کدخبر: 7006

روش کثیف دزدی با انداختن تف| در تهران رخ داد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام اعضای باند 3 نفره که با پرتاب کردن آب دهان از مال باختگان سرقت می کردند، خبر داد.

سرهنگ "جلیل موقوفه ای " در توضیح این خبر گفت: وقوع 2 فقره سرقت مشابه مبنی بر اینکه سارق پس از پرتاب کردن آب دهان بر روی دست مال باخته به بهانه عذر خواهی و تمیز کردن، اموال با ارزش مال باختگان را سرقت کرده بود، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری 134 شهرک غرب قرار گرفت.

انهدام اعضای باند 3 نفره سرقت در تهران

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه چهره ظاهری سارق و مردی که وی را همراهی کرده بود، در اختیار تیم های مختلفی از گشت های انتظامی کلانتری قرار گرفت و ماموران این کلانتری موفق شدند هر 2 سارق را در گشت زنی های انتظامی شناسایی و در یک عملیات پلیسی سارقان را دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان کیف پولی که متهمان  قبل از دستگیری سرقت کرده بودند، کشف شد.

پرتاب آب دهان شگردی برای سرقت در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران  اضافه کرد: متهمان در پی جوئی های اولیه  اظهار کردند این شیوه را از  سرکرده باند که به آنان آموزش داده است آموخته اند.

سرهنگ موقوقه ای با اشاره به اینکه سرکرده این باند در مخفیگاهش در جنوب تهران دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهمان برای کشف سایر جرائم در اختیار این  پلیس قرار دارند.

ارسال نظر: