کدخبر: 7353

حادثه تلخ در مازندران| مرگ دردناک 2 زن و 9 دختر در این شهر

مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از فوت سه نفر در محمودآباد با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

 در پی اعلام مردمی به اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۹:۲۰ صبح مبنی بر علائم خفگی سه نفر از شهروندان ساکن باران ۲۴ خیابان معلم با حضور نیروهای امدادی متوجه نشتی گاز شده و پس از معاینات اولیه مشاهده نمودند که همگی فاقد علائم حیاتی بوده و به آتش‌نشانی خبر دادند تا بقیه عملیات و انتقال اجساد انجام گیرد.

 حسن ذبیح‌پور در این خصوص عنوان کرد: قضیه حالت مشکوک داشته اگر نشتی گاز شهری بوده چرا انفجاری صورت نگرفته و اگر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن بوده چرا حال دو نفر بهم خورده و بالا آوردند و با توجه به پیچیده و مبهم بودن موضوع با هماهنگی دادستان محترم محمودآباد اعلام نتیجه و علت مرگ پس از بررسی و کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی به اطلاع شهروندان می‌رسد.

بلای هولناک سر 2 زن جوان و دختر 9 ساله مازنی / 3 جنازه در یک صحنه

وی یادآورشد: افراد فوت شده خانم م-ش ۳۰ ساله، خانم ف-خ ۲۲ ساله و ن-ح کودک ۹ ساله این حادثه تاسف‌بار بودند که در یک واحد مسکونی در باران ۲۴ سکونت داشتند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی محمودآباد در پایان گفت: با توجه به سرمای هوا و استفاده از بخاری و لوازم گرمایشی از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم که رعایت مسائل ایمنی را بنمایند و همیشه لوله‌ها و اتصالات لوازم گرمایشی را چک کرده و از سالم بودن و درست کار کردن بخاری و سایر وسائل اطمینان حاصل نمایند تا شاهد چنین حوادث تاسف‌باری نباشیم.

ارسال نظر: