کدخبر: 9050

پرفروش ترین سیستم صوتی های بازار برند ال جی

در بازار برای خرید سیستم صوتی چند گزینه در پیش رو دارید که باید یکی را نسبت به نیاز خود انتخاب کنید که عبارت اند از (ساندبار،سینماخانگی ، شیک سونی و سیستم صوتی پرتابل) که همزمان با انتخاب نوع ، گزینه ی برند نیز باید مورد توجه قرار گیرد ما در این مطلب به معرفی پرفروشترین سیستم صوتی های بند ال جی خواهیم پرداخت که در سه دسته سه مدل را انتخاب کرده ایم پس با ما همراه باشید و این مطلب را ازدست ندهید.این انتخاب ها براساس میزان فروش در یکسال یعنی 2020 تا 2022 فروشگاه سلام بابا می باشد.

1- ساندبار ال جی SL5Y

SL5Y یکی از ساندبارهای ال جی است که از توان صوتی 400 وات پشتیبانی میکند. این ساندبار 2.1 کاناله از یک ساب ووفر بیسیم و قدرتمند با توان صوتی 220 وات و دو بلندگو با توان صوتی 180 وات تشکیل شده است. ساندبار ال جی SL5Y به کمک فناوری Dolby Digital کیفیت صدای خروجی را بهبود میبخشد. همچنین و با برخورداری از تکنولوژی DTS Virtual:X صدای فراگیر مجازی را به گوش میرساند. این ساندبار به کمک قابلیت Automatic sound calibration صدای خروجی را به صورت خودکار کالیبره و تنظیم میکند تا بهترین کیفیت صدا را در اختیار داشته باشید. ال جی ساندبار SL5Y را به فناوری Hi-Res مجهز کرده است و صدا با بهترین وضوح به گوش خواهد رسید. این ساندبار به تکنولوژی بلوتوث نسخه 4.0 پشتیبانی میکند.

طراحی SL5Y

ساندبار ال جی SL5Y از شاهکارهای برند ال‌جی است که این برند کره‌ای آن را با امکانات ویژه ای طراحی نموده و در برابر دید عموم به نمایش گذاشته است. ال جی مثل همیشه با ساخت این محصول نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده و باعث محبوبیت بیشتر میان ‌آنها شده است. طراحی شیک و دلنواز این مدل نگاه ها را به سمت خود می کشاند و در صورت قرار گرفتن در محیط همچون مرواریدی می درخشد و نمایی جذاب را به محیط شما ‌می‌دهد.

قابلیت های ویژه  SL5Y

از قابلیت های بارز سیستم صوتی ال جی SL5 ال جی می توان به اشتراک گذاری فایل ها و ارتباط این محصول به تلویزیون و گوشی اشاره نمود. این محصول همانند سایر تولیدات این برند از راه‌های ارتباطی با سخت افزارهای جانبی و اشتراک گذاری فایل ها بهره ور است. از قابلیت های اتصال این محصول می توان به اتصال به صورت سیمی از طریق HDMI ورودی USB و آنالوگ اشاره نمود با داشتن ورودی HDMI می‌توان به راحتی اتصال میان ساندبار و تلویزیون را فراهم نمود.

2-سینما خانگی ال جی LHD687

سینما خانگی ال جی 687 یکی از با کیفیت‌ترین سیستم صوتی های کمپانی ال‌‌جی می باشد، که این برند کره‌ای در سال 2020 از آن رونمایی کرده است. این محصول که از سه قسمت یعنی دو بلندگو و یک دستگاه DVD درایو تشکیل شده، اسپیکرهای این مدل قد و قامت بلندی دارد. طراحی شیک و زیبای این دستگاه باعث شده تا با هر دکور و دیزاینی هماهنگ شود و نمایی منحصر به فرد را به فضاهای شما می بخشد. سیستم صوتی ال جی LHD-687 از بلندگوهای 4.2 کاناله بهره ور است، که دارای چهار عدد بلندگو و دو ساب ووفر می باشد‌.

طراحی LHD687

امروزه تلویزیون‌ها را به صورت مدرن طراحی می کنند، از این رو باید سینما خانگی هایی را خریداری کنید، تا با محیط و نمایشگر هماهنگی داشته باشد. از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین تولیدات در این زمینه سینما خانگی ال جی LHD 687 است، که این برند نامی آن را به امکانات خاصی مجهز ساخته. طراحی شیک و زیبای این مدل نظر هر بیننده ای را به سمت خود متمایل کرده و مخاطب را به خرید وسوسه می سازد. این محصول از سه قسمت یعنی دو اسپیکر بلند قامت و خوش استیل با یک دستگاه DVD درایو تشکیل شده است.

نصب و راه اندازی این سینما خانگی بسیار آسان می باشد، می توانید که ان را از جعبه درآورده و به راحتی نصب کنید. این دستگاه را با رنگ مشکی آرایش کردند، تا با هر نمایشگری به راحتی هماهنگی داشته باشد. بدنه ی این سینما خانگی را از پلاستیک ساخته اند، اما صد البته از نوع مرغوبش استفاده کرده‌اند. بنابراین تا مدت ها می توان از ان استفاده کرد چون هیچ خط و خشی را در بدنه مشاهده نمی کنید. رویه ی بلند گوها را با رویه‌ی فلزی توری مانند پوشانده اند، تا صدا را به بهترین حالت به سمع شنوندگان برسانند.

اتصالات LHD687

سینما خانگی 1250 واتی ال‌جی مدل LHD-687 علاوه بر اتصال بی سیم از راه های ارتباطی به صورت سیمی نیز بهره ور است. از این قابلیت ها می توان به پورت HDMl اشاره نمود، توسط این ویژگی می توانید، اتصال سینماخانگی را با تلویزیون ویا کنسول بازی فراهم کنید. با اتصال تلویزیون به دستگاه شما عزیزان برنامه‌های مورد علاقه ی خود اعم از فیلم و سریال و یا مسابقات ورزشی را با صدای خروجی پرتوان دریافت می کنید. وجود پورت USB نیز از دیگر ویژگی های این محصول است، که زمینه‌ی اتصال حافظه‌ی جانبی و فلش مموری را برایتان ایجاد می کند.

شما می توانید فلش مموری خود را به مکان مورد نظر وصل نمایید و محتواهای ذخیره سازی شده بر روی آن را با کیفیت عالی دریافت کنید. ورودی اپتیکال نیز همانند این دو پورت قبلی امکان اتصال وسایل جانبی را که از این قابلیت پشتیبانی می کند را برایتان فراهم می نماید. ورودی Aux نیز زمینه ساز اتصال میکروفون است، شما توسط آن می توانید به آواز خوانی مشغول شوید. یا در جلسات توسط ان سخنرانی کنید تا همه ی حضار صدا را با کیفیت و توان خروجی صدای عالی بشنوند.

اما این تمام دارایی های این محصول نیست، یک خبر عالی برای دوستداران کانال‌های رادیویی دارم، سینماخانگی LHD687 از قابلیت امواج رادیویی FM پشتیبانی می کند، به لطف آن انواع کانال های رادیویی را در اختیار شما قرار می دهد. وجود ریموت کنترل با کیفیت و خوش دست شما را قادر می سازد، از دور نیز دستگاه را کنترل کنید. وجود DVD درایو نیز انواع دیسک‌های DVD‌ و CD پشتیبانی می‌کند، تا شما هم از خرید جداگانه آن معاف شوید و هم از دیدن انواع فیلم و سریال ذخیره سازی شده بر روی دیسک‌ها لذت دوچندانی را کسب کنید.‌

قابلیت بلوتوث و اتصال نامرئی LHD687

قابلیت بلوتوث را در سینما خانگی ال جی 687 گنجانده‌اند. بلوتوث که از قدیمی ترین راه های انتقال فایل های صوتی است، امکان انتقال فایل ها را در کمترین زمان ممکن برایتان فراهم می کند. از کارایی این قابلیت می توان به اتصال سینما خانگی با گوشی و تبلت اشاره نمود. برای ایجاد این اتصال فقط کافی ست، به قسمت تنظیمات رجوع کرده و بلوتوث هر دو وسیله را فعال کنید و در این حالت می توانید در سریع ترین زمان حتی از دور نیز فایل‌های بر روی گوشی خود را اعم از آهنگ های ذخیره‌سازی شده را به سیستم صوتی 687 ال جی انتقال دهید و از شنیدن آن ها با سطح صدای 1250 وات شگفت زده شوید. این قابلیت با توجه به سیم بودن یک اتصال تمیز و مرتب را برایتان ایجاد می کند. بنابراین شما می توانید یک لیست از آهنگ های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید تا توسط بلوتوث از شنیدن آهنگ ها به صورت بی وقفه شگفت زده شوید.

3-سیستم صوتی XBOOM ON9

از جمله سیستم های صوتی ال جی محصول 2020 می توان به ON9 اشاره کرد. این مدل که از سری ON بوده دارای قدرت صدای 1800 وات می باشد. از ویژگی های آن می توان پشتیبانی از بلوتوث را نام برد که قابلیت هایی نظیر اتصال به بلندگوهای دیگر یا تلفن همراه را امکان پذیر می کند. سیستم صوتی LG XBOOM ON9 مجهز به 2 بلندگوی ووفر با ویژگی Super Bass Boost بوده صدای باس فوق العاده ای را ایجاد خواهد کرد. 

طراحی XBOOM ON9

از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید طراحی محصول می‌باشد چون اولین چیزی که بیننده را به خرید وادار می‌کند شکل  ظاهری محصول می‌باشد. از برترین و خوش‌ساخت ترین محصولات در این زمینه on9 می‌باشد که در رده‌ی ایکس بوم‌های ال‌جی قرار دارد. این سیستم صوتی از طراحی شیک و آراسته‌ای برخورداراست؛ با این ویژگی از دور زیبایی و ظرافت  خود را به بیننده نشان می‌دهد و نظر آنان را به خود جلب می‌کند‌. طراحان خلاق ال‌جی در ساخت این محصول از رنگ مشکی براق بهره گرفته‌اند تا به راحتی با هر چیدمانی هماهنگ شود. اولین چیزی که در نگاه اول در این سیستم به چشم می‌خورد؛ پنل لمسی می‌باشد. ال‌جی برروی این پنل دکمه‌هایی را کارگذاشته است؛ که هر کدام از آن‌ها وظیفه‌ای بر عهده گرفته‌اند؛ با لمس هر دکمه یک نوع کارایی و عملکرد برایتان عیان می‌شود.

پنل کنترل ایکس بوم مدل ON9

هر سیستم صوتی برای کنترل و اعمال تغییرات نیازمند یک پنل می باشد. شرکت ال جی نیز برای کنترل هر چه راحت تر سیستم صوتی از یک پنل با تعدادی دکمه جهت انجام عملکردهای گوناگون استفاده نموده است. مدل ON9 دارای یک پنل یکپارچه روی قسمت بالایی ایکس بوم می باشد که تمامی دکمه ها بر روی آن قرار گرفته و عملا تمامی اعمال بر روی آن انجام می پذیرد. دکمه های روی پنل شامل دکمه خاموش/روشن، بخش DJ PAD، تنظیمات پخش موسیقی، درگاه های USB، تنظیمات رقص نور، دکمه فعال نمودن گیتار و … می باشد.

لیست قیمت سیستم صوتی ال جی در بازار طبق آخرین قیمت گذاری های فروشگاه اینترنتی سلام بابا

قیمت (تومان)

قدرت(وات)

مدل

نوع

6/800/000

400

SL5Y

ساندبار

5/800/000

300

SL4

ساندبار

5/100/000

300

SJ3

ساندبار

8/350/000

600

LHD667

سینما خانگی

9/200/000

1200

LHD756W

سینما خانگی

10/400/000

1000

LHD675

سینما خانگی

11/600/000

1250

LHD687

سینما خانگی

16/000/000

1800

ON9

سیستم صوتی

11/700/000

500

ON7

سیستم صوتی

 

 

ارسال نظر: