کدخبر: 5916

اخبارهنرمندان| اخبار بازیگران سینما|حواشی بازیگران

تیپ جذاب ماهور الوند در اکران فیلم جدیدش| خنده های دلبرانه ماهور الوند مقابل عکاسان

ماهور الوند تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

ماهور الوند بازیگر شناخته شده و دیگر معروف سینماست . ماهور الوند  با بازی در فیلم "دختر" برای نقش اصلی برگزیده و دیده شد.ماهور الوند با بازی در فیلم " ملی و راه های نرفته اش" معروف شد.ماهور الوند فرزند کارگردان خفن ایرانی یعنی سیروس الوند می باشد. ماهور الوند به گفته خودش در فیلم های پدرش بازی نکرده است تا برچسب پارتی بازی بر روی او نزنند.

ماهور الوند

ماهور الوند

ماهور+الوند

ماهور+الوند

ماهور الوند

از این ها که بگذریم ماهور خانم همانند بسیاری از هنرمندان به خصوص خانم ها پس از معروفیت تیپ و استایلش تغییر کرد و به قول خودشان هنری شد اما نکته ای که در مورد این بازریگر جوان هست شلوار های کوتاه او می باشد که همیشه توجه ها را جلب می کند.

ماهورالوند2

بیوگرافی ماهور الوند

ماهور الوند (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۷۳) بازیگر سینما اهل ایران است. ماهور الوند تحصیلات کارشناسی خود را در رشته‌ی تئاتر به پایان رسانده و اکنون دانشجوی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد است. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی است و  یک خواهر به نام آهو دارد.

ماهور الوند4

فیلم های سینمایی ماهور الوند

سال نام فیلم کارگردان
۱۳۹۴ دختر رضا میرکریمی
۱۳۹۵ ملی و راه‌های نرفته‌اش تهمینه میلانی
۱۳۹۵ هت‌تریک رامتین لوافی
۱۳۹۶ چهارراه استانبول مصطفی کیایی
۱۳۹۷ غلامرضا تختی بهرام توکلی
۱۳۹۷ آنجا همان ساعت سیروس الوند
۱۳۹۸ عنکبوت ابراهیم ایرج‌زاد

ماهور الوند

ماهور الوند بازیگری را با فیلم دختر شروع کرد که در آن نقش اصلی فیلم را داشت و اتفاقا به همان کار هم توانست به خوبی شناخته شود. وی در جشنواره فیلم فجر سال 96 نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم چهارراه استانبول گردید.

ماهور الوند1

 

ارسال نظر: