کدخبر: 1601

خدمات پرستاری در منزل

یکی از امتیازاتی که سرویس خدمات پرستاری در منزل به خصوص برای سالمندان فراهم می آورد، ملزم کردن آنها حدالمقدور به اجرای کارهای روزانه و شخصی مانند پیاده روی، لباس پوشیدن، دستشویی رفتن و ... است.

راحتی و آرامشی که سالمندان یا بیماران در خانه خود دارند، در هیچ یک از مراکز درمانی فراهم نمی شود. پس چرا این نیاز آنها را نادیده گرفته و اضطراب بیشتری به آنها وارد کنیم؟ آیا بیمار یا والدین سالمند خود را برای انجام تزریقات، نمونه گیری آزمایشات، تعویض سوند و ... به درمانگاه ببرید ولی هر دفعه با نارضایتی آنها مواجه می شوید؟ پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم با فراهم آوردن این سرویس، یعنی خدمات پرستاری در منزل سعی در برطرف کردن تمام دغدغه های این چنینی شما دارد. چطور؟

خدمات پرستاری در منزل - پرستار سالمند

مزایای بهره مندی از خدمات پرستاری در منزل آسانیسم چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

آسانیسم با فراهم آوردن خدمات موسسات معتبر کشور به همراه سال ها تجربه درخشان خود در زمینه بهداشت و درمان بر آن است تا نیازهای پزشکی- پرستاری شما را در باکیفیت ترین حالت ممکن پاسخ بگوید. شاید تصور کنید تجهیزات موجود در مراکز درمانی و دسترسی به پزشک و پرستار برتری مراجعه حضوری به چنین مکان هایی است؛ اما در نظر داشته باشید تنها در صورتی به خدمات دسترسی خواهید داشت که وقتتان در صف های طولانی انتظار هدر رفته باشد.

از این رو، همواره پیشنهاد می شود اگر حال بیمارتان مساعد نیست تا حد امکان از خدمات پزشکی در خانه خود استفاده کنید؛ مانند انجام تزریقات در منزل. مزایای درخواست این خدمات از آسانیسم به این جا ختم نمی شود:

آسودگی، استقلال و سرعت بالا در بازیابی سلامتی

یکی از امتیازاتی که سرویس خدمات پرستاری در منزل به خصوص برای سالمندان فراهم می آورد، ملزم کردن آنها حدالمقدور به اجرای کارهای روزانه و شخصی مانند پیاده روی، لباس پوشیدن، دستشویی رفتن و ... است. کارهایی که با بستری شدن در مراکز درمانی عموما از انجامشان صرفنظر خواهد شد. این کارها در اعتماد به نفس این عزیزان تاثیر به سزایی دارد.

تحقیقات نشان می دهد که سرعت بهبودی بیماران به خصوص سالمندان در منزل بالاتر از افرادی است که در درمانگاه ها حضور دارند. با حضور پرستار کنار این افراد، مصرف داروها با دوز مناسب پیش خواهد رفت، در محل امن خود نگهداری می شوند و از استرس و دیدن دیگر بیماران بدحال به دورند. در حقیقت، از تمام ریسک ها و خطرات ابتلا به بیماری های بیشتر و مزمن تر کاسته خواهد شد.

بی دغدغه و دردسر درمان شوید

منتقل کردن بیماران یا سالمندان به مراکز درمانی اغلب با چالش هایی همراه است. اگر بیمار کودکتان باشد، به دلیل ترسشان از این نوع مکان ها شرایط پیچیده تر نیز خواهد شد. حال فرض کنید وضع جسمانی آنها مناسب نباشد و جا به جا کردنشان به معنای تهدید سلامتی آنها باشد. در این شرایط، تنها خدمات پرستاری در منزل می تواند دغدغه سلامتی و بهبود بیمارتان را رفع نماید. البته در شرایطی که درخواست کننده خدمات (بیمار) فرزندتان باشد، بهترین گزینه درخواست پرستار کودک از پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم خواهد بود.

دریافت خدمات باکیفیت و شخصی سازی شده

مراکز درمانی پر از بیماران بدحالی است که نیاز به مراقبت و نگهداری تخصصی دارند. از این رو، نه تنها باید در صف های انتظار معطل شوید، بلکه به دلیل تعداد بالای بیمار، پزشک یا پرستار آن طور که باید و شاید توانایی و تمرکز کافی برای رسیدگی به شما را نخواهند داشت. حال به این شرایط، تخت های پر و کمی تعداد تجهیزات مورد نیاز را نیز اضافه کنید.

با استفاده از خدمات در منزل، پرستار، پزشک، پرستار سالمند یا کودک به خانه بیمار یا درخواست کننده خواهند آمد. در این موقعیت، شما تنها فرد درخواست کننده خدمات خواهید بود، پس تمام تمرکز پزشک و تجهیزات موردنیاز برای شما فراهم آورده شده اند. با این شرایط، نه تنها کیفیت طول درمان بالاتر می رود، بلکه سریع تر نیز به پاسخ موردنظرتان خواهید رسید.

داشتن هم صحبت و حضور اطرافیان

شلوغی مراکز درمانی و گسترش ویروس کرونا همگی سبب شده اند تا بیمار در اتاق پزشک یا تزریقات تنها باشد. با درخواست این سرویس، علاوه بر دریافت تخصصی خدمات پرستاری در منزل بیمار شما به اضافه داشتن یک هم صحبت حرفه ای و تعلیم دیده، می تواند کنار نزدیکان و خانواده خود باشد. این امر تاثیر فوق العاده مثبتی در روحیه آنها خواهد گذاشت.

پرستار کودک و سالمند در منزل

پلتفرم خدمات پرستاری در منزل آسانیسم متشکل از چه سرویس هایی است؟

  • مراقبت و نگهداری تخصصی از بیمار
  • انجام کلیه تزریقات در منزل
  • تعویض سوند
  • نمونه گیری و آزمایشات
  • تعویض بخیه و پانسمان
  • نظارت بر مصرف صحیح دارو
  • کمک به داشتن تحرک و اجرای صحیح فعالیت های تجویز شده توسط پزشک
  • یاری رساندن در انجام کارهای شخصی مانند دستشویی، استحمام، لباس پوشیدن و ...
  • توجه به رژیم غذایی
  • هم صحبتی

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟

پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم با استفاده از سال ها تجربه درخشان و سازنده در زمینه خدمات بهداشت و درمانی، با جمع آوری مهارت پرستاران متبحر به صورت انفرادی یا گروهی از طریق موسسات معتبر در سطح کشور، مفتخر به ارائه سرویس پرستار کودک، پرستار سالمند، تزریقات و چندین خدمات متنوع و مورد نیاز مرتبط دیگر است.

آسانیسم با درک نیاز امروزی شما عزیزان به حضور چنین سرویس هایی در خانه هایتان به دلیل مشغله و عدم داشتن زمان و انرژی کافی برای این کار، بر آن شد تا با فراهم آوردن این خدمت، از دغدغه های شما بکاهد. این امر تنها در صورتی ممکن است که تمامی سرویس های خدمات پرستاری در منزل در بالاترین کیفیت ممکن ارائه گردند. چطور؟

یک پرستار و کارشناس حرفه ای همیشه در کنار شما خواهد بود

با حضور کارشناسان ما دیگر مراجعه حضوری به مراکز درمانی معنایی ندارد؛ زیرا پرستاران همگی تعلیم دیده و باتجربه اند و در صورت لزوم از وضعیت بیمار یا سالمند شما گزارش تهیه کرده و به پزشک مربوطه تحویل خواهند داد. به همین منظور از هر لحظه از آنها آگاهی داشته و تمامی کارهای ضروری برای بهبودی شان را انجام خواهند داد.

به پرستاران حرفه ای در هر زمان دسترسی دارید

کارشناسان پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به صورت 24 ساعته و در هر روزی از هفته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما هستند. از این رو، در هر زمانی به کارشناسان مجرب دسترسی دارید و می توانید متناسب با نیاز خود، ثبت سفارش کنید.

در وقت و هزینه تان صرفه جویی می شود

آسانیسم با گردهم آوردن خدمات موسسات معتبر و مجرب کشور، همواره در تلاش بوده تا به سرعت به شما خدمات رسانی کند. بدین شکل که پس از ثبت درخواست هر کدام از خدمات پرستاری در منزل لیستی از مراکز، نوع خدمات به همراه قیمت برایتان فراهم آورده می شود. این کار شما را قادر می سازد تا بدون هدر دادن وقت و گشت و گذار در وبسایت های متفاوت برای یافتن مناسب ترین سرویس با توجه به نیازتان، به بهترین پرستارها دسترسی داشته باشید و چه چیزی از این بهتر؟

هزینه خدمات چه مقدار خواهد بود؟

قیمت سرویس ها متناسب با نوع آنها، نیاز درخواست کننده و مسافت بین منزل بیمار و پرستار متفاوت خواهد بود. به همین منظور، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما با کارشناسان ما به شماره تلفن 02189514141 تماس داشته باشید.

برای ثبت درخواست از آسانیسم به کجا مراجعه کنیم؟

از سه راه می توانید درخواست خود را ثبت کنید:

  • مراجعه به وبسایت، کلیک بر روی سرویس مدنظر و پر کردن فرم مربوطه
  • از طریق اپلیکیشن آسانیسم، قابل دانلود در پلتفرم بازار، انتخاب سرویس موردنیاز و ثبت درخواست
  • با استفاده از شماره تلفن مرکز به شماره 02189514141 و مشورت با کارشناسان

لازم به ذکر است ثبت درخواست کاملا رایگان است. همچنین فرم مرتبط با خدمات پرستاری در منزل شامل اطلاعات اولیه و ابتدایی از شما و پرستار موردنظر است که تکمیل آن تنها 1 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد. پس از آن کارشناسان ما در اسرع وقت به منظور انجام هماهنگی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. اگر به فکر سلامت و بهبودی هر چه سریع تر عزیزان خود هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

ارسال نظر: