کدخبر: 2060

تولید چیپس و تجهیزات مورد نیاز

در اینجا قصد داریم به دستگاه های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید چیپس بپردازیم و مرکز خرید معتبر جهت خرید انواع دستگاه چیپس را معرفی کنیم.

یکی از فعالیت هایی که امروزه رونق پیدا کرده است راه اندازی خط تولید چیپس و همچنین راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز می باشد. برای راه اندازی خط تولید چیپس و همچنین فرنچ فرایز دستگاه ها و تجهیزات مختلف و متنوعی مورد نیاز می باشد که تولید آن ها توسط شرکت ها و مراکز منحصر به فرد انجام می شود. چیپس یکی از خوراکی های بسیار محبوب و دوست داشتنی است که به دلیل استقبال مردم به عنوان منبع درآمد شناخته شده است، در نتیجه برند های مختلف و متنوعی جهت تولید چیپس اقدام کرده اند. در اینجا قصد داریم به دستگاه های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید چیپس بپردازیم و مرکز خرید معتبر جهت خرید انواع دستگاه چیپس را معرفی کنیم.

 

Untitled

مرحله های مورد نیاز جهت تولید چیپس :

برای تولید چیپس و همچنین راه اندازی خط تولید چیپس دستگاه های زیادی مورد نیاز است که هر کدام مرحله منحصر به فردی را پوشش می دهند. به عبارت دیگر هر مرحله از تولید چیپس توسط دستگاه های ویژه و منحصر به فرد انجام می شود. از مراحل تولید چیپس می توان به سرت و نگهداری، شست و شو سیب زمینی ها، پوست کندن سیب زمینی ها، میز باز بینی، اسلایسر، خشک کردن، نشاسته گیری، بسته بندی، طعم پاش و ... اشاره کرد که انجام هر کدام توسط دستگاه مخصوص انجام خواهد شد. به عنوان مثال :

  1. سرت و نگهداری : اولین مرحله در تولید چیپس، سرت و نگهداری سیب زمینی ها می باشد. در مرحله اول تنها سیب زمینی ها توسط دستگاه مورد نظر جدا سازی می شوند و با توجه به اندازه دسته بندی شده و جهت نگهداری به انبار هایی با شرایط منحصر به فرد منتقل می شوند. انبار ها دارای درجه حرارت ویژه، رطوبت، نور مناسب و .... می باشند تا مدت زمان نگهداری سیب زمینی ها افزایش پیدا کند.
  2. شست و شو سیب زمینی ها : در مرحله بعد سیب زمینی های مصرفی با استفاده از دستگاه های مخصوص شسته می شوند. در این مرحله تنها گل و لای موجود در سطح سیب زمینی ها با استفاده از برس های موجود در ساختار دستگاه مصرفی تمیز می شود و سپس به محل مورد نظر برای انجام مرحله بعدی منتقل می شوند.
  3. پوست کندن : مرحله بعد برای تولید چیپس، پوست کندن سیب زمینی ها می باشد. دستگاه پوست کن یکی دیگر از دستگاه های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید چیپس خواهد بود. دستگاه های پوست کن در دو نوع سطلی و غلطکی تولید شده اند که مکانیسم هر کدام با دیگری متفاوت خواهد بود.  در ساختار دستگاه پوست کن استوانه ای فلزی از جنس فلز ضد زنگ وجود دارد که بدنه آن مجهز به تیغ های منحصر به فرد جهت کندن پوست موجود در سطح سیب زمینی ها می باشد. بعد از این که پوست سیب زمینی ها کنده شد، توسط نقاله های تعبیه شده در ساختار دستگاه به محل دیگری جهت انجام مرحله بعدی منتقل می شوند

Untitled

     4.    شست و شو : بعد از پوست کند نوبت به شست و شو سیب زمینی ها می رسد. برای شست و شو سیب زمینی ها از دستگاه های شست و شو استفاده می شود. در این نوع دستگاه ها به سیب زمینی ها آب با فشار بسیار زیاد پاشیده می شود تا سطح سیب زمینی ها تمیز شود و نشاسته آن ها گرفته شود.

 5.     خرد کردن : بعد از شستن سیب زمینی ها نوبت به خرد کردن آن ها می رسد. برای خرد کردن از دستگاه های اسلایسر استفاده       میشود. این دستگاه قادر به ورقه ورقه کردن سیب ها با ضخامت های یکسان می باشد. تیغه های به کار رفته در این نوع دستگاه چیپس بسیار تیز بوده و ضد زنگ می باشند.

6.  خشک کردن : یکی دیگر از دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید چیپس، دستگاه خشک کن می باشد. این نوع دستگاه سیب زمینی های اسلایسر شده را تحت شعاع قرار می دهد و نشاسته ها و رطوبت موجود در سطح سیب زمینی را تا حدودی ا بین می برد تا فرآیند تولید چیپس کوتاه تر شود و با کیفیت بهتری چیپس تولید شود. وجود نشاسته در سطح سیب زمینی های اسلایسر شده باعث می شود تا آن ها به هم چسبند.

خرید انواع دستگاه مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید چیپس :

برای خرید انواع دستگاه های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید چیپس می توان ا شرکت طراحان نام گستر کمک گرفت. طراحان نام گستر انواع دستگاه چیپس ، دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سیب زمینی های نیمه آماده و سایر دستگاه های مورد نیاز در صنایع غذایی و ... را طراحی و تولید می کنند. تمام محصولات و ماشین آلات بر اساس استاندارد های جهانی تولید شده است  قیمت بسیار مناسبی دارند. مشتریان می توانند از طریق سایت tngaco.com برای خرید غیر حضوری اقدام کنند و سفارشات خود را ثبت کنند.

Untitled

ارسال نظر: