کدخبر: 9585

تصادف |تصادف خونین در اصفهان| آمار کشته ها اعلام شد

فوری: تصادف وحشتناک در ایران| آمار کشته ها اعلام شد

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در محور موته به گلپایگان پنجشنبه شب موجب کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه اظهار  داشت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و ۲ واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی یک مرد ۴۳ ساله جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: پنج نفر دیگر از سرنشینان خودرو شامل سه زن و ۲ مرد نیز در این حادثه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

شهرستان گلپایگان در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

تصادف زنجیره‌ای ۱۰ دستگاه خودرو در بزرگراه میثمی اصفهان ۱۰ مصدوم داشت

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: پیش از ظهر امروز یک دستگاه کامیون خاور با سواری سمند در بزرگراه شهید میثمی به سمت بزرگراه شهید اقارب پرست با یکدیگر برخورد کردند که به دنبال این سانحه رانندگی حدود ۱۰ دستگاه خودرو دیگر شامل سمند، پژو و پراید به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند.

وی بیان کرد: پس از اعلام این حادثه ۴ آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان اصفهان به محل اعزام شد.

عابدی تصریح کرد: این حادثه ۱۰ مصدوم ۱۷ تا ۶۱ ساله شامل ۶ مرد و چهار زن برجا گذاشت.

وی با بیان اینکه وضعیت مصدومان مطلوب است اظهارداشت: ۹ مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات فوری توسط کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان‌های آیت الله کاشانی و الزهرا(س) منتقل شدند و یک مصدوم درمان سرپایی در محل درمان شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تاکید کرد: شهروندان در هنگام رانندگی با توجه کامل به جلو، درصورت مشاهده حادثه با دقت عبور کنند زیرا هرگونه توقف یا کاهش سرعت برای تماشای صحنه حادثه می‌تواند منجر به رخ داد حوادث بعدی و تصادفات زنجیره‌ای شود.

علت وقوع این حوادث توسط پلیس در دست بررسی است.

 

ارسال نظر: