کدخبر: 1307

محبوب‌ترین مراکز خرید در تور آنتالیا

بخش قابل توجهی از درآمد ترکیه، از صنعت توریسم آن به‌دست می‌آید. مناطق گردشگری در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار هستند و آنتالیا یکی از این مراکز گردشگری است که طرفداران زیادی دارد.

ترکیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. این کشور همسایه، موقعیت مناسبی برای گردشگران به‌حساب می‌آید و سالانه مسافران زیادی از سراسر جهان به ترکیه سفر می‌کنند. بخش قابل توجهی از درآمد ترکیه، از صنعت توریسم آن به‌دست می‌آید. مناطق گردشگری در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار هستند و آنتالیا یکی از این مراکز گردشگری است که طرفداران زیادی دارد. این شهر مانند استانبول و آنکارا شهری مهم در ترکیه به‌حساب می‌آید.

بسیاری از مسافرانی که با تورهای آنتالیا در علی بابا به این شهر سفر می‌کنند، قصد خرید و بازارگردی دارند. به همین خاطر آنتالیا مراکز خرید بزرگ و پر زرق‌وبرقی دارد. اگر شما هم قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید و دنبال تور ترکیه آنتالیا هستید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا برای خرید سوغاتی و گشت‌وگذار در پاساژهای آنتالیا آماده شوید. با ورود به ترکیه همراه با تور آنتالیا، فرصت ویژه‌ای خواهید داشت تا از فروشگاه‌های بزرگ و برندهای معتبر جهانی خرید کنید. اغلب این برندها در مراکز خرید بزرگ آنتالیا شعبه دارند و با تور ترکیه آنتالیا می‌توانید به تک تک آن‌ها سر بزنید.

TerraCity Mall؛ بزرگ‌ترین مال آنتالیا

بزرگ‌ترین مرکز خرید در آنتالیا، تراسیتی است. این مرکز خرید بیشتر از 150 فروشگاه دارد و 30 رستوران و کافی‌شاپ در آن درحال فعالیت هستند. در این مرکز خرید، دنبال هر چیزی که بگردید، پیدا می‌کنید. بی‌دلیل نام بزرگ‌ترین مرکز خرید آنتالیا را روی آن نگذاشته‌اند. در این مجموعه، برندهای معتبر خارجی شعبه دارند و برندهای ترک شناخته شده هم به وفور دیده می‌شوند. به همین خاطر یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید برای ایرانی‌هایی که با تور آنتالیا ترکیه به این شهر سفر می‌کنند، TerraCity است.

Mall of Antalya؛ به‌روزترین مرکز خرید آنتالیا

در طول سفرتان با تور آنتالیا، به جدیدترین مرکز خرید آنتالیا که به‌روز است و امکانات ویژه‌ای دارد، سر بزنید. این مال بزرگ 25 کافه و رستوران دارد و تقریبا می‌تواند همه سلیقه‌ها را پوشش دهد. نکته دیگری که در مورد این مال باید بدانید این است که هتل‌های زیادی اطراف آن قرار گرفته‌اند. بنابراین اگر با تور آنتالیا از مشهد به این شهر سفر می‌کنید، اطلاعات محل اقامت‌تان را چک فرمایید تا نشانی نزدیک‌ترین مال‌ها و مراکز خرید را به‌دست آورید.

برای رسیدن به این مرکز خرید زیبا می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. معماری این مرکز خرید دوست‌داران معماری مدرن را به خود جذب می‌کند و اکثرا برای مسافران و بازدیدکنندگان جذاب است. برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا و رزرو تور به سایت‌های معتبر رزرو تور آنتالیا مراجعه کنید و برای رفتن به این شهر زیبا آماده شوید. گشت‌وگذار در مال‌های مدرن می‌تواند حال‌وهوای شما را عوض کند.

Markantalya؛ مرکز خرید رنگارنگ در شهر آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید دیدنی در شهر آنتالیا، این مال زیبا و جذاب است. برخی از مسافران معتقد هستند Markantalya جذاب‌تر از دیگر مراکز خرید آنتالیا است. این مجموعه با نمای رنگارنگ و فضای سبز روبه‌رویش یکی از شناخته‌شده‌ترین پاساژهای ترکیه محسوب می‌شود. این مرکز خرید در موقعیت مناسبی از شهر قرار گرفته و دسترسی به آن راحت خواهد بود.

چندین فودکورت و کافی‌شاپ‌های زیادی دارد و مراکزی برای نگهداری از کودکان ساخته شده تا طولانی شدن خرید، باعث خستگی کودکان‌تان نشود. در این مجموعه می‌توانید از برندهای معتبر خارجی و ترک خرید کنید. تنوع مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در این مرکز خرید بالا بوده و محیط مناسبی برای یک بازارگردی مفصل است.

Antalya Bazaar؛ بازاری با قیمت‌های مناسب

اگر دنبال یک فضای مناسب هستید تا ساعت‌هایی از سفرتان را به خرید اختصاص دهید و از قدم زدن و خرید لذت ببرید، به آنتالیا بازار سر بزنید. در این بازار، هر چیز را که نیاز داشته باشید، پیدا می‌کنید. ویژگی منحصربه‌فرد این بازار، عرضه اجناس با قیمت پایین است. بنابراین اگر در تور آنتالیا دنبال بازاری می‌گردید که اجناس ارزان‌قیمت بخرید و محیطی نسبتا سنتی را تجربه کنید، آنتالیا بازار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. حالا که تصمیم گرفته‌اید به آنتالیا سفر کنید، قیمت تور آنتالیا را در سایت‌های معتبر رزرو بلیط و تور ترکیه آنتالیا جستجو فرمایید و برای سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش آماده شوید.

آنتالیا برای خرید و گشت‌وگذار در پاساژها مناسب است؟

جواب این سوال بدون شک مثبت خواهد بود. آنتالیا علاوه‌بر سواحل زیبا، منطقه‌ای مناسب و جذاب برای خرید و گشت‌وگذار در مال‌های بزرگ است. این شهر خیابان‌هایی رنگارنگ دارد و مغازه‌های بزرگ در خیابان‌ها، آماده پذیرایی از مسافران هستند. به همین خاطر تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری میان ایرانیان است.

سفر به این شهر زیبا، همراه با تور آنتالیا ترکیه فرصت مناسبی برای استراحت، خرید و بازارگردی است. اگر حین سفر و بازارگردی، صاحبان مغازه‌ها به شما چای تعارف کردند، تعجب نکنید. این یکی از رسوم پذیرایی بین مغازه‌داران ترک است که از دیرباز رواج داشت.

ارسال نظر: