کدخبر: 1376

آزمون دولینگو چیست

تنها آزمون بین المللی که نتیجه آن 2 روز کاری و صدور گواهی آن بعد از 3 روز کاری صورت میگیرد آزمون دولینگو میباشد.

دولینگو در سال 2004 کار خود را با یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شروع کرد و رفته رفته آموزش های زبان خود را به  128 زبان زنده دنیا رسانده است. مرکز آموزشی دولینگو در نیوجرسی آمریکا می باشد.

اخیرا این مرکز برای داوطلبینی که مدرک زبان انگلیسی مورد نیاز دارند آزمون کاملا آنلاین زبان انگلیسی برگزار می کند. و طرفدارانی بسیار زیادی نیز جذب خود کرده است.

این آزمون از آن جهت محبوب کاربران زبان انگلیسی واقع شده است که شرایط خاص و ویژه ای را برای کاربران فراهم کرده است از قبیل

دلیل شرکت در آزمون دولینگو

1_آزمون سهل

سهولت در کسب نمره در آزمون دولینگو نسب به آزمون های دیگر بین المللی مانند IELTS, TOEFL. CELPIP , PTE,... بسیار آسانتر است.

2_ زمان کوتاه آزمون

این آزمون فقط در 1 ساعت برگزار میگردد که نسبت به سایر آزمون های بین المللی بسیار زمان کمتری می باشد. این آزمون کاملا آنلاین می باشد و توسط یک هوش مصنوعی بسیار قوی اداره میگردد.

3_مکان آزمون دولینگو

مکان آزمون  که خود باعث استرس بسیار زیادی در داوطلبین ایجاد کرده بود که بسیار ناخوشایند نیز برای برخی کاربران بوده است. در آزمون دولینگو برخلاف آزمون های دیگر هرداوطلبی میتواند آزمون دولینگو را با لبتاب و کامپیوتر دارای CAMERA در منزل شرکت کند که خود نقطه قوت برای کاهش استرس داوطلب خواهد بود.

4_تسریع در ارئه نتیجه آزمون

تنها آزمون بین المللی که نتیجه آن 2 روز کاری و صدور گواهی آن بعد از 3 روز کاری صورت میگیرد آزمون دولینگو میباشد. در صورت اعتراض به نتیجه آزمون دولینگو یک روز کاری آزمون دبررسی می گردد و نتیجه آن دوباره اعلام خواهد شد.

5_هزینه پایین دولینگو

هزینه آزمون دولینگو 49 دلار معادل 1 ملیون صد هزار تومان است که ارزانترین آزمون در رده خود می باشد.

تمامی موارد ذکر شده بالا داوطلب را به شرکت در آزمون دولینگو علاقه مند کرده است.

 

دولینگو را از کجا شروع کنم؟

دانستن این که دولینگو چه تفاوتی با سایر آزمون ها داشته و منابع کاملا تخصصی آزمون دولینگو چیست و برنامه مطالعاتی دقیقی برای این آزمون از کجا تهیه کنم و همچنین استاد برجسته برای تدریس دولینگو را از کجا پیدا کنم و تمامی این موارد بالا را در مرکز زبان ایران برتانیا می توانید بیابید.

مرکزی با سابقه تدریس 8 ساله دولینگو و دانش پزوهان زیادی که نمره بالای DUOLINGO  کسب کرده اند و اساتید دلسوز این مجموعه شما رادر رساندن به هدفتان یاری خواهند کرد.

دولینگو فارسی

مرکز زبان ایران بریتانیا به عنوان اولین مرکز زبان ایرانی در زمینه تدریس بی نظیر آزمون دولینگو و همچنین فروش بسته های تخصصی دولینگو در سالهای گذشته توانسته دانش پژوهان زیادی را به سمت نمره بالای آزمون دولینگو سوق دهد.

کلاس های دولینگو

کلاس های زبان دولینگو مرکز زبان ایران بریتانیا کاملا تضمینی می باشد و تمامی داوطلبینی که در این آزمون شرکت کرده اند نمره بالای در این آزمون کسب کرده اند.

تضمین ما به شما ارائه تدریس بی نظیر که در ایران این چنین تدریسی در زمینه دولینگو به غیر مرکز زبان ایران بریتانیا انجام نشده است و همچنین ارائه بسته های آموزشی زبان دولینگو به صورت کاملا رایگان به داوطلبین عزیز و ارائه برنامه منظم آموزشی در یک بازه کوتاه آموزشی می باشد.

 

شرح کلاس های دولینگو

در کلاس های تخصصی دولینگو موارد زیر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

1_در ابتدای امر داوطلب توسط اساتید دولینگو ارزیابی شده و نقاط قوت و ضعف داوطلب در قالب کلی به داوطلب بیان می گردد و همچنین یک مشاوره رایگان آموزشی را دریافت خواهد کرد.

2_برنامه آموزشی با توجه به نقاط قوت و ضعف داوطلب توسط استاد مربوطه نوشته خواهد شد و در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.

3_در مرکز زبان ایران بریتانیا 2 کلاس تخصصی آزمون duolingo ارائه میگردد.

1_کلاس ها فشرده و پیشرفته

این کلاس ها فقط 5 جلسه می باشد و توسط اساتید به نام ایرانی انجام میگردد. در طی یک هفته این کلاس ها به پایان خواهد رسید و داوطلب آماده آزمون دولینگو خواهد شد.

2_کلاس ها ارتقاء زبان و آمادگی دولینگو

مدت برگذاری این کلاس ها 1 ماه می باشد و داوطلب در طی 15 جلسه ارتقاء مهارت های زبانی را تجربه خواهد کرد و همچنین تمامی تکنیک آزمون دولینگو در بخش های مختلف به داوطلب ارائه خواهد شد.

همچنین پس از بررسی های کلی به داوطلب برنامه آموزشی حرفه ای زبان داده خواهد شد.

 بسته خودآموز دولینگو

بسته کاملا خودآموز دولینگو که شامل درس نامه به همراه نمونه سوالات سالهای گذشته و همچنین کتاب بی نظیر duolingo English test که برای اولین بار در ایرن توسط مرکز زبان ایران بریتانیا در اختیار داوطلبین عزیز قرار خواهد گرفت.

تمامی سوالات بخش های مختلف دولینگو از قبیل اسپیکینگ، رایتینگ، دسکرایب تصویر و نوشتاری، جملات واقعی انگلیسی و همچنین کاربرد کلمات در سوالات و نوشتار ها و کتاب بی نظیر آموزش قوانین گرامری دولینگو تهیه  شده استاد رحمانی در اختیار داوطلبین عزیز قرار خواهد گرفت.

نرم افزار دولینگو

سایت آموزشی دولینگو نرم افزار تدریس زبان خاصی را ارئه کرده است که مطابقت کلی با سیستم عامل اندروید و سیستم عامل ios  دارد اما یکی از مشکلات اساسی کاربرانی فارسی زبان این است که این نرم افزار زبان نیتیو فارسی را به دلیل تحریم های بین المللی پشتیبانی نمیکند و کاربران مجبوراند برای آموزش زبان به جز فارسی را برای زبان مادری خود انتخاب کنند که آموزش به این روش بسیار دشوار خواهد بود.

 

خرید کارت شرکت در آزمون دولینگو

عزیزانی که کارت اعتباری بین المللی برای ثبت نام دولینگو را دارا نمی باشد می توانند از طریق مرکز زبان ایران بریتانیا برای ثبت نام در آزمون دولینگو اقدام کنند به این صورت که مرکز زبان ایران بریتانیا برای شما ثبت نام آزمون را انجام خواهد داد و هزینه کمی بابت کارمزد ثبت نام دریافت خواهد کرد.

کسب نمره 120 و 130 دولینگو

داوطلبین عزیز برای کسب نمره بالای آزمون دولینگو باید بدانند که چه کارهای را باید انجام دهند و از انجام چه کارهایی پرهیز کنند.

به مواردی دقت فرمایید:

1_داوطلب باید در بخش نوشتاری آزمون دولینگو که 33 درصد نمره آزمون اصلی را تشکیل می دهد موارد بسیار مهمی را رعایت کرده تا نمره او بیش از 120 و حتی 130 گردد که به صورت زیر می باشد

گرامر حرفه ای

لغات حرفه ای

ساختاربندی ارتباطی

کاربرد تضاد نسبی

را رعایت کنند برای اطلاع از موارد بالا به وب سایت ایران بریتانیا مراجعه کنید.

2_در قسمت اسپیکینگ داوطلب باید حتما موارد بسیار مهم زیر را رعایت کند:

استفاده از تلفظ دقیق

رعایت تنیشن منسب جمله

استفاده از لغات کاربردی آزمون دولینگو

رعایت پیوستیگی صحبت کردن

به کاربردن اصطلاحات مهم زبان

و تمامی موارد دیگری که به صورت کاملا مفصل در وب سایت ایران بریتانیا توضیح داده شده است.

بخش توصیف تصویر

در بخش توصیف تصویر که به عقیده بسیار گرفتن نمره در این بخش کاربسیار سهلی می باشد اما دانستن تکنیک های مهمی که در بخش توصیف تصویر مهم و الزامی می باشد بسیار به داوطلب کمک خواهد کرد تا نمره داوطلب در این بخش مهم و ضروری ارتقاء پیدا کند.

بخش انتخاب کلمات واقعی انگلیسی

این کلمات بخش مهمی از آزمون دولینگو را تشکیل می دهند که معضل اساسی تمامی داوطلبین می باشد و کسب نمره برای همه دانش پژوهان زبانی کابوسی بوده است. مرکز زبان ایران بریتانیا این مشکل را برای همشه حل کرده این مرکز با تهیه فایلی از 2000 لغات و کلمات پرتکرار این آزمون در 7 سال گذشته توانسته بخش عظیمی از داوطلبین را در این بخش به موفقیت برساند از این رو کار بزرگی در ایران در این بخش انجام شده است.

ارسال نظر: