کدخبر: 7559

سربازان| حقوق سربازان|خبر مهم برای سربازان

فوری: قیمت خرید سربازی تغییر کرد| سربازان بخوانند

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که طبق مصوبه این کمیسیون مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت ۱۵ هزار یورو می توانند جهت خرید خدمت سربازی اقدام کنند.

محمدرضا میرتاج الدینی در توضیح مصوبه کمیسیون تلفیق برای خرید خدمت سربازی در سال آینده گفت: طبق این مصوبه آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در سال آینده با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی می توانند خدمت سربازی شان را خریداری کنند.

وی افزود: این شامل مشمولانی می شود که حداقل ۵ سال از غیبت آن‌ها گذشته باشد. آن ها می توانند با پرداخت ۱۵ هزار یورو نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند. هدف از این مصوبه این است که این افراد برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند.

خبر مهم برای سربازان

سردار حسین رحیمی گفت: با فرا رسیدن روز مادر به تمام سربازان یگان‌های انتظامی تهران ۲ روز مرخصی تشویقی خواهیم داد.

پیشتر سردار تقی مهری رئیس سازمان نظام وظیفه انتظامی کشور از بخشیده شدن اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه ناجا به شرط رضایت فرماندهان یگان خدمتی، برای مجردها یک دوم و برای متاهلان دو سوم خبر داده بود.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح، میانگین حقوق سربازان را مبلغ ۹۰۰ هزار تومان  عنوان و تصریح کرد: حقوق‌هایی که الان سربازان دریافت می‌کنند، بستگی به میزان تحصیلات، شرایط تاهل و مناطق خدمتی آنها دارد.

مهمترین ویژگی نیروی زمینی ارتش بهره گیری از تجهیزات جدید  و بومی است

سردار عبداللهی همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش‌هایی سالهای اخیر نیروی زمینی ارتش نشان داد که این نیرو جزو یگان‌های برتر در حوزه اجرای رزمایش‌ها است.

وی گفت: مهمترین ویژگی نیروی زمینی ارتش بهره گیری از تجهیزات جدید که عمدتا خلاق است که مبتکران آن خود متخصصان توانمند نزاجا هستند.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش از تجهیزات بومی استفاده می‌کند. سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نقطه ای از خودکفایی رسیده است که می‌توانند آن چرا که در حوزه تجهیزات نیاز دارند تولید و استفاده کنند.

سردار عبداللهی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش با به کار گیری تجهیزات و نیروی انسانی مجرب در حوزه اجرای رزمایش‌ها و ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی به موفقیت و دستاوردهای مطلوبی دست یافته است.

 

ارسال نظر: