کدخبر: 5538

اخبارسلبریتی| عکس دنیا جهانبخت|دنیا جهانبخت ازدواج کرد؟|

دنیا جهانبخت ازدواج کرد؟| دنیا اسم پدر فرزندش را لو داد

دنیا جهانبخت درباره ازدواج کردن یا ارتباط با دیگر آقایون به سوال مخاطبانش پاسخ داد.

دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شده است.  دنیا جهانبخت خرج میلیاردی را برای زایمان خود کرد.  دنیا جهانبخت  اعلام کرد با هیچ مرد دیگری ارتباط نخواهد داشت و می خواهد وقت خود را صرف بزرگ کردن فرزندش بگذارد. در ادامه به بیوگرافی دنیا جهانبخت می پردازیم.

دنیا+جهانبخت (3)

دنیا جهانبخت این بار قصد دارد زندگی اش را تغییر دهد. او تصمیمی دارد هیچ مردی را مثل مهرادجم و یا ساسی وارد زندگی اش نکند و از این به بعد تنها به زندگی اش ادامه دهد.  او در پاسخ به یکی از طرفدارانش درباره تنها بودن درباره اهدافش گفت:

دنیا+جهانبخت (4)

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است

فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند.

دنیا+جهانبخت (2)

دنیا جهانبخت عکس های فرزندش را در فضای مجازی منتشر کرد. برخی ا ز مخاطبان کودک او را شبیه به مهراد جم دانستند.

 

دنیا+جهانبخت (1)

 

پورتلندِ اشرافی

بیمارستان پورتلند واقع در شهر لندن یک بیمارستان خصوصی است که مجلل‌ترین سرویس‌ها را برای مادر و نوزاد دارد. این بیمارستان آنقدر بزرگ است که دو ساختمانش با یک پل به‌هم وصل می‌شوند. هزینه هر یک شب ماندن در اتاق‌های آن‌، بسته به خدماتی که در‌خواست کنید، حدود ۷ تا ۸ هزار پوند می‌شود. دیده شده بعضی‌ها تا بیش از نیم میلیون پوند خرج اقامتشان در آنجا کرده‌اند.

 

دنیا

ارسال نظر: