کدخبر: 6247

اخبار حوادث| مادر و دختر بی آبرو در شهر| مادر بی رحم دخترش را دزد کرد

مادر و دختر بی آبرو در شهر| مادر بی رحم دخترش را دزد کرد

در سال های گذشته تلاش می کردم تا دخترم به همه آرزوهایش برسد و مانند من در تنگنای سختی‌های زندگی قرار نگیرد به همین دلیل نقشه ای کشیدم که ...

این ها بخشی از اظهارات زن 33 ساله ای است که به همراه دختر 16ساله اش و به اتهام  سرقت طلا  دستگیر شده بود.​

این زن جوان که مدعی بود، همسرش در یکی از شرکت های پیمانکاری مربوط به امور خدماتی و نظافتی کار می کند اما درآمد چندانی ندارد، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: 15 ساله بودم که با «حسن» ازدواج کردم .

سرگذشت مادری که دخترش را دزد کرد

او از بستگان نزدیک پدرم بود و شغل مناسبی نداشت بیشتر روزها را به کارگری می پرداخت چرا که فقط تا پایان مقطع ابتدایی درس خوانده بود و نمی توانست در یکی از ادارات استخدام شود . حسن با آن که به تازگی از سربازی بازگشته بود اما باز هم سعی می کرد کاری برای خودش دست و پا کند .

خلاصه بعد از آغاز زندگی مشترک او در یکی از شرکت های پیمانکاری استخدام شد اما با آن که مردی زحمت کش بود و برای تامین هزینه های زندگی بسیار تلاش می کرد ولی درآمد اندکی داشت که نمی توانست آرزوهای مرا برآورده کند چرا که من آرزوهای زیادی داشتم و فکر می کردم بعد از ازدواج به همه این آرزوهایم خواهم رسید ولی همه آن ها برایم به یک رویا تبدیل شد.

خلاصه 17 ساله بودم که دخترم به دنیا آمد او بزرگ تر می شد اما من نمی توانستم به هیچ کدام از آرزوهایم برسم به همین دلیل تصمیم گرفتم کاری کنم تا دخترم مانند من در رنج و سختی نباشد و به آرزوهایش برسد. او هم مانند من بلند پروازی می کرد و دوست داشت همه امکانات رفاهی وتفریحی برایش فراهم باشد. وقتی به 16 سالگی رسید تصمیم گرفتیم برای پولدار شدن دست به  سرقت  بزنیم چون همسرم هرچه تلاش می کرد فقط می توانست به سختی مخارج روزانه زندگی ما را تامین کند .

این بود که دخترم نقشه سرقت از منزل همسایگان را کشید و ما با هم این نقشه ها را اجرا می کردیم .از مدتی قبل به بهانه دیدار و احوالپرسی به خانه همسایگان می رفتیم و زمانی که زن همسایه برای پذیرایی از ما  یا آماده کردن چای به آشپزخانه می رفت من با دخترم بلافاصله یک لنگ گوشواره دختر همسایه را از گوشش خارج می کردیم و بدین ترتیب کسی به ما مشکوک نمی شد.

گاهی نیز دخترم به اتاق خواب همسایگان می رفت و محل طلاهایشان را شناسایی می‌کرد و سپس با سرگرم کردن صاحبخانه طلاها را می ربودیم .

این ماجرا ادامه داشت تا این که یکی از همسایگان طبقات بالا به در خانه ام آمد و با بیان این که قصد دارد دختر بیمارش را نزد پزشک ببرد از من خواست مواظب پسر خردسالش باشم که در منزل خواب بود.

او کلید منزل را به من سپرد و از خانه بیرون رفت. من هم بی درنگ به خانه همسایه رفتم و به جست و جوی طلا پرداختم تا این که طلاهایش را در کشوی دراور پیدا کردم هنوز طلاهای او در دستم بود که ناگهان به خانه بازگشت و مرا در حال  سرقت طلاهایش  دید.

سرقت طلای کودکان کار مادر و دختر مشهدی بود

زن همسایه بلافاصله به پلیس 110 و سپس با شوهرش تماس گرفت و این گونه من و دخترم دستگیر شدیم. هنوز سخنان زن جوان ادامه داشت که در یک لحظه شوهرش وارد اتاق شد و در حالی که از شدت عصبانیت فریاد می کشید خطاب به همسرش گفت: عمری در میان زباله ها به جست و جوی نانی حلال بودم و با آبرومندی کار کردم تا مخارج شما را تهیه کنم اما حالا با سرقت اموال دیگران آبرویم را بر باد دادید و... گزارش خراسان حاکی است، این مادر و دختر با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) در اختیار نیروهای دایره تجسس کلانتری قرار گرفتند تا برای کشف سرقت های دیگر مورد بازجویی های تخصصی قرار گیرند.

ارسال نظر: