کدخبر: 8160

فوری: حادثه وحشتناک در اینستاگرام| پسر بی حیا اینستا را بهم ریخت

آگهی همسریابی مرد جوان، حاوی محتویاتی بود که خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت و به سرعت دلیل بروی جنجالی بزرگ درشبکه های اجتماعی شد.

نیازی به گفتن نیست که آگهی های با تمام حواشی که دارند، چطور باعث نگرانی و مشکلات عدیده اخلاقی در جامعه میشوند و همه شما به جزئیات کامل این حواشی واقفید و اخبار آن را پیش از این شنیده اید، اخباری که جدیدترین مورد مرتبط به آن را در این بخش خواهید خواند.

صفحه شخصی مرد جوانی در اینستا و حساب کاربری اش در توییتر به تصویر و متنی بی شرمانه به سرعت میزبان موج واکنش های منفی شد. واکنش هایی که در پاسخ به جملات استفاده شده در پست اخیر او منتشر شد نشان از این بود که درصد بالایی از کاربران با این اقدام او به شدت مخالف هستند.

کاربر بی شرم اینستاگرام مشخصات همسر آینده اش را عنوان کرد

این مرد جوان که نامش منتشر نشده است و از قرار معلوم تعداد زیادی دنبال کننده دارد، پست جدیدی در غالب آگهی همسریابی با هدف پیدا کردن همسری مناسب منتشر کرد.

شروط انتخاب همسر و مشخصاتی که بدون رعایت حیا و شرم مطرح کرده بود خشم کاربران فضای مجازی بخصوص خانم ها را برانگیخت و همین مسئله باعث وایرال شدن این موضوع شد.

این کاربر بی شرم که ملاک هایش همه ظاهری و ... بودند حتی سایز و رنگ بسیاری از اجزای ظاهری همسر آینده اش را هم عنوان کرده بود که در نوع خود نهایت بی حیایی را نشان میداد.

بسیاری از کاربران اینستا و توییتر پس از خواندن این آگهی زشت همسریابی به مسئله مهم فرهنگ استفاده از فضای مجازی اشاره کردند و معتقد بودند که افرادی که صلاحیت استفاده از این فضا را ندارند نباید با ورودشان به این محیط، به وقت و شخصیت کاربران دیگر صدمه بزنند.

ارسال نظر: