کدخبر: 7431

تجاوز|تجاوز هولناک به این پسر جوان|راز قتل پسر جوان فاش شد

تجاوز هولناک به این پسر جوان|راز قتل پسر جوان فاش شد

راز قتل پسر جوان با کشف جسد او در کانال آب خاوران فاش شد.

پلیس مشهد اعضای یک باند دستبرد به حساب های بانکی شهروندان را در حالی به دام انداخت که بررسی ها نشان می داد آنان با ترفند کمک به افراد کهن سال و کم سواد پای دستگاه های خودپرداز، کارت بانکی و رمز آن را با شگرد «دستگاه کارت شما را خورد!» به سرقت می بردند و بلافاصله طلا یا کارت های هدیه بانکی می خریدند.

در پی افزایش دستبرد به حساب های بانکی شهروندان با سرقت کارت های عابر بانک در بسیاری از شهرهای کشور که دامنه آن در مشهد نیز گسترش یافته بود، دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) برای بررسی و ریشه یابی این پرونده ها صادر شد.

به دنبال این فرمان انتظامی، گروه تخصصی از نیروهای کارآزموده کلانتری شیرازی مشهد با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ برزنونی (رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و به تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی پرداختند. بررسی محتویات برخی از پرونده های سرقت پای دستگاه خودپرداز، بیانگر آن بود که پلیس با یک باند سابقه دار و حرفه ای روبه روست که جا و مکان خاصی ندارند و در شهرهای مختلف کشور تردد می کنند.

بنابراین نیروهای انتظامی با استفاده از تجربیات رئیس پلیس مشهد و در پوشش های مبدل، رصدهای اطلاعاتی را به اطراف عابر بانک هایی کشاندند که پرداخت کارت های هدیه به مشتریان خود، یکی از خدمات آن ها بود.

ارسال نظر: