کدخبر: 6855

تصادف وحشتناک در تهران| زن تهرانی زیر چرخ های ماشین له شد

اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید سواری دوو با عابر پیاده زن و فوت وی بر اثر این حادثه خبر داد.

سرهنگ  علی همه خانی  گفت: در ساعت ۱۸:۰۰ دیروز و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف یکدستگاه سواری دوو با عابر پیاده مونث ۶۰ ساله در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین الدین روی پل خیابان استخر بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

 

سرهنگ همه خانی بیان داشت: راننده یکدستگاه سواری دوو که در این مسیر در حال تردد بوده با این عابر برخورد کرده که وی در اثر شدت جراحات وارده فوت می‌ کند.

سرهنگ همه خانی گفت:تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل به بررسی علل و عوامل این تصاداف پرداختند.

این مقام انتظامی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها ننمایند و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می‌بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند، ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

وی در انتها اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

ارسال نظر: