کدخبر: 7672

حادثه هولناک در مترو تهران| داخل خمیر دندون گچ بود!

زن و مردی که روزانه 200 خمیر دندان فاسد در متروی تهران می‌فروختند پس از یک هفته در ایستگاه مترو امام خمینی ( ره ) دستگیر شدند.

 دی ماه امسال، رسیدگی به پرونده خرید و فروش خمیردندان های فاسد در ایستگاه های مترو تهران توسط یک زن و مرد آغاز شد.

با طرح این شکایت با دستور مقام قضایی رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی مترو تهران قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد.

تحقیقات میدانی نشان داد این زن و مرد کلاهبردار روزی 200 عدد خمیردندان فاسد به مردم در ایستگاه های مترو فروخته و در بیشتر متروهای تهران فعالیت دارند.

پس از دریافت این اطلاعات ماموران پلیس آگاهی مترو به سراغ بازبینی دوربین های مداربسته سکو های مترو رفته و چهره متهمان را شناسایی کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز شنبه 27 دی ماه، ماموران پلیس مترو تهران در حال گشت زنی متهمان را در ایستگاه امام خمینی ( ره) دستگیر و به اداره پلیس آگاهی مترو منتقل کردند.

در بازرسی از متهمان تعداد زیادی خمیر دندان فاسد داخل یک کیسه زباله کشف شد که محتویات داخل خمیردندان ها ماده ای مانند گچ بود.

متهمان در بازجویی های فنی صراحتا به جرم فروش خمیردندان فاسد در ایستگاه های مترو تهران اعتراف کردند و در تحقیقات مشخص شد خمیردندان های فاسد را از فروشگاهی در خیابان شهید نواب صفوی خریداری شده است.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی از کلانتری 113 بازار به دادسرا منتقل شدند

ارسال نظر: