کدخبر: 6330

اخبارحوادث|درگیری خانوادگی حادثه آفرید| مرد 40 ساله ملایری سلاخی شد

درگیری خانوادگی حادثه آفرید| مرد 40 ساله ملایری سلاخی شد

ضربات چاقو در ملایر جان مرد 40 ساله را گرفت.

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در ملایر

این مقام مسئول بیان کرد: در پیگیری‌های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، فرد مجروح با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

نوروزی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، متهم کمتر از دو ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات فنی و تخصصی، به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرپرست انتظامی ملایر با اشاره به اینکه خانواده ها توجه داشته باشند که بهترین و ایمن ترین راه برای حل مشکلات و دعاوی، مجرای قانون است، از دستگیری دو سارق، یک توزیع کننده مواد مخدر و کشف اموال مسروقه در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

نوروزی گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان و پاکسازی نقاط آلوده، ماموران کلانتری ۱۲ طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در نقاط از پیش تعیین شده اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح، ضمن پاکسازی نقاط آلوده به حضور معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، دو سارق و یک توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه شامل دو لنگه در آهنی، ۲۸ کیلوگرم آهن آلات و دو دستگاه ضبط خودرو کشف و چهار دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و پلاک مخدوش و دو دستگاه خودرو توقیف شدند.

ارسال نظر: