کدخبر: 6224

اخبار حوادث|تصادف وحشتناک پژو 206 وسط خیابان| مرده زنده شد!

تصادف وحشتناک پژو 206 وسط خیابان| مرده زنده شد!

پلیس بزرگراه راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه بابایی بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد .

سرهنگ علی همه خانی به نقل از پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت  : در ساعت  04:49 صبح امروز  در مسیر شرق به غرب بابایی نرسیده به امام علی  (ع)  ، یکدستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان  از مسیر خارج  می شود.

 

واژگونی 206 پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد  : این خودرو  پس از آنکه بشدت با جداول کناری این مسیر برخورد می کند  واژگون شده و به همین صورت  چندین متر  به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و بالاخره  متوقف می گردد  .

سرهنگ همه خانی گفت : تیم کارشناسی پلیس بزرگراه  راهور فاتب  که در این مسیر در حال گشت زنی  بوده پس از مشاهده این حادثه  بلافاصله در محل حاضر  و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل  حادثه  انجام داد و این راننده خدا رو شکر سالم از خودرو بیرون آمده و دچار مصدومیت جزیی و سطحی شده بود که کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه   ناشی از سرعت غیر مجاز اعلام کرده است .

سرهنگ همه خانی  از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و  به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و  از سرعت و سبقت  در معابر خلوت جدا خودداری کرده و  قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

ارسال نظر: