کدخبر: 9193

اخبار حوادث|حادثه وحشتناک در این شهر| خودکشی مردجانی پس از کشتن همسر و فرزندش

حادثه وحشتناک در این شهر| خودکشی مرد جانی پس از کشتن همسر و دخترانش

مردی به‌دلیل مشکلات خانوادگی و اقتصادی پس از قتل همسر و سه دخترش، با بریدن رگ دستش به زندگی خود پایان داد.

سه‌شنبه هفته گذشته اهالی خیابان کوهرنگ شهر صدرا در تماس با پلیس از وقوع جنایتی هولناک در خانه‌ای در این محله خبر دادند. پس از این تماس تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی راهی خانه مورد نظر شدند.

تیم جنایی پس از ورود به خانه با جسد سه دختر در نزدیکی در ورودی خانه روبه‌رو شدند. آثار از درگیری روی بدن آنها وجود نداشت و به نظر می‌رسید مرگ آنها بر اثر مسمومیت بوده‌ است.

در یکی از اتاق‌ها نیز جسد مادر خانواده در حالی که رگ دستش بریده شده بود، قرار داشت. در ادامه بررسی خانه پیکر پدر خانواده نیز در حالی که رگ دستش بریده شده بود، پیدا شد.

ماموران در ادامه به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که آنها اعلام کردند، ساعتی قبل صدای درگیری این زوج میانسال را شنیدیم که بعد از فریادی ساکت شدند. به سکوت آنها مشکوک شده و راهی خانه‌شان شدیم. در را باز کرده و با جسد پنج عضو این خانواده روبه‌رو شدیم.

با تحقیقات مقدماتی اجساد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با بررسی خانه نیز قتل از سوی فردی خارج از خانه رد شد. آثار ورود به زور روی در وجود نداشت و از سوی دیگر وسیله‌ای از خانه سرقت نشده بود. همچنین آثار درگیری روی بدن سه دختر خانواده دیده نمی‌شد.

با تحقیق تیم جنایی مشخص شد، این زوج حدود ۲۲‌سال قبل با هم ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دختری ۲۱ ساله و دو دختر دوقلوی ۱۱ساله بود. پدر خانواده از مدتی قبل دچار مشکل مالی شده و همین باعث اختلاف او با همسرش شده بود.

از سوی دیگر او با صاحبخانه‌اش نیز بر سر کرایه و تمدید قرارداد به اختلاف رسیده و صاحبخانه‌اش حکم تخلیه خانه را گرفته بود.

این سرنخ‌ها احتمال قتل اعضای خانواده توسط پدر و خودکشی قاتل را مطرح کرد. این احتمال زمانی قوت گرفت که پزشکی قانونی اعلام کرد، سه دختر با شربت مسموم به قتل رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد، پدر ابتدا سه دخترش را با سم مسموم کرده و کشته و بعد با همسرش درگیر شده و رگ دست او را بریده و سپس به زندگی‌اش پایان داده بود.

اجساد قربانیان این جنایت برای تدفین تحویل بستگان‌شان شد و تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

ارسال نظر: