین معاون امنیتی استاندار تهران در گفت‌وگو با این خبرگزاری می‌گوید: بنده در محل‌ حادثه حضور دارم؛ تنها یک انفجار آن هم داخل پارک ملت صورت گرفته است.

انفجار در تهران

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم.

رجانیوز با انتشار تصاویر زیر نوشت: «اولین تصاویر از داخل پارک ملت و نزدیک محل شنیده شدن صدای انفجار»

باشگاه خبرنگاران جوان عکس زیر را از محل حادثه منتشر کرده است:

مهدی بختیاری، خبرنگار در توییتر نوشت: «‌انفجار در داخل ‎پارک ملت بوده و شبیه یک انفجار صوتی هست. آتش سوزی در کار نیست».

انفجار در تهران

خبرنگار باشگاه خبرنگاران می‌گوید: «هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات این حادثه اعلام نشده؛ پیش‌بینی می‌شود که این اطلاعات طی روزهای آینده اعلام‌ شود».

ایسنا عکس‌های زیر را از اطراف پارک ملت تهران منتشر کرده است:

خبرنگار ایسنا از مقابل پارک ملت گفت: «طبق گزارش‌هایی که دریافت شده از نزدیکی پارک ملت صدای انفجاری شنیده شده. الان که ما در محل هستیم چیز خاصی رویت نمی‌شود، فقط ماشین‌های امدادی و انتظامی اینجا حضور دارند و تعدادی از مردم که اینجا تجمع کردند».

انفجار در تهران

معاون امنیتی استاندار تهران به خبرنگار شبکه‌ی خبر گفت: «ساعت ۱۲:۵۲ صدای انفجاری در پارک ملت می‌آید. انفجار داخل پارک ملت بوده است. درباره‌س علت حادثه هم نیروی انتظامی در محل هستند و‌ مشغول بررسی‌اند. با توجه به بررسی‌های اولیه‌ای‌ که نیروی انتظامی داشته این حادثه خسارت جانی و مالی نداشته است. علت حادثه نیز متعاقیا اعلام خواهد شد».

رجانیوز تصاویر زیر را با عنوان «تصاویری از محل دقیق انفجار بامداد امروز در پارک ملت» منتشر کرد:

به‌نوشته‌ی ایسنا معاون امنیتی استاندار تهران گفته است که علت حادثه‌ی انفجار تا صبح اعلام خواهد شد.

ارسال نظر: