کدخبر: 8032

هرمزگان|حادثه وحشتناک در هرمزگان| هرمزگان عزادار شد

حادثه وحشتناک در هرمزگان| هرمزگان عزادار شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کیش با اشاره به وقوع تصادف بین خودروی سواری و موتورشارژی گفت: راکب موتور شارژی به دلیل نداشتن کلاه ایمنی جان خود را از دست داد.

 سرهنگ مهدی توانگر افزود: بعدازظهر شنبه دوم بهمن بر اثر تصادف خودروی سواری با موتورشارژی در محدوده خانشیر تقاطع دانش آموز و فرهنگ راکب موتور دچار سانحه ضربه به سر شد و بلافاصله با حضور اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 وی گفت: این فرد به دلیل شدت ضربه ناشی از برخورد با خودروی سواری و همچنین استفاده نکردن از کلاه ایمنی به کما رفت و بعدازظهر امروز متاسفانه در بیمارستان کیش فوت کرد.

سرهنگ توانگر گفت: رعایت نکردن حق تقدم از سوی رانندگان وسایل نقلیه و بی احتیاطی موتورسواران و استفاده نکردن از کلاه ایمنی از مهمترین دلایل بروز سوانح رانندگی است.

وی گفت: راکب موتورشارژی در صورت استفاده از کلاه ایمنی به این سرنوشت دچار نمی‌شد.

سرهنگ توانگر با اشاره به سه بخش عوامل وقوع، اصل سانحه تصادف و مراحل بعد از تصادف، گفت: پلیس مسئول وقوع تصادف نیست و موظف به رسیدگی به تصادفات رانندگی در جامعه است.

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به ضرورت آموزش به رانندگان وسایل نقلیه، مناسب سازی معابر و فرهنگ سازی بین رانندگان برای کاهش وقوع سوانح رانندگی گفت: مردم با فراگیری قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی می‌توانند پلیس را در کاهش تصادفات یاری کنند.

ارسال نظر: