کدخبر: 1573

پرفروش ترین یخچال های ساید بای ساید سال 2020-2021 همراه با قیمت روز

یخچال و فریزرهای ساید بای ساید نسبت به سایر مدل های یخچال و فریزر های معمولی برق بیشتری را مصرف می کنند.

لوازم خانگی در منزل علاوه بر محبوبیت، بخش عمده ای از نیازهای ما را فراهم می کنند. یخچال و فریزر یکی از همان لوازمی است که علاوه بر نیازهای اولیه و کاربردی هر خانه، یکی از ارکان اصلی و مورد نیاز برای جهیزیه و آشپزخانه می باشد و نمی توان آن را حذف کرد.

نکات خرید یخچال و فریزر

برای خرید بهترین مارک یخچال و فریزر این نکات را بدانید:

تعداد نفرات هر خانواده تا حد زیادی تعیین کننده اندازه یخچال و فریزر است. برای خانواده های ۳-۲ نفره یخچال حداکثر ۱۸ فوت و برای خانواده های ۵ نفره ۲۲ فوت کافی است؛ اما اندازه یخچال در نهایت بستگی به میزان نگهداری مواد غذایی هر خانواده بستگی دارد.

مصرف انرژی لوازم خانگی از A تا G رتبه بندی می شود. میزان مصرف انرژی یخچال و فریزری که برای خرید انتخاب می کنید بهتر است به انرژی A نزدیک باشد.

یخچال و فریزرهای ساید بای ساید نسبت به سایر مدل های یخچال و فریزر های معمولی برق بیشتری را مصرف می کنند.

بدنه یخچال در مناطق مرطوب احتمال آسیب دیدگی اش بیشتر است بنابراین میزان رطوبت در فضای خانه تان نکته بسیار مهمی است.

قیمت یخچال و فریزر های سفید ارزان تر است.

داشتن چرخ در زیر یخچال و فریزر از نکات بسیار مهم است زیرا برای تمیز کردن زیر آن نداشتن چرخ دردسر ساز می شود.

داشتن قابلیت Door In Door در یخچال یکی از مزیت های آن است. درب کوچکی که بر روی درب یخچال نصب می شود معمولاً برای مواد غذایی و یا نوشیدنی هایی که در طول روز بیشتر از آن استفاده می کنید قابل استفاده است.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از نکات مهم خرید است.

اگر به دنبال یخچال فریزر کوچک ولی جادار و یا حتی مدلی بزرگ مانند ساید بای ساید می ‌گردید، یخچال ‌ها و فریزرهای کم مصرف و قدرتمند ال جی در انواع طراحی ‌های خلاقانه نیاز آشپزخانه شما را برطرف می‌ کنند.

مزیت های یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید ،یخچال ساید بای ساید دارای مزیت های بی شماری هستند که از این میان می توان به مواردی مانند موتور های کم مصرف اینورتر inverter و لامپ های کم مصرف led برای تامین روشنایی داخلی، محفظه های مخصوص نگهدارنده ی میوه و سبزی fresh balancer، مجهز بودن به یخ ساز و آبریز بر روی بدنه، کنترل پنل لمسی، فیلترهای بهداشتی قدرتمند از بین برنده ی بو و باکتری وقارچ و … سیستم خنک کننده دوگانه جریان چند گانه ی هوا و همه و همه در یخچال های پر طرفدار ساید بای ساید گنجانده شده اند. راستش را بخواهید این یخچال های ساید بای ساید به اندازه ای طرفدار دارند که این روزها اکثر خانه ها صاحب چنین اثر هنری در آشپزخانه ی خود هستند. در واقع می توان یخچال های ساید بای ساید را در ساده ترین حالت این گونه تعریف کرد؛ یخچال هایی در ابعاد بزرگ که توسط خطی عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم شده است و بر خلاف یخچال های دوقلو کاملاً به هم چسبیده هستند. البته یخچال های ساید بای ساید نیز دارای طراحی های متنوعی هستند، برخی از یخچال های ساید بای ساید از طراحی خاص موسوم به DOOR-IN-DOOR بهره می برند. این طراحی در واقع حکایت از دربی اضافه و درب دومی بر روی درب اصلی یخچال دارد که فضای ذخیره سازی مواد غذایی و نوشیدنی ها را بیشتر و وسیع تر کرده و طراحی بیش از اندازه زیبایی به یخچال می بخشد. در یک سری از یخچال های ساید بای ساید به جای درب دوم از یک درب کوچک به نام هوم بار HOMBAR استفاده می شود که محل مناسبی برای نگهداری بطری ها است. البته انتخاب با شماست که یک یخچال ساید بای ساید دور این دور را انتخاب می کنید یا یک یخچال ساید بای ساید هوم بار یا اینکه یخچال ساید بای ساید معمولی و بدون بار!

معرفی پرفروش ترین یخچال ساید بای ساید ال جی

طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا در سال 2020 یک مدل ساید بای X247 بسیار پرفروش بوده و طرفداران بسیار زیادی را داشته است.

یخچال ساید بای ساید ال جی X247

یخچال فریزر INSTAVIEW نقره ای ال جی مدل X247 محصولی از شرکت ال جی است و در گروه یخچال های ساید بای ساید الجی قرار می گیرد. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X247 دارای 3 کشو و 4 طبقه در قسمت یخچال و همینطور 2 طبقه و 4 کشو در فریزر است. به کمک قابلیت InstaView Door-in-Door می‌توانید با زدن دو ضربه روی پنل شیشه‌ای یخچال، فضای داخلی آن را ببینید. این ویژگی جذاب و هوشمندانه باعث شده نیازی به بازکردن درِ یخچال نباشد و از اتلاف انرژی و سرمای داخلی دستگاه جلوگیری شود. علاوه بر این x247 از کمپرسور اینورتر خطی استفاده میکند که باعث کاهش مصرف انرژی می گردد.

طراحی X247

شرکت ال جی در طراحی محصولات خود در سال های اخیر، بسیار قوی کاکرده است. اینبار در یخچال محبوب و با کیفیت x247 با قرار دهی قابلیت instaview ظاهری دلربایی را به آن بخشیده است. ساید بای ساید ال جی x247 از سری بنتلی شرکت الجی به شمار میرود و تنها در رنک سیلور یا همان نقره تولید میشود. این یخچال 28 فوتی کاملا مناسب خانواده های کم بظاعت و میانگین متوسط خانه وار میباشد. از کیفیت ساخت اینستاویو 247 ال جی بگیم که در سطح بسیار بالایی قرار دارد و قطعات آن کره ای هستند که در چین منتاژ و بسته بندی میشوند و در نهایت روانه بازار جهانی میشوند.قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است.

قابلیت اینستا ویو در X247

باز و بسته شدن مکرر درب یخچال منجر به هدر رفتن سرما و انرژی می‌شود. شرکت  ال‌جی به راهکار هوشمندانه‌ای برای صرفه‌جویی در انرژی و حفظ سرمای داخل یخچال رسیده است . تکنولوژی InstaView استفاده شده در ساید 247، دارای پنل شیشه‌ای براقی است که با دو ضربه پشت سر هم روشن شده و به شما امکان می‌دهد که حتی بدون باز کردن درب یخچال، داخل محفظه را به راحتی ببینید. این کار باعث کاهش اتلاف سرما می‌شود و غذا را به مدت بیشتری و تازه تر نگه می‌دارد. در کنار این طراحی فوق العاده زیبا و شیکی به آشپزخانه شما می بخشد.

معرفی پرفروش ترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

 زیبایی در تمامی وسایل آشپزخانه، برای جلوه دادن به محیط از اولویت های خرید وسایل خانگی می باشد و از جایگاه بالایی برخوردار است! شرکت سامسونگ که شهرت اش از خودش سبقت گرفته است، امروزه در تمامی زمینه ها سعی خود را کرده تا بهترین هارا برای کاربران خود پدید آورد. نمونه ای از ظرافت و زیبایی شرکت سامسونگ را میتوانیم یخچال مدل RS51 برشماریم که از کفیتی قابل توجه در ساخت آن، و تکنولوژی های بسیار جذاب برای بهبود عملکرد، استفاده شده. در ادامه توضیحی کامل بر روی تمامی مشخصات و ویژگی های این یخچال محبوب و پرفروش در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

طراحی شیک یخچال RS51

سبک و سیاق درهای این یخچال بسیار زیباتر از مدل‌های استیل رایج است و نمایی همانند سطح مقطع فلزات دارد. حتی داخل دستگاه نیز برای رسیدن به ظاهری جذاب‌تر و زیباتر مورد طراحی مجدد قرار گرفته است. با داشتن این طراحی زیبا و مدرن، در مورد اینکه یخچال‌تان را با آثار هنری کودکان بپوشانید؛ تجدید نظر خواهید کرد و ترجیح می دهید از این سبک و سیاق زیبا و هنرمندانه در آشپزخانه تان بهره مند شوید. دستگیره‌های توکار این یخچال ساید بای ساید سبک مدرن و منحصربفردی به دستگاه بخشیده‌اند و با رنگ مشکی هماهنگی این یخچال را با کلیه دستگاه‌های دیگر راحت‌تر خواهد کرد. استفاده از چنین الگوی پیچیده و زیبای دستگیره، در رسیدن دستگاه به ظاهر شیک و مجلل کمک می‌کند و بر جذابیت محصول افزوده است. هوم باری که بر روی درب سمت راست یخچال دیده می‌شود، فضای مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دسترسی به مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را بسیار راحت‌تر می‌کند. به واسطه این قابلیتی که اکثر سازندگان در یخچال‌های ساید بای ساید به کار می‌برند یخچال تقارن خاصی پیدا کرده و درب اصلی کمتر باز خواهد شد و نسبت به یخچال‌های بدون بار، انرژی کمتری مصرف می‌شود. طراحی بدون دستگیره این قسمت از یخچال فریزر سامسونگ، سبک مدرن محصول را حفظ کرده و برای باز و بسته کردن درب آن، لازم است کمی درب را به داخل فشار دهید.

ویژگی های RS51

یکی از دلایلی محبوبیت یخچال RS51  توان خنک کنندگی به میزان بالا می باشد. یخچال ساید بای ساید RS51 به یک کمپرسور پر قدرت و پر توان به نام کمپرسور دیجیتال مجهز شده است که دارای عملکردی فوق العاده می باشد و قادر است با توان بالا، مصرف کم و کاملا بی صدا، داخل  یخچال را خنک سازد. روی قفسه های یخچال RS51 می توانید منافذ کوچک را ببینید که این جریان چند جانبه ی هوا نامیده می شود که به صورت یکنواخت و با استفاده از فن خنک کننده می تواند همواره داخل یخچال را خنک نگه دارد. این خنک شدن یکنواخت تمام قفسه ها موجب می شود که تمام مواد غذایی تازه و سالم باقی بمانند.

آبریز و یخساز RS51

دیگر نیاز نیست هر بار محفظه آب یخچال را خودتان پر کنید و نگران تمام شدن حجم آب آن باشید ! به لطف اتصال این بخچال به آب شهری، مخزن آب به صورت خودکار پر می شودهمچنین یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51 دارای یخساز کاملا اتوماتیک نیز می باشد که دقیقا در سمت چپ آبریز قرار دارد و دسترسی به یخ بدون نیاز به باز کردن درب یخچال ممکن است، در قسمت بالای آبریز، پنل LED دیجیتال لمسی قرار دارد که می توانید کنترل کامل یخچال را در دست بگیرد از جمله تنظیم دمای داخلی، قفل کودک، ذخیره انرژی و … این پنل به صورت یک پارچه با قسمت آبریز و یخریز طراحی شده و شما را مجذوب خود می کند، یکی دیگر از ویژگی های جالبی که یخچال RS51 از آن بهره میبرد، قابلیت هوم بار است که برای دسترسی سریع و آسان به نوشیدنی بدون اتلاف انرژی و هوای سرد داخل یخچال می باشد.

لیست قیمت انواع یخچال ساید و دوقلو در بازار طبق آمار رسمی فروشگاه اینترنتی سلام بابا:

قیمت (تومان)

گنجایش (لیتر)

مدل

برند

82/000/000

601

X334

LG

47/000/000

601

X247

LG

49/000/000

423

X29

LG

34/500/000

783

J287

LG

49/000/000

821

J337

LG

34/000/000

511

RS51

SAMSUNG

35/000/000

608

RS68

SAMSUNG

50/000/000

608

RF56

SAMSUNG

68/000/000

564

RH77

SAMSUNG

30/500/000

501

RS50

SAMSUNG

35/000/000

768

RS71

SAMSUNG

53/000/000

522

KAG90AW204

BOSCH

38/500/000

690

B404-F401

LG

31/000/000

690

RZ32-RR39

SAMSUNG

جهت مشهاده محصولات بیشتر و مشاوره همراه با خرید می توانید به وب سایت سلام بابا به آدرس www.salambaaba.com مراجعه نمایید.

ارسال نظر: