کدخبر: 7857

حادثه هولناک در اینستاگرام| مرد خریدار سارق از آب درآمد

مردی که با همدستی یکی از دوستانش به بهانه خرید لوازم آرایشی اموال زن جوانی را سرقت کرده‌بود تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت.

چندی قبل زن جوانی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از دو مرد ناشناس به اتهام سرقت اموالش و آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: مدتی است لوازم آرایشی از خارج وارد می‌کنم و در تهران و شهرستان‌ها می‌فروشم. بیشتر مشتریانم از طریق اینستاگرام لوازم آرایشی‌ام را خرید می‌کنند و به همین خاطر من در صفحه اینستاگرامم کارم را تبلیغ می‌کنم. چند روز قبل مردی در اینستاگرام به من پیام داد و گفت خریدار لوازم آرایشی است.

خریدار اینستاگرامی سارق از آب در آمد

او گفت لوازم آرایشی را از تهران می‌خرد و در شهرستان‌ها می‌فروشد و قرار شد برای بازدید لوازم آرایشی به خانه‌ام بیاید. من به او اعتماد کردم و آدرس خانه‌ام را دادم تا اینکه ساعتی قبل همراه مرد دیگری وارد خانه‌ام شدند و ناگهان به من حمله کردند و پس از آزار و اذیت همه لوازم آرایشی و اموال قیمتی‌ام را سرقت و از خانه‌ام فرار کردند.

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

مأموران پلیس در بررسی‌های دوربین‌های مداربسته یکی از متهمان را که سابقه اعتیاد و سرقت داشت شناسایی کردند.

بررسی‌ها نشان داد متهم پس از سرقت در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد تهران بستری و بعد از چند ماه مرخص شده است. در ادامه مأموران پلیس متهم را که شهرام نام دارد شناسایی و بازداشت کردند.

وی در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت اموال زن جوان با همدستی یکی از دوستانش گفت: من برای ترک اعتیاد به تهران آمده‌بودم که با یکی از دوستان قدیمی‌ام به نام فریبرز که در اینستاگرام فعالیت دارد روبه‌رو شدم.

فریبرز وقتی فهمید من قصد دارم در کمپ بستری شوم گفت از زن جوانی طلب دارد، اما او بدهی‌اش را نمی‌دهد و گفت اگر همراه او به خانه آن زن بروم و کمک کنم طلبش را بگیرد مرا در کمپ بستری می‌کند. ما دو نفر به خانه آن زن رفتیم و فریبرز اموال او را سرقت کرد و او را آزار داد و بعد هم دو نفری ازآنجا خارج شدیم.

سپس او وسایل سرقتی را فروخت و با قسمتی از پول آن مرا در کمپ بستری کرد و دیگر از آن روز از او خبری ندارم.

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت. تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

ارسال نظر: