کدخبر: 2203

تفریح لاکچری علی اوجی و نرگس محمدی در جزیره هرمز +تصاویر

نرگس محمدی عکس خود در کنار همسرش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

عکس علی اوجی و نرگس محمدی در جزیره هرمز را ادامه مشاهده کنید. علی اوجی بازیگر، تهیه‌ کننده موسیقی و استندآپ کمدین ایرانی متولد 1362 می باشد. علی اوجی همسر نرگس محمدی است.  علی اوجی  از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده است. علی اوجی تهیه کننده بسیاری از آلبوم های خواننده های سرشناس از جمله آثار رضا یزدانی را بر عهده داشته است. علی اوجی هنرمند متفکری است که آگاهانه در مسیر پیش رویش قدم بر می دارد.

علی اوجی

بیوگرافی علی اوجی و نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری است.

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

علی اوجی بازیگر نقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود.

او تهیه کننده بسیاری از آلبوم های خواننده های سرشناس از جمله آثار رضا یزدانی را بر عهده داشته است.

علی اوجی را سالها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی می شناختیم. او با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه «شوخی کردم» نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال «در حاشیه» است. علی اوجی هنرمند متفکری است که آگاهانه در مسیر پیش رویش قدم بر می دارد.

خانواده علی اوجی

علی اوجی

علی اوجی

 

 

 

مصاحبه با علی اوجی

همکاری شما با مهران مدیری از سریال «شوخی کردم» شروع شد. با توجه به اینکه سابقه آنچنانی در بازیگری نداشتید چه شد که از طرف مهران مدیری دعوت به کار شدید؟

به تشویق رضا یزدانی و بهرام رادان و به دعوت مهران مدیری به شوخی کردم پیوستم و آنجا آقای مدیری لطف کردند و نقش های خوت و متعددی را در اپیزودهای مختلف به من دادند و از خروجی شوخی کردم راضی بودند و من را برای در حاشیه هم دعوت کردند.

آیا پیش از شوخی کردم و نقش کوتاهی که در سریال پژمان بازی کردید تجربه بازیگری داشتید؟

حقیقتا نه. سال ها پیش در یک فیلم کوتاهی که خودم ساخته بودم بازی کرده بودم اما در کل علاقه و تجربه ای در بازیگری نداشتم. تا قبل از آقای مدیری فکر می کردم که اصلا این کار را انجام ندهم ولی آقای مدیری که پیشنهاد دادند و چون ایشان متخصص این امر هستند و معتقدم ایشان یک بینشی دارند که بقیه ندارند به همین خاطر به حرفشان گوش دادم و دعوتشان را لبیک گفتم.

نتیجه این همکاری بسیار خوب بوده. بازی شما بسیار روان و در خدمت کار است و به خصوص در سریال «در حاشیه» به خاطر پخش از تلویزیون حضور علی اوجی بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته.

علی اوجی:با هدایت مهران مدیری بازیگر شدم

کمی درباره نحوه شکل گیری بازی تان توضیح بدهید؟

مهران مدیری اول از همه به من اعتماد کرد. بعد گروه نویسندگان در حاشیه خیلی به من کمک کردند. شخصیتی که من بازی کردم درواقع توسط نویسنده ها نوشته شده بود و با کمک مهران مدیری و تیم خوبی که دارد این اتفاق افتاد. خودم هم سعی کردم و بهش فکر کردم. در ذهنم تحلیلش کردم و در نهایت به این چیزی رسیدیم که الان می بینیم. درواقع با هدایت مهران مدیری توانستم به این اتفاق برسم.

به نظر شما مهم ترین خصوصیت مهران مدیری چیست؟

مهران مدیری خیلی بزرگوار است. خصوصیات یک انسان بزرگ را تماما دارد. همیشه حواسش به خودش بوده و این اقبالی که همیشه از سوی مردم نسبت او وجود داشته از بلدی اش می آید. مهران مدیری کارش را کاملا بلد است. مثلا گفته می شود نقش من خوب از آب درآمده، خب من تلاش خودم را کردم ولی هدایت مهران مدیری بوده که باعث شده این اتفاق بیفتد. برای خودش هم همینطور است. به نظرم خودش را درست هدایت کرده به سمتی که باید باشد. 

علی اوجی

آیا قصد دارید که بازیگری را همچنان ادامه بدهید؟

فعلا که در دو سریال مهم این روزها بازی کرده ام. یک سریال هم با مهدی کرم پور کار کرده ام. مدتی پیش هم که پژمان را کار کرده بودم. چند تا فیلم را هم رد کردم. دو تا سریال مهم را رد کردم که اجازه بدهید به خاطر سرشناس بودن کارگردان هایشان اسم نبرم. اگر مردم دوست داشته باشند و بزرگانی مثل مهران مدیری من را بخواهند همچنان ادامه خواهم داد.

آیا همچنان در عرصه موسیقی هم فعالیت خواهید داشت؟

موسیقی یک بخش جدانشدنی از من است. یک تفکر است. یک جایی است که من بهش معتقدم و فکر می کنم که باید در زندگی من باشد. از کار موسیقی کردن لذت می برم و حتما ادامه خواهم داد

علی اوجی

ارسال نظر: