کدخبر: 8954

اخبار حوادث|حادثه هولناک در اطراف تهران| ریزش ساختمان 11 کشته بر جای گذاشت

حادثه هولناک در اطراف تهران| ریزش ساختمان 11 کشته بر جای گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که امداد رسانی عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان رباط کریم به حادثه ریزش ساختمان و ایجاد آوار در رباط کریم، ادامه دارد، گفت: با تلاش نیرو‌های هلال احمر و دیگر عوامل امدادی، ۸ نفر از زیر آوار ها خارج و متاسفانه ۳ نفر فوت شدند.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص با اشاره به حادثه ریزش ساختمان در رباط کریم اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۱۰ امشب، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم از عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه یک تیم سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد، تعداد زیادی از افراد در زیر آوار ها قرار دارند.

فتحی با اشاره به این که عملیات امداد و نجات ادامه دارد، بیان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی، موفق شدند ۸ نفر از افراد زیر آوار را نجات دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که حادثه که به گفته کارشناسان به علت نشتی گاز و انفجار رخ داده است، اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه ۳ نفر فوت شدند و عملیات نجات برای رهاسازی دیگر نفرات احتمالی ادامه دارد و عوامل هلال احمر به ویژه تیم سگ های زنده یاب، مشغول عملیات جستجو و نجات هستند.

طبق این گزارش ، تعداد ۹ نفر از زیر آوار نجات یافته بودند، که یکی از افراد به دلیل شدت وخامت وضعیت، دقایقی پس از نجات، جان خود را از دست داد و به دلیل اینکه تعداد افراد زیر آوار مشخص نیست، احتمال تغییر آمار اعلامی وجود دارد

ارسال نظر: