کدخبر: 9923

فال| فال روزانه| فال 22 اسفند 1400

فال روزانه| فال 22 اسفند 1400

فال خود را بخوانید.

فال روزانه فروردین ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

روابط خوب و مستحکم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل کرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت کن.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

خود را با کارهای حاشیه‌ای فرسوده نکن. یک راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت کن و از آنها کمک بگیر.

 

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

امروز شما می فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که شما در رابطه با این انقلاب درونی واضح وآشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوزنگفته اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می شوند.

 

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

شما روز خوبی در پیش دارید و به آرامش ذهنی که دنبال آن بودید، خواهید رسید. شاید تا به حال نتیجه سخت کوشی هایتان را ندیده باشید اما به زودی به آنچه لایقش هستید، دست پیدا خواهید کرد. اگر برای خرید به خارج از خانه می روید، یادتان باشد به کیفیت لوازم اهمیت دهید زیرا طول عمر آنها نیز بیشتر خواهد بود. زیبایی خانه را افزایش دهید تا به آرامش بیشتری دست یابید. گشت و گذار در طبیعت هم ایده خوبی است. ارتباط با دیگران بر شادی شما می افزاید. عشق راه را به شما نشان خواهد داد، اگر چه شاید روند آن کند باشد اما در نهایت شما موفقیت در روابط و شغل تان را احساس خواهید کرد. به ندای قلب تان گوش دهید. از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسایل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت،راهی برای موفقیتتان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود، بهتر است هوشیار باشید و ‌اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

.

فال روزانه اردیبهشت ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

دست به ماجرایی زده‌ای که آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این کار یاری دهد. به هر حال کسی که خود را درگیر مسائل عاطفی می‌کند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. کسی که این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو کردن به یک زندگی یکنواخت و بی‌تحرک جذابیتی ندارد.

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت های کنونی شما جور در نمی آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

فردا دفترچه یادداشت خود را پر کنید. همه ایده هایی که دارید را بنویسید و انرژی های جادویی فردا را در آغوش بگیرید. هر چه به ذهنتان می رسد یا از دیگران می شنوید و برایتان جالب است را بنویسید. فردا خوش بین و اجتماعی هستید و بهترین زمان برای بودن در میان دوستان است. یا حتی می توانید دوستان را به خانه خود دعوت کنید و با هم در مورد علاقه مندی هایتان حرف بزنید. فردا فرصت آشنایی با فرد مناسبی را دارید. به سلامت خود نیز فردا توجه داشته باشید و ورزش را فراموش نکنید.

برای باز کردن دری که می خواهید به آن قدم بگذارید، اصرار نکنید زیرا با این کار تنها آن را می شکنید. شاید وقت آن است در دیگری را امتحان کند یا حتی صبر کنید تا زمان آن فرا رسد. اگر اتفاقی که می خواهید نمی افتد حتما حکمتی در آن است و دلیلی دارد. زندگی میدان جنگ نیست، باید از آن لذت ببرید. برای رهایی از این شرایط، امروز بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان قدم بزنید، کنار ساحل بنشینید، شامی در فضایی رمانتیک بخورید و برای هم هدیه بگیرید. اگر هم مجرد هستید و برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، شب فوق العاده ای در انتظار شما است. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیست نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه‌تان بیشتر برسید انرژی شان حالتان را خوش می کند.

فال روزانه خرداد ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

پیشنهادی مطرح می‌شود که فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسک کردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت کنی و به شناخت کامل از او برسی.

در خودت انرژی زیادی احساس می‌کنی که تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع کاری بکن که از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. پروازهای مسافرتی ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده تغییر کند. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته عاقلانه درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می آیند را تجربه کنید.

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.

از امروز تا چند ماه آتی احساس می کنید که زندگی کاری شما با سرعت زیادی رو به جلو پیش می رود، حتی پروژه هایی که انتظار آن را ندارید به اتمام می رسد. اگر نتوانستید کنترل تمام آنها را به دست بگیرید، نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز بنشینید و در مورد راهی که پشت سر گذاشته اید، به خوبی بیندیشید. منتظر یک سوپرایز نیز باشید. ممکن است از دست شریک زندگی تان کمی دلگیر شوید اما بهتر است به جای پنهان کاری، احساسات خود را صادقانه با او در میان بگذارید و با کنترل خودتان به دنبال راه حلی مناسب باشید. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع‌ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی‌تان کم شود

فال روزانه تیر ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

ناگهان در دام عشقی می‌افتی که تصورش را هم نمی‌کردی. خوبی عشق به همین است که چون یک حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی که می‌رفت به راهی که باید برود پرتاب می‌کند.

تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشکلی را از تو حل نخواهد کرد. باید با تجدید نظر در این کار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ کرد.

مراقب سلامتی خود باش. برای آنکه وزن خود را کم کنی، تن به رژیم‌هایی می‌سپاری که ضرر آنها کمتر از سودشان نیست. باید در برنامه غذایی خود دقت کنی تا با تغییراتی جزئی به هدف خود برسی.

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید ، باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا روزهایی را که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید ، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار ، با تمرینات و مراقبه های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.~

بسیار عصبی و ناراحت هستید زیرا می بینید مشکلاتی که در گذشته وجود داشته هنوز حل نشده اما به جای این کار، بهتر است انرژی خود را صرف صحبت کردن درباره این مسائل با شریک زندگی تان کنید. اگر می خواهید هر چه سریع تر از این وضعیت خلاص شوید، توصیه های او را جدی بگیرید. برای داشتن یک زندگی شادتر، وقت بیشتری را به خانواده اختصاص دهید و از بیان احساسات و ایده های خود به دیگران نهراسید. شما تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشتید، حال زمان آن است که برای اتمام کارهای عقب مانده خود برنامه ریزی کنید.

فال روزانه مرداد (یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز ممکن است پیغام بسیار مهمی را از نیمه ناخودآگاه ذهن تان دریافت کنید. این پیغام حتی ممکن است مانند توپ نورانی باشد که احساس کنونی شما را در رابطه با شریک کاری و یا یکی از دوستان نزدیکتان در هم بریزد. شما باید آن دیدگاهی را مدنظرتان قرار دهید که در گذشته داشتید و برای تان مفید بوده است اما در حال حاضر دیگر بدردتان نمی خورد. از این نترسید که یک ایده قدیمی را برای رسیدن به اهداف خود بکار گیرید چرا که ممکن است همان ایده باعث موفقیت بیشتر شما شود.

فردا حال و هوایی جدی و کوشا دارید و به نفعتان است که به محیط اطرافتان دقت کنید، چرا که از آن روزهایی است که گوش کردن بیشتر از حرف زدن به کارتان خواهد آمد. درست است که از آن آدم هایی هستید که دوست دارید کارهایتان را به روش سنتی انجام دهید، ولی اگر عزیزی دارید که از شما دور است بد نیست یک گفت و گوی ویدیویی از طریق اینترنت با آنها داشته باشید و به آنها توجه کنید. فردا اوضاع با شریک زندگیتان زیاد مساعد به نظر نمی رسند، اما اگر دلخوری هم داشته باشید بهتر است فردا را سکوت کنید، چرا که فقط هیزم این آتش را بیشتر خواهید کرد. سعی کنید در مورد مشکلاتتان مطالعه کنید و یاد بگیرید چطور باید آنها را حل کنید.

راه خود را همین گونه آرام و ثابت ادامه دهید. زمان خوبی است تا هدف های زندگی تان را اولویت بندی کنید و به آنچه واقعا می خواهید به دست آورید، بها دهید. در این راه از هر چه حواستان را پرت و شما را از هدف تان دور می کند، اجتناب کنید. شما علاقه زیادی به تجربه کردن چیزهای غیرعادی دارید، بنابراین زمان خود را به طور کامل صرف آنها کنید. ممکن است امروز درباره روابط عاطفی خود تصمیمات عجولانه ای بگیرید. اگر در انتخاب آنها دقت لازم را داشته باشید، مشکلی پیش نمی آید. بهتر است ایده های خود را با عشق تان نیز به اشتراک بگذارید. حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره‌تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کرده‌اید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید انتخاب کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید کافی است مهره‌هایتان را درست بچینید.

 

فال روزانه شهریور ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده که می‌توانی خطاهای گذشته را جبران کنی. باید با خود عهد کنی که دیگر خطاهای گذشته را تکرار نکنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه کافی برای کارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده کنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ممکن است امروز کسی کاری کاملا برخلاف شخصیت اش انجام دهد و شما نیز واقعا ندانید که در رابطه با آن کار چه بکنید و دلیل این رفتار عجیب وی را نمی فهمید. ممکن است تحت تاثیر ترس هایتان قرار بگیرید. اما هنوز هم قادرید که ناخودآگاه بخندید مانند یک بچه مدرسه ای که وقتی می شنود مدرسه به خاطر بدی هوا تعطیل است خوشحال و شادمان می شود. به یاد داشته باشید که دیگران در برابر این رفتار سرکشانه شما نقش خاصی ایفا می کنند. به جای اینکه آنها را به خاطر حرف های ناعادلانه شان سرزنش کنید سعی کنید خودتان نیز کاری برخلاف عادت تان انجام دهید.

فردا ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بخواهند به شما تکیه کنند، در حالیکه شاید شما توانایی کمک کردن به آنها را نداشته باشید. اما شما می‌توانید برای فردی که دوستش دارید نقش حامی را ایفا کنید. شاید شما این قدرت را دارید که هممه چیز را به وضوح ببینید و این خصلت شما را تبدیل به فردی آینده‌نگر کرده است.

شما فردی هستید که از کمک کردن به دیگران لذت می برید. ابن کار نه تنها برای خود بلکه برای عشقتان و دیگران نیز مفید خواهید بود. اگر در کار مورد علاقه تان فعالیت نمی کنید و دوست دارید شغل خود را تغییر دهید، دست نگه دارید زیرا اکنون زمان خوبی برای آن نیست. فعال و صبور باشید و از فرصت های خوبی که در روزهای آتی به سراغ تان می آیند، استفاده کنید. اگر می خواهید مورد لطف و بخشش دوستان خود قرار بگیرید، تا جایی که می توانید ارتباطات خود را گسترش دهید. به زودی با ورود فردی به زندگی تان سوپرایز خواهید شد. خبری به شما داده می شود، بهتر است صبر داشته ‌باشید و تعجیل ‌نکنید. مراقب ‌زبانتان ‌باشید. گوهری با ارزش  به شما بخشیده‌اند؛ سهی کنید آن را حفظ کنید.احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان ‌می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای ‌پاکسازی ‌بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش ‌نکنید.

فال روزانه مهر ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

سوء تفاهمی پیش می‌آید که به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تکه ابری می‌آید و برای مدتی کوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است.

به زودی رکود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعکس آن چیزی است که تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با کمی فکر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا کرد.

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

ممکن است امروز سیاست های مختلفی را کشف کنید اما به نظر می رسد هیچ چیز از بهم ریختگی کارهای روزانه تان جلوگیری نمی کند. خوشبختانه شما آماده تجربه مسائل جدیدی هستید اما با این حال آماده تجربه همه آنها با هم نیستید. سعی کنید به فهرست برنامه هایتان فکرکنید. این کارمی تواند ناامیدی و آشفتگی روحی شما را پایان بخشد. بنابراین فقط به خاطر اینکه از تغییر و تحول می ترسید به راه و روش های قدیمی اکتفا نکنید.

فردا ظاهرا شما در حالیکه کارهایتان را انجام می‌دهید می‌توانید سرگرمی‌هم داشته باشید، اما مشکلاتی پدیدار می‌شوند که مجبور می‌شوید تلاشتان را دوچندان کنید. الان حتی حس می‌کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می‌کند، اما قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس‌هایتان دلیل و شاهد بیاورید، در مورد قضاوت‌های زودهنگام خود بااحتیاط عمل کنید. با همه این احوال کار عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، برای به وقوع پیوستن اهدافتان تلاش کنید.

کاری را که مدت ها پیش آغاز کرده بودید، برای ارائه آماده شده و در رابطه با آن پیشنهادهای خوبی دریافت می کنید که وضعیت مالی تان را دگرگون خواهد کرد. این فرصتی است که به ندرت در زندگی شما پیش می آید پس از آن نهایت استفاده را بکنید. هدف شما هر چه باشد، شانس خوبی برای موفقیت جلوی راهتان سبز می شود. در رابطه عاطفی خود تظاهر می کنید اتفاق خاصی میان شما و شریک زندگی تان رخ نداده اما این را بدانید که اگر مانند کبک سرتان را در برف فرو ببرید، فرصت هایی را که برای بهبودی رابطه به سراغ تان می آید،  از دست خواهید داد. برای حفظ سلامتی‌تان بهتر است به تغذیه‌ خود بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آنها احتیاج دارید بتوانید از آنها کمک بگیرید.

فال روزانه آبان ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی کنی و راهی را انتخاب کنی که این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در کام تاریکی خواهد رفت.

بعضی کارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز کنی. تعادل خود را در زندگی و کار باید حفظ کرد و از ماجراجویی دوری نمود.

به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را کنار بگذاری.

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

ممکن است امروز تصمیم داشته باشید که روی مسئله دشواری که اخیرا بوجود آمده خودتان به تنهایی کار کنید بدون اینکه شخص دیگری از آن باخبرشود. اما مسئله این است که چگونه می خواهید این مسئله را تا آخر به تنهایی یک تنه به دوش بکشید به خاطر اینکه احتمالا قادر نیستید که از هیجان و یا آشفتگی خود جلوگیری کنید. ممکن است شما در بیان احساسات شخصی تان کمی زیاده روی کنید. و بیشتر ازآن که قصد داشته باشید بگویید اما این اتفاق آنقدرسریع رخ می دهد که شما قبل از اینکه بتوانید جلوی خودتان را بگیرید حقیقت را بیان می کنید. نگران نباشید؛ زمانی که آن را بیان کردید موجی از آرامش و راحتی را در زندگی تان احساس خواهید کرد.

شما فردا برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.~

امروز کمی عصبی به نظر می رسید و همین احساس شما را به حرکت کردن، سوق می دهد. برای مسافرت خود برنامه ریزی می کنید اما ناگهان مقصد شما تغییر می کند و به مکانی کاملا متفاوت از آنچه تصورش را می کردید، می روید. شاید فکر کنید که انرژی کافی برای انجام کارهایتان را ندارید اما از حرکت نایستید، اراده و اصرار شما در نهایت شما را به موفقیت خواهد رساند. امروز از آن روزهایی است که باید بهترین لباس خود را به تن کنید. هر چه جذابیت و اعتماد به نفس تان بیشتر باشد، افراد را بیشتر به خود جذب خواهید کرد. لباس هایی طرحدار با رنگ های خنثی را به شما پیشنهاد می کنیم. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شود. قدر داشته‌هایتان را بدانید. حتی اگر به چشمتان کوچک و بی مقدار باشد. کافی است یکی از آنها را از دست بدهید تا متوجه بشوید، چه گوهر گرانبهایی را از دست داده‌اید. علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

فال روزانه آذر ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. کسی تو را کمک می‌کند که اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یک دوران تازه در زندگی توست که باید قدر آن را بدانی.

ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

همه چیز در مورد سلامتی جسمی‌ات روبراه است اما باید برای روحیه‌ات کاری کنی. کسل و بی‌حوصله بودن می‌تواند درنهایت تو را دچار عارضه‌ای جسمی کند پس مراقب سلامتی‌ات باش و روحیه‌ات را تقویت کن.

قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود که کمی اوضاع را دگرگون خواهد کرد. سعی کن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را کرده باشی.

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در ابتدا نقشه شما این بود که به تمام نظرات و آراء همسن و سال های خودتان گوش دهید و بعد برای موافقت و توافق میان آنها گام بردارید. شما فکر می کنید که ظاهر شدن و کاملا حاضر بودن میتواند برای حل اختلاف عقاید موثر و کارآمد باشد. متاسفانه شما عقیده استوار و عالی خود را به حساب نیاورده اید. شما می دانید که الان چه می خواهید و ممکن است بسیار مشتاق باشید که تمایل و اشتیاق خودتان را به دیگران نیز تحمیل کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و تا زمانیکه همه نظرات خود را اعلام نکرده اند صبر کنید و بعد شما عقیده خود را بیان کنید.

شما فردا تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

شرایط کنونی شما کمی پیچیده و سخت شده است و وظیفه شما این است تا کمی با خونسردی و خوش طبعی آن را آرام کنید. در شرایطی که دیگران از نظرات خود کوتاه نمی آیند وظیفه شما است تا کمی انعطاف پذیر باشید، این گونه اعصاب خودتان نیز آرام تر خواهد شد. درباره کلامی که به زبان می آورید، خوب فکر کنید زیرا ممکن است موجب آزار دیگران به خصوص بزرگ تر ها شود. امروز روز خوبی برای خیالبافی است زیرا واقعیت همان افکار شما است، پس به شخصیت، ظاهر، رفتار و دیگر خصوصیات فرد ایده آل خود فکر کنید و ببینید که چگونه در مقابل شما ناگهان ظاهر می شود. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته‌ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیازارید چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است، خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

فال روزانه دی ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

رقیبان چند پله از تو جلوترند. بنابراین امکان موفقیت تو در این رابطه بسیار کم است. از خیرش بگذر تا دچار شکست و ضعف نشوی. به فکر برنامه دیگری باش.

آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را که مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌کنید.

به ساعتی ساکت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو کمک می‌کند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت کنی و همچنین راهکارهایی برای مشکلات و تکاپوهایت بیابی.

یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

نیاز شما به نظم و ترتیب در زندگی می تواند اوضاع را برای تان کمی مشکل کند چرا که این روزها ممکن است با تغییرات غیر منتظره ای روبرو شوید. این تغییرات را سیاره اورانوس به نشان شما می آورد و شما را شگفت زده می کند. اما به نظر می رسد شما قدرت انتخاب زیادی نخواهید داشت؛ شما می خواهید که بسرعت از این تغییرات به نفع خود استفاده کنید؛ به هرحال واقعا کاری نیست که شما مجبور به انجام آن باشید. یک قدم محکم و استوار از داشتن اطلاعات کافی حاصل می شود. زمانیکه شما ذهن تان را تغییر دهید همه چیز در زندگی خود به خود تغییر می کند.

فردا نمی توانید در برابر وسوسه ها خیلی مقاومت کنید. اما مراقب باشید از حد و مرز خود خارج نشوید. روی واقعیت ها تاکید داشته باشید و اگر در مورد کاری دچار تردید هستید، حتما در مورد آن تحقیق و مطالعه کنید. یا از افراد مورد اعتماد مشورت فکری بگیرید. فردا برای برقراری ارتباط های عاطفی به توجهات بیشتری نیاز دارید. این را بدانید در هر رابطه ای، چه عاطفی چه کاری باید صادق باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

زمان آن است تا از تمام احساسات آزار دهنده خود خلاص شوید. شاید فکر کنید که تمام آنها را فراموش کرده اید اما به نشانه های بدن خود دقت کنید. هنگام شنیدن نام فردی ضربان نبض تان تغییر می کند؟ یادتان باشد، با عفو و بخشش دیگران، در حقیقت به خودتان کمک خواهید کرد. قضاوت های بی جا را نیز کنار بگذارید و با نگاهی خوشبینانه به پیش روی خود نگاه کنید. امروز در محیط کار بیشتر احتیاط کنید و مراقب رفتارهای خود باشید وگرنه مشکلی پیش خواهد آمد که جبرانی نخواهد داشت. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید اما کم کم نتایجش را خواهد دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده‌اید خارج شوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده‌اید.

فال روزانه بهمن ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

اول تکلیفت را با خودت روشن کن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

اگر مطمئنی که در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمرکز و تلاش کن. در آینده نزدیک پولی به دست می‌آوری که نتیجه تلاش‌های خودت است.

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

سیاره حاکم شما اورانوس امروز در مرکز توجه و میدان دید قرار دارد همچنانکه اتصال او با خورشید در دومین خانه از “پول” شما ممکن است تغییرات غیر منتظره ای در اوضاع مالی شما به همراه داشته باشد. شما فکر می کنید که باید همه چیز را زیر نظر و تحت کنترل داشته باشید اما حالا دیگر می دانید که جلوگیری از بوجود آمدن آشفتگی های مالی بسیار مهمتر از تمایل شما برای نگاه داشتن همه چیز بسادگی است. با این وجود تعادل خود را میان نیازهایتان و آنچه که می توانید انجام دهید از دست ندهید. تعدیل کردن این نیازها سیاست خوبی است که اکنون می توانید اتخاذ کنید بنابراین قبل از اینکه اوضاع دشوارتر از این شود اقدام کنید!

سیاره حاکم شما می‌تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید که فردا به طرز خاصی باهوش و درایت شده‌اید با این حال نمی‌توانید از میدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنید؛ این یک زمان دگرگون کننده است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به جلو بروید یا سر جای خود بمانید یا اینکه آیا می‌خواهید که عوامل جایگزینی که می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی تان بدهد را بررسی کنید. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر و سامان دهید و حرکت کنید.

فرقی نمی کند که فعالیت شغلی خود را تازه آغاز کرده اید یا این که در بالای نردبان موفقیت شغلی هستید، سخت کوشی شما بر همه آشکار است. شما باید نسبت به مرحله ای که در آن هستید، افتخار کنید. توانای خود را با دادن پیشنهادهای سازنده نشان دهید. کمک هایی را نیز از دیگران دریافت خواهید کرد. امروز روابط عاطفی شما رو به بهبود است بنابراین با عشق تان قرار ملاقاتی بگذارید. سعی کنید هر کاری را در زمان و مکان مناسب خود انجام دهید. وقت آن است به فرصت هایی که پیش روی شما قرار دارند، چنگ بزنید. برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دوروبرتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید نگران احوالتان هستند. شما احتیاج به استراحت و حضور در جمع‌هایی که دوستتان هستند دارید.

 

فال روزانه اسفند ( یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ )

 

بهتر است کینه و کدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌کند. سعی کن با یک راه‌حل مشکل را حل کنی و دل او را بدست آوری.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از کوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش که چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز همه می دانند که باید از شما چه انتظاری داشته باشند چرا که شما بیشتر از این دوست ندارید که نقش میانجی را بازی کنید. در حقیقت شما آماده اید که خود را از قید وبندهای همیشگی رها کنید مگر اینکه دوستان یا همکاران تان از این به بعد کمی منصفانه تر با شما رفتار کنند. مراقب باشید؛ به خاطر اینکه این زمان لحظه بسیار مهم و تعیین کننده ای است. تعدیل کردن احساسات و افکار تان گزینه مناسبی نیست به خاطر اینکه شما را بیشتر عقب نگاه می دارد. خودتان را بیان کنید همچنانکه شما آزاد و رها هستید می توانید نقش موثر تر و مفیدتری در دنیا داشته باشید.

 

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

 

امروز گپ زدن با دوستان تمام وقت تان را می گیرد و شما درگیر رابطه هایتان خواهید شد. خودتان را به یک موضوع محدود نکنید. با صحبت کردن در مورد موضوعات مختل، ایده های تازه ای به ذهن تان می رسد. در مورد مسائل عاطفی وقت آن است کمی از زندگی عادی خود دور شوید و هیجان را تجربه کنید. به عجیب ترین کارهایی که فکر می کنید می توانید برای عشق تان انجام دهید، بیندیشید. از تخیل تان کمک بگیرید مطمئنا از راهی که پیش روی شما گشوده می شود، پشیمان نخواهید شد. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است، تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید راهی که پیش گرفته‌اید بسیار تاریک و پر خطر است و توقع خود را از دیگران کم کنید.

ارسال نظر: