کدخبر: 9536

لیفت شقیقه و ابرو با دکتر شیرزادگان

از مهمترین نتایج لیفت ابرو و شقیقه به کشیده تر شدن چشم ها و برطرف شدن افتادگی ابروها می توان اشاره کرد. این جراحی به از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی و سفت شدن پوست اطراف شقیقه نیز کمک می کند. لیفت شقیقه با عنوان لیفت تمپورال ابرو و چشم نیز شناخته می شود. با انجام لیفت شقیقه و ابرو با دکتر شیرزادگان می توانید جذابیت و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

 مراحل و نحوه انجام لیفت شقیقه و ابرو

در طول مشاوره  لیفت شقیقه و ابرو با دکتر شیرزادگان سلامت عمومی ، کیفیت پوست ، میزان چین و چروک و شلی پوست بررسی می شود. همچنین لازم است آناتومی استخوان زیرین ناحیه شقیقه ارزیابی شود و برای رسیدن به بهترین نتیجه یک طرح درمانی برنامه ریزی شود. در طی این جلسه مشاوره نگرانی های مراجعه کننده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا فرد با اطمینان کامل اقدام به جراحی لیفت نماید.

معمولا جراحی لیفت شقیقه با استفاده از داروی آرام بخش و با بی حسی موضعی در کلینیک ها و مراکز درمانی انجام می شود. بنابراین بیمار متوجه هیچ گونه درد و ناراحتی در هنگام این جراحی نمی شود و نیازی به بستری شدن ندارد. برای شروع لازم است برشی کوچک در ناحیه خط موی بالای گوش ایجاد شود و از طریق همین برش بافت زیرین شقیقه تحریک شده و به حالت تعلیق در می آید تا قسمت بیرونی ابرو به سمت بالا کشیده شود و با حذف پوست های اضافی چروک های احتمالی نیز از بین برود. در این زمان پوست شقیقه با توجه به نظر و صلاح دید پزشک و همچنین سلیقه مراجعه کننده کشیده می شود تا به نتیجه دلخواه رسید. در پایان در قسمتی که برش های ایجاد شده است ، بخیه زده می شود و این قسمت را پانسمان می کنند.

لیفت شقیقه دکتر شیرزادگان

مزایای لیفت شقیقه و ابرو

لیفت شقیقه و لیفت ابرو مزایای بسیاری دارد و با انجام آن می توانید تقارن را به ناحیه شقیقه و ابروهای خود بازگردانید. همچنین افتادگی های ناشی از سنگینی پوست و خطوط پنجه کلاغی چشم را از بین برده و موجب شادابی و جوان تر شدن چهره شوید و با انجام این جراحی علائم ناشی از افزایش سن از بین خواهد رفت و با کشیده شدن ابروه ها و چشم ، زیبایی و گیرایی آن ها دو چندان می شود.

امروزه لیفت صورت ،  شقیقه و ابرو با روش های مختلفی قابل انجام می باشد ، این روش ها هرچند غیرتهاجمی بوده اما موقت هستند و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارند. درحالیکه روش جراحی ماندگاری بالایی دارد و تا سال ها نتیجه آن باقی می ماند. بنابراین توصیه می شود اگر از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید و تمایل به کاهش اثرات میانسالی و پیری خود دارید و یا دوست دارید چشمان و ابروهای کشیده تری داشته باشید به شرطی که پوست شما قابلیت ارتجاعی خوبی داشته باشد و مشکلاتی مانند انعقاد خون ، فشار خون بالا و حساسیت به ماده بی حسی نداشته باشید،  می توانید اقدام به لیفت شقیقه و ابرو نمایید تا از مزایای این عمل جراحی بهره ببرید و موجب زیبایی و جوان تر شده چشم ها و در نهایت صورت خود شوید.

عوارض لیفت شقیقه و ابرو

یکی از نگرانی ها و ترس هایی که همه افراد قبل از اقدام به انجام هر عمل زیبایی دارند ، عوارض و خطرات ناشی از انجام آن عمل می باشد. البته خوب است که قبل از هر اقدامی با عوارض و خطرات احتمالی هر عملی آشنا باشیم تا آگاهانه اقدام به تصمیم گیری نماییم. در ادامه قصد داریم عوارض لیفت شقیقه و ابروها را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد انجام این عمل جراحی را دارید با عوارض احتمالی و خطرات این عمل جراحی آشنایی داشته باشید. قبل از هر چیز ذکر این نکته الزامی است که اگر در انتخاب جراح خود دقت کنید و نزد پزشکی متبحر و با مهارت که از جدیدترین متدهای جراحی استفاده می کند ، عمل جراحی خود را انجام دهید ، می توانید ریسک عوارض جانبی احتمالی لیفت شقیقه و ابرو را به صفر برسانید. ممکن است برخی افراد صرفا به دلیل هزینه های پایین یک کلینیک یا افراد غیر متبحر اقدام به جراحی نزد آن ها نمایند و شاهد عوارض شدید و حتی غیرقابل جبران شوند. به همین علت توصیه می شود در انتخاب بهترین جراح لیفت شقیقه و ابرو دقت کنید و با دیدن نمونه کارهای پزشک مورد نظر و تحقیق درباره او اقدام به جراحی نمایید. از جمله عوارضی که به دلیل سهل انگاری و عدم انتخاب بهترین جراح به وجود می آید به موارد زیر می توان اشاره کرد :

ایجاد گوشت اضافه و باقی ماندن جای اسکار و زخم

عدم تقارن چشم ها و ابرو ها

عفونت در محل برش های ایجاد شده

آسیب دیدن چشم به دلیل کشیدگی بیش از حد پوست

کبودی شدید و درد ریاد

بنابراین توصیه می شود صرفا به دلیل هزینه های پایین یک مرکز هرگز اقدام به جراحی لیفت شقیقه نکنید. در تعیین هزینه لیفت ابرو، صورت و شقیقه فاکتورهای زیادی نقش دارد که از جمله این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

میزان دستمزد جراح و تکنسین ها با توجه به میزان سابقه و مهارت جراح متفاوت می باشد. امکانات و تجهیزات پزشکی مورد استفاده در حین جراحی ، کیفیت پوست بیمار و سن و همچنین میزان چین و چروک و پیچیدگی های عمل از جمله مواردی است که در قیمت لیفت شقیقه و ابرو تاثیر می گذارد. بنابراین برای تعیین دقیق هزینه لیفت شقیقه و ابرو با دکتر شیرزادگان لازم است به مطب مراجعه کنید تا بعد از معاینات انجام شده هزینه نهایی جراحی مشخص شود.

برای رسیدن به بهترین نتیجه بعد از جراحی توصیه می شود مراقبت های بعد از جراحی لیفت شقیقه و ابرو را جدی بگیرید و در صورت بروز هرگونه مشکل غیر طبیعی حتما به پزشک خود اطلاع دهید. برای تسریع روند بهبودی توصیه می شود موارد زیر را رعایت کنید :

تورم ، درد و کبودی در روزهای اول بعد از انجام جراحی طبیعی بوده و با مصرف مسکن و آنتی بیوتیک می توان آن را کنترل نمود. برای کاهش ورم و کبودی ها لازم است به مدت 10 روز به صورت طاق باز و با قرار دادن چند بالش در زیر سر استراحت کنید.

می توانید از کمپرس یخ به صورت غیر مستقیم برای کاهش کبودی و تورم خود استفاده کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تابش آفتاب به زخم ها خودداری کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: