کدخبر: 1477

بهترین مرکز شارژ کارتریج در محل دو ساعته سال 1400

تعویض کارتریج، هزینۀ بسیار زیادی دارد. معمولاً افراد ترجیح می­دهند کارتریج خود را شارژ کنند. البته اگر از پرینتر جوهری استفاده می­کنید، بهترین گزینه تعویض کارتریج است.

 

Untitled

یکی از دغدغه‌های مهم بیشتر افرادی که با پرینتر سر و کار دارند، خرید کارتریج مناسب و شارژ کردن آن است. از طرفی این مقوله به طول قابل توجهی حساس است. یعنی اگر با دانایی صحیح و مناسب صورت نگیرد، ممکن است به دستگاه پرینتر و یا کارتریج آسیب وارد شود. یکی از راه‌های مناسب برای شارژ کارتریج، استفاده از خدمات شارژ کارتریج در محل است. در ادامه در رابطه با این موضوع به طور کلی آشنا خواهید شد.

چرا باید کارتریج را شارژ کنیم؟

بعد از استفاده مکرر از پرینتر، بالاخره روزی می‌رسد که جوهر و یا پودر داخل کارتریج تمام می‌شود و پرینتر دیگر عملکرد با کیفیتی نخواهد داشت. گویا باید کارتریج را تعویض و یا شارژ کنید.

تعویض کارتریج، هزینۀ بسیار زیادی دارد. معمولاً افراد ترجیح می­دهند کارتریج خود را شارژ کنند. البته اگر از پرینتر جوهری استفاده می­کنید، بهترین گزینه تعویض کارتریج است.

این نکته را هم باید بدانید که شارژ کارتریج کاری به شدت تخصصی است. اگر مهارت این کار را ندارید به هیچ وجه آن را انجام ندهید.

شارژ کارتریج در محل ( مخصوص تهران) به چه معناست؟

Untitled

مراکزی وجود دارند که به شکل تخصصی شارژ کارتریج را انجام می­دهند. بسیاری از آنها، خدمات شارژ کارتریج در محل را نیز ارائه می­دهند. به این صورت که افراد متخصص را به محل شما اعزام می­کنند. آنها نیز کارتریج شما را همانجا شارژ می­کنند. البته اگر زمان بیشتری برای شارژ کارتریج احتیاج بود، معمولاً به شما کارتریج جایگزین می­دهند که تا زمان آماده شدن کارتریج خودتان، از آن استفاده کنید.

چگونه باید بهترین مرکز ارائه ­دهندۀ خدمات شارژ کارتریج در محل را پیدا کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شارژ کارتریج عملی کاملاً تخصصی است. اگر افراد معمولی آن را انجام دهند، پرینتر شما نیز به شدت آسیب خواهد دید. یعنی شما عملاً زمان و هزینۀ خود را هدر دادید.

هنگام درخواست خدمات شارژ کارتریج در محل، سراغ شرکت­های معتبر در این زمینه بروید. هنگامی که این شرکت­ها را در گوگل جست­وجو می­کنید، لیستی از آنها برای شما نمایش داده خواهد شد که می­توانید، براساس ترتیب نمایش و توضیحاتی که وبسایت خود مرکز درمورد خدماتش ارائه می­دهد، با آن تماس بگیرید. همچنین در صفحۀ نمایش گوگل، اطلاعات تماس، آدرس شرکت و امتیازاتی که دیگران به این شرکت­ داده­‌اند، قابل مشاهده است. البته می­توانید در گوگل مپ نیز شرکت­های ارائه دهندۀ شارژ کارتریج در محل را جست­وجو کنید تا نزدیک­ترین شرکت به محل زندگی و کار خود را پیدا کنید.

قبل از درخواست شارژ کارتریج در محل، چه نکاتی را باید بدانیم؟

  • هنگام درخواست خدمات شارژ کارتریج در محل، حتما باید مدل کارتریج و نوع پرینتر خود را به مرکز ارائه­ دهندۀ خدمات بگویید. دقت کنید، شارژ کارتریج‌­­ها بسته به نوع جوهری و تونری متفاوت است. شما نمی­توانید از کسی که به شکل تخصصی شارژ کارتریج تونری را انجام می­دهد بخواهید مسئولیت شارژ کارتریج جوهری را نیز متقبل شود.
  • از شرکت بپرسید چقدر طول می­کشد که کارتریج شما را شارژ کنند. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، بیشتر شرکت­ها، شارژ کارتریج را در همان روز انجام می­دهند. اما بهتر است سوال کنید که اگر مدت شارژ کارتریج بیشتر از یک روز طول کشید، آیا کارتریج جایگزین در اختیار شما قرار می‌دهند یا خیر؟ در این صورت وقفه­‌ای در کار شما ایجاد نخواهد شد و در بعضی موارد پاسخ شرکت­ها به این سوال مثبت خواهد بود.
  • در مورد هزینه­ای که از شما دریافت خواهند کرد نیز بپرسید. در این مورد به خوبی تحقیق کنید. البته قیمت­ها براساس نرخ مصوبه­ای که اتحادیه­ مشخص می­کند، تعیین می­شود. گاهی برای رفت و آمد هم هزینۀ اضافی دریافت نمی­کنند. این مورد ممکن است به فاصلۀ محل شرکت تا محل زندگی و کار شما بستگی داشته باشد.
  • از شرکت­ها بپرسید که آیا خدمات شارژ کارتریج آنها شامل گارانتی یا ضمانت­نامۀ معتبر نیز می­شود یا خیر؟ یکی از ملاک­هایی که کیفیت خدمات یا تولیدات یک شرکت را تضمین می­کند، ارائه گارانتی یا ضمانت‌­نامه معتبر است.
  • هنگامی که مامور شرکت در محل شما حاضر شد، از او بخواهید کارت شرکت را به شما نشان دهد.
  • به هیچ­ عنوان از مامور شرکت، درخواست خدمات اضافه­‌تر نداشته باشید. در اینصورت اگر مشکلی رخ بدهد، شرکت هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
  • بعد از اتمام کار، پرینتر خود را تست کنید و از عملکرد درست کارتریج، کاملاً مطمئن شوید.

Untitled

هزینۀ خدمات شارژ کارتریج در محل، به چه عواملی بستگی دارد؟

شارژ کارتریج، نرخ حداقل و حداکثر دارد که معمولاً از حداکثر آن بالاتر نمی­رود. البته عواملی هستند که بر روی قیمت­گذاری شارژ کارتریج، تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل نوع پرینتر و کارتریج شماست. شارژ کارتریج جوهری و تونری نیز با یکدیگر تفاوت­هایی در هزینۀ شارژ دارند. مسلماً اگر بخواهید بهترین شارژ کارتریج را داشته باشید، باید هزینۀ بالاتری را بپردازید.

یکی از عوامل مهمی که بر روی هزینۀ شارژ کارتریج تاثیر می­گذارد، ماده­ای است که در داخل کارتریج می‌ریزند. این ماده، بخصوص در کارتریج­های تونری، انواع و کیفیت­های متنوعی را دارد. این امر، گاهی بازار شارژ کارتریج را دچار هرج و مرج هم می­کند.

تونرهایی که در این کارتریج­ها استفاده می­شوند، اغلب ساخت چین و کره هستند. کیفیت­شان نیز با هم تفاوت­هایی دارند که نمی­توانیم این تفاوت­ها را به کشور سازنده، چندان مرتبط بدانیم.

مورد آخر اندازۀ کارتریج است که آن هم ارتباط مستقیم به اندازۀ پرینتر شما دارد. اگر ابعاد کارتریج شما زیاد باشد هزینۀ شارژ آن نیز بیشتر خواهد شد.

قیمت شارژ کارتریج در محل در سال 1400 چقدر است؟

 

همانطور که گفتیم، هزینۀ دریافتی شارژ کارتریج به نوع پرینتر، کارتریج و کیفیت ماده­ای که داخل آن ریخته می­شود بستگی دارد. مثلاً هزینۀ شارژ کارتریج سامسونگ با کارتریج hp  متفاوت است. حتی ممکن است مراکزی که در مناطق ثروتمند شهر قرار دارند هزینۀ بیشتری را طلب کنند.

 

 

همواره سعی کنید به دنبال شرکت­هایی بگردید که در این زمینه تخصص دارند. تصور نکنید که شارژ کارتریج کاری ساده است. شما نمی­توانید بدون تخصص این کار را خودتان انجام دهید. زیرا به دستگاه خود، صدمات جدی را وارد خواهید کرد. نتایج گوگل و یا پرس­وجو از افرادی که قبلاً از خدمات شارژ کارتریج در محل استفاده کرده‌­اند، انتخاب شما را برای بهترین مرکز شارژ کارتریج در محل راحت­تر می­کند.

به همین منظورمیتوانید به سایت تراشه نگار مراجعه فرمایید.

۰۲۱-۸۸۸۳۳۶۵۲  ،  ۰۲۱-۸۸۸۱۱۹۹۰

ارسال نظر: