کدخبر: 8889

اخبار حوادث|تصادف وحشتناک در تهران| باورکردنی نیست

تصادف وحشتناک در تهران| تصاویر هولناک و باورنکردنی

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی تریلر حامل خودروهای صفر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر با اعلام خبر واژگونی تریلر حامل خودروهای صفر در بزرگراه آزادگان، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 15:20 ظهر دیروز یک دستگاه تریلر کشنده حامل خودرو با رفیوژ وسط بزرگراه در موقعیت بزرگراه آزادگان به غرب، بعد از پل آیت‌الله سعیدی برخورد کرد که بر اثر این حادثه چندین دستگاه خودرو صفر از روی تریلر به سطح بزرگراه واژگون شده و کشنده نیز به صورت نیمه واژگون در آمده است که شاهد بار ترافیکی در این مقطع هستیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این رابطه گفت: تیم‌های منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شده و مشغول جابه‌جایی خودروها به‌وسیله جرثقیل و روان‌سازی ترافیک شدند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران، پس از این حادثه آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند یک دستگاه کِشنده خودروی دو طبقه، حامل ظاهراً هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر متعلق به یکی از کارخانه‌های بزرگ خودروسازی، به دلیل نامشخصی واژگون شده و تقریباً مقدار زیادی از مسیر را بسته بود.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محل حادثه، گفت: خودورها از کشنده جدا شده و به سطح جاده افتاده بودند و همین اتفاق باعث برخورد آن‌ها با چند خودوری عبوری دیگر نیز شده بود.

ملکی با اشاره به مصدومیت چند نفر در این حادثه و انتقال مصدومان با بالگرد نیروهای امدادی به مراکز درمانی، تصریح کرد: یک نفر که ظاهراً راننده یا کمک راننده خودروی کشنده بود، بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

 

ارسال نظر: