کدخبر: 9135

خودشناسی|تست مهم خودشناسی| کدام تصویر در شما احساس بهتری ایجاد می کند؟

تست مهم خودشناسی| کدام تصویر در شما احساس بهتری ایجاد می کند؟

گاهی اوقات تنها یک تست ساده می تواند شما را به دام بیندازد و پرده از احساسات درونی و شخصیت شما بردارد. اگر منتظر این اتفاق هستید این بازی را انجام دهید.

تصویر شماره ی یک

این تصویر را 20 درصد از شرکت کنندگان انتخاب می کنند و مفهوم ویژه ای در آن نهان ور شده است . ماه در سمت راست و دریای آرام ، شما را این گونه توصیف می کند : آرزوهای شما برای خلق کردن ، ساختن و آفریدن بی نهایت و نامحدود است . از زمان کودکی ، متوجه شده اید قوه ی تخیل قویی دارید . رویاها و برنامه ی شما برای آینده تمام نشدنی است . هر روز هزاران آرزو و هدف به ذهن شما هجوم می آورد . تا زمانی که به هدف مورد نظر خود که خوشبختی شما را به ارمغان می آورد ، دست پیدا نکنید آرام نمی گیرید .

تصویر شماره ی دو

از هر 10 نفر ، سه نفر این تصویر را انتخاب می کنند. تصویری که در آن ماه سمت راست قرار دارد و دریا طوفانی و خروشان است . این تصویر نشان دهنده ی شخصیتی قویی است که به طرز غیر قابل باوری ، تحت تاثیر احساسات قرار می گیرد . شما معمولا هنگام تصمیم گیری ، آنچه که قلبتان می گوید را انتخاب می کنید . صداقت ، سخاوتمندی و مهربانی از بارزترین ویژگی های شماست . این موضوع که با افراد مشابه خودتان در ارتباط باشید ، شما را بسیار خرسند می کند .

تصویر شماره ی سه

اگر این تصویر را انتخاب کرده اید شما جز 15 درصد افرادی هستید که با دیدن این تصویر احساس خوبی پیدا کرده اید . معنای نهفته در ماه سمت چپ و دریای آرام چیست ؟ شما نیاز دارید تا ذهن خود را درگیر کنید و همیشه از سطح هوشی بالاتر از متوسط برخوردار بوده اید و همین امر باعث شده است به نوشتن مقالات علمی ، تحلیل آثار ادبی نویسندگان بزرگ و حتی حل مسائل منطقی برای افزایش تحریک مغزی خود روی آورید .

تصویر شماره ی چهار

برای شمایی که این تصویر را انتخاب کرده اید ، آرامش و شکیبایی دو جنبه حیاتی زندگی به حساب می آید . همه کار هایتان را ، به ویژه تصمیم گیری های مهم ، با آرامش انجام می دهید . به همین دلیلی اکثر مواقع عملکرد موثر و پرمنفعتی دارید . کنجکاوی و تلاش برای شناخت محیط اطرافتان ، یکی از حسن های شماست . عاشق بیرون رفتن و تفریح با دوستان خود هستید و از وقت گذراندن با شریک عاطفیتان در یک عصر رمانتیک نیز بسیار لذت می برید . انرژی زیادی داری و همیش در حال انجام کاری هستید . کوهنوردی ، انجام فعالیت هایی مانند بانجی جامپینگ و قایق سواری از فعالیت های مورد علاقه شما هستند .

 

ارسال نظر: