کدخبر: 1305

مردی که به شکل فجیعی برادرزاده و همسر برادرش را کشت! +جزئیات تکان دهنده

در این مطلب زندگی قاتلان و جنایتکاران معروف ایران که سرنوشتی جز چوبه‌دار نداشتند، به نوعی از زبان خود و بر اساس اعترافات‌شان در دادسرا و دادگاه مرور می‌شود. این هفته سراغ قاتلی رفتیم که همسر برادرش و برادرزاده‌اش را کشت.

اگر برادرم هشدارهای من را جدی می‌گرفت و به اختلاف‌های من و همسرش پایان می‌داد ، الان نه کسی کشته می‌شد و من هم قصاص نمی‌شدم. چند وقتی بود با همسر برادرم اختلاف و درگیری داشتم. رفتار خوبی نداشت و چند بار از برادرم خواستم به همسرش تذکر بدهد اما او می گفت رفتار همسرش هیچ مشکل ندارد. این موضوع باعث اختلاف و درگیری ما شد. شامگاه 26 شهریور 1396 مقابل خانه برادرم کشیک دادم و منتظر ماندم. می‌دانستم برادرم در خانه نیست و برای قتل همسر برادرم به خانه‌شان رفتم. کنار او برادرزاده چهارساله‌ام خوابیده‌بود و زمانی که با چاقو به همسر برادرم ضربه می‌زدم، ضربه‌ای هم به او اصابت کرد و جان باخت. همان لحظه برادرزاده 10ساله‌ام که زنده مانده بیدار شد و به سمتم آمد تا مانع شود. او دست مرا گرفت که ناچار شدم او را هم با چاقو بزنم. فکر کردم او هم مرده است اما زنده ماند و هویت مرا به ماموران لو داد. چند ساعت بعد به مقابل خانه برادرم رفتم تا کسی به غیبتم شک نکند اما برادرزاده‌ام همه چیز را لو داده‌بود و دستگیر شدم. در ابتدا ، اعلام کردم شک باعث شد مرتکب این قتل شوم اما در ادامه اختلاف با همسر برادرم و بی توجهی برادرم به این اختلاف را دلیل قتل اعلام کردم. من فقط قصد قتل همسر برادرم را داشتم و نمی خواستم آسیبی به بچه هایش برسد.

پس از چند ماه در دادگاه کیفری محاکمه شدم و قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم مرا به دو بار قصاص محکوم کردند. به حکم دادگاه اعتراض کردم اما رای تائید شد و سرانجام اسفند 1399 حکم در زندان اجرا شد.

ارسال نظر: