کدخبر: 8700

اخبارحوادث| حادثه وحشتناک در تهران| کارگر جوان زنده به گور شد

حادثه وحشتناک در تهران| کارگر جوان زنده به گور شد

یک کارگر جوان حین حفر چاه در میدان بهاران زیر خروارها خاک گرفتار شده است که تلاش برای نجات وی ادامه دارد.

ساعت 11:46 ظهر امروز (21 بهمن) یک مورد حادثه تخریب و گرفتار شدن فرد داخل چاه در میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه‌ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند کنار خیابان چندین حلقه چاه با کاربری انتقال و هدایت فاضلاب‌، به فاصله مشخص کنار یکدیگر حفر شده است.

هر کدام از چاه‌ها حدوداً 6 متر عمق داشتند و تمام این چاه‌ها در انتها به یک تونل ختم می‌شد که پس از تکمیل محل هدایت فاضلاب‌ها خواهد بود.

حین فعالیت کارگران بین دو حلقه چاه به فاصله بیش از 20 متر، به یک‌باره بخش زیادی از خاک‌ها ریزش کرده که چند کارگر موفق به خروج شده بودند اما به گفته کارگران، یکی از آن‌ها (جوان حدوداً 20 ساله افغانستانی) زیر حجم زیادی از خاک در عمق زمین گرفتار شده بود.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، با توجه به مشخص نبودن موقعیت دقیق فرد محبوس شده، سستی خاک و احتمال ریزش مجدد خاک، آتش‌نشانان با حضور عوامل شهرداری و ستاد بحران منطقه 17، گودالی حفر کردند و اکنون به صورت دستی و با احتیاط زیاد مشغول ادامه عملیات هستند تا بتوانند به فرد محبوس شده دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر: