کدخبر: 8080

کرمانشاه عزادار شد| قاتل جانی شهر را به رگبار بست

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون‌آمیز اقدام به قتل ۳ عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، کرد.

  سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم‌هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

 قتل عام خانوادگی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.

وی یادآور شد: داماد سابق خانواده سپس نیمه‌های شب در اقدامی جنون‌آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق ۳۱ ساله، مادر همسر و خاله ۵۵ ساله و خواهر همسر ۳۵ ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

جاویدان دامه داد: دیگر موضوع تأسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه‌ای ۶ ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده می‌باشد که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند.

قاتل در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد

جاویدان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از ۴ ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

وی یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی‌های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن‌ها به دل داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی‌ها از قاتل دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

جاویدان در پایان و با ابراز تأسف عمیق از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.

ارسال نظر: