کدخبر: 8723

اخبارحوادث|وحشتناک ترین عروسی در دنیا| باور کردنی نیست

وحشتناک ترین عروسی در دنیا| باور کردنی نیست

عروس که از ماجرا با خبر شده بود، در مقابل چشم همه ی میهمانان سیلی بسیار محکمی به داماد زد و ثابت کرد که در شرطی که گذاشته با کسی شوخی ندارد.

خبر درگیری عروس و داماد و سیلی محکمی که عروس خانم در مقابل تمام میهمانان به صورت آقای داماد زد، به سرعت همه جا پخش شد و تصاویر و ماجرایش مثل یک ویروس فضای مجازی را تسخیر کرد. ویدئوی کوتاه و تصاویری از دعوای عروس و داماد هندی که جزو اخبار وایرال بود ماجرایی داشت که در این بخش خواهید خواند.

از قرار معلوم پنهان کاری داماد باعث عصبانیت عروس شده و مراسم ازدواج آنها به چنین شکل ناخوشایندی بهم خورده است. خوب میدانیم که هیچ زنی دوست ندارد همسرش مسئله ای را از او پنهان کند و هر خانمی پس از فاش شدن مسئله ای پنهان، قطعا واکنش نشان خواهد داد، درست مثل این عروس جوان که از کار زشت و ناسالم همسرش مطلع شد و با یک سیلی از خجالت او درآمد.

 

شب عروسی، داماد و یکی از دوستانش گفت گوهایی مرموزی داشتند و همین درگوشی های آنها، عروس را مشکوک کرد و تصمیم گرفت به طور نامحسوس این دو نفر را زیر نظر داشته باشد.

زیاد طول نکشید که عروس خانم متوجه ماجرا شد، همسر آینده ی او و دوست نابابش در حال جویدن نوعی مخدر بودند و تمام آن درگوشی ها برای تهیه و مصرف این ماده ی مخدر به نام " پان پراگ " بوده است.

آن دو که در ابتدا ادعا کردند در حال جویدن آدامس هستند با جدیت عروس روبرو شده و طولی نکشید که خود را در محاصره بزرگترهای فامیل دیدند. در نهایت داماد مجبور شد حقیقت را فاش کرده و به مصرف مواد مخدر درست در شب عروسی اش اعتراف کند.

اعتراف داماد همانا و سیلی خوردن از عروس همانا، و اینگونه همه چیز بهم خورد و مراسم ازدواج آنها ناپایان ماند. اینطور که پیداست و در کامنت ها گفته شده است، پیش از ازدواج، عروس شرط زندگی بدون مواد مخدر و سیگار را برای همسر آینده اش تعیین کرده بود اما آقای داماد بی توجه به تعهدی که به خانواده همسرش داده بود، شب عروسی مواد مصرف کرده و همه چیز را از دست داد.

ارسال نظر: