کدخبر: 8287

اخبارحوادث|حادثه وحشتناک در تهران| قتل هولناک بخاطر نیسان!

حادثه وحشتناک در تهران| قتل هولناک بخاطر نیسان!

مردان تبهکار برای سرقت نیسان آبی جان مردجوانی را گرفتند.

16 مهرماه امسال مأموران پلیس پایتخت در جریان ماجرای هولناکی که برای نگهبان یک پروژه ساختمانی رخ داده بود قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل حادثه تحقیقات برای مشخص شدن علت ماجرا آغاز شد.

پسر جوان در جریان اظهارات خود گفت: صاحبکار من در یک پروژه ساختمانی قصد فروش خودروی نیسان آبی صفر خود را داشت. آن را آگهی کرد و 2 خریدار برای خودرو پیدا شد. آنها از صاحب کارم درخواست کردند که با خودرو دور بزنند اما او قبول نکرد و گفت خودروی صفر دورزدن ندارد. بعد هم برای انجام کاری همراه 2 نفر از همکارانش رفت.

او در ادامه گفت: بعد از رفتن صاحبکارم ،دو خریدار بازگشتند و درخواست کردند با خودرو دور بزنند و من هم پشت فرمان باشم. من هم قبول کردم اما وقتی کمی به حرکت کردن ادامه دادیم آنها مرا از خودرو بیرون پرت کردند. وقتی قصد داشتند جلوی سرقت خودرو را بگیرم مرا زیر گرفتند و متواری شدند.

قتل برای سرقت نیسان آبی در تهران

اظهارات پسرجوان ثبت شد و مأموران تحقیقات خودرا آغاز کردند. اما دو روز بعد با مرگ پسرجوان پرونده رنگ وبوی جنایی به خود گرفت. ماجرای این مرگ به زارعی بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی رسید و با دستور وی تحقیقات گسترده ای دراین رابطه آغاز شد.  

تحقیقات درباره این پرونده درحالی آغاز شد که کوچکترین سرنخی از سارقان قاتل در دست نبود.سارقان با یک خط تماس گرفته بودند و بعد دیگر ردی از خود برجای نگذاشته بودند. آنها حتی صورت هایشان را پوشانده بودند و درتصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته نیز قابل شناسایی نبودند. با این حال کارآگاهان موفق شدند با اقدامات فنی و پلیسی محل تردد یکی از سارقان را در رباط کریم پیدا کرده و وی را دستگیر کنند.

بنا بر این گزارش، متهم پس از دستگیری منکر ماجرا شده است این درحالی است که شاهدان ماجرا وی را شناسایی کرده اند. تحقیقات در اینباره همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر: