کدخبر: 9476

تست|تست جالب| کدام زن قصد پنهان کاری را دارد؟

تست جالب| کدام زن قصد پنهان کاری را دارد؟

در این آزمون زبان بدن، شما متوجه خواهید شد که کدام زن چیزی را از شما پنهان می کند

در این آزمون زبان بدن، شما متوجه خواهید شد که کدام زن چیزی را از شما پنهان می کند.

در زیر تصویری از چهار زن با چهار زبان بدن متفاوت را مشاهده می کنید. شما باید حدس بزنید که کدام یک از آنها سعی دارند چیزی را از شما پنهان کنند، به عبارت دیگر، با شما صادق نیستند.

 

آیا به نشانه های ظریف پنهان در وضعیت بدن آنها توجه کرده اید؟ اینها با فرآیند فکر درونی آنها و نحوه پردازش احساسات آنها ارتباط دارد. بنابراین، آن را امتحان کنید و دریابید که کدام زن فریبنده است.

تنها یک راهنمایی کوتاه در این جا برایتان ارائه می دهیم. براساس این راهنمایی، جواب صحیح شما بیش از یک مورد باشد.

 

زن شماره ۱

این زن دست هایش را در حالت باز دارد. لذا این زبان بدن باز نشان می دهد که او هر چه می داند به شما می گوید. چیزی برای پنهان کردن ندارد. پس این زن نمی تواند کسی باشد که در صدد فریب دادن شماست.

زن شماره ۲

این زن گوش هایش را می کشد و این زبان بدن نشان می دهد که او عصبی است. او نمی داند باید چه کار کند. او قطعا چیزی را پنهان می کند.

زن شماره ۳

حرکت دست زن سوم نشان می دهد که او با دقت به شما توجه می کند. او به شما گوش می دهد. او سعی نمی کند چیزی را از شما پنهان کند.

شماره ۴

واضح است که این زن فریبکار است. کمی هوش هیجانی به شما کمک می کند تا ببینید که چون می داند حرف هایش درست نیست، ناخودآگاه مجبور می شود دهانش را پنهان کند.

بنابراین بر اساس زبان بدن، زن شماره ۲ و زن شماره ۴ سعی می کنند چیزی را از شما پنهان کنند.

خواندن زبان بدن فراتر از ادراک است. یک مطالعه نشان می دهد که زبان بدن شکل قدرتمندی از ارتباط غیرکلامی است. زبان بدن سرنخ های مهمی در مورد نیات، احساسات و انگیزه های دیگران ارائه می دهد. بر اساس این تحقیق، توانایی خواندن زبان بدن شامل شناخت اطلاعات مختلف بصری و همچنین رمزگشایی معنایی آنهاست.

ارسال نظر: