کدخبر: 6510

اخبارحوادث|آبروریزی وسط مراسم عروسی| مرد بی رحم دستگیر شد

آبروریزی وسط مراسم عروسی| مرد بی رحم دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از کشف یک فقره پرونده با موضوع فیلمبرداری از مجلس عروسی یکی از شهروندان و انتشار آن در شبه اجتماعی واتساپ خبر داد.

سرهنگ"علی محمدپور" رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در تشریح این خبر عنوان کرد: فردی ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس به طور مخفی اقدام به فیلم‌برداری از مجلس عروسی‌ وی کرده و در شبکه اجتماعی واتساپ برای تمامی اقوام او ارسال کرده که در نهایت به دستش رسیده و سبب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش شده است، لذا پرونده به صورت ویژه در دستور کار افسران سایبری این پلیس قرار گرفت.

 سرهنگ "علی محمدپور" ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد خانم جوانی نسبت فامیلی با داماد داشته و بطور مخفیانه با تلفن همراه اقدام به فیلمبرداری از مجلس او نموده است.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان این پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، متهم را جهت تحقیقات تکمیلی به این پلیس دعوت کرد ، متهم پس از حضور در پلیس فتا در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و در مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری گردیده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این اقدام انتقام‌جویی و اختلافات قبلی عنوان کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی هشدار داد: هموطنان به منظور فیلمبرداری از مجالس جشن و عروسی صرفاً از فیلمبرداران دارای مجوز از اتحادیه ذیربط استفاده نمایند و کاملا هوشیار و مراقب سوءاستفاده‌های احتمالی از فیلمبرداری مراسم توسط گوشی‌های تلفن همراه باشند و از تکثیر و در اختیار گذاشتن فیلمهای جشن و عروسی و فیلمهای خانوادگی به افراد غیر جدا خودداری شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌ رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

ارسال نظر: