کدخبر: 2212

تصویر دیده نشده از احسان خواجه امیری و همسرش در خارج از کشور

خواجه امیری در سال 83 با همسرش آشنا شد که البته بعد از 5 سال با هم ازدواج کردند! این زوج در سال 93 صاحب فرزند پسری به نام «ارشان» شدند .

عکس احسان خواجه امیری در کنار خانواده اش را مشاهده می کنید. احسان خواجه امیری فرزند ایرج خواجه امیری و از خوانندگان به نام موسیقی کشور است. احسان خواجه امیری خواننده و آهنگساز ایرانی، متولد 7 آبان ماه سال 1363 در تهران است. احسان خواجه امیری در این سال ها اهنگ های خاطره انگیزی خوانده است. صدای احسان خواجه امیری از اشنا ترین صداها برای مردم است.

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری خواننده و آهنگساز ایرانی، متولد 7 آبان ماه سال 1363 در تهران است.

پدر احسان خواجه امیری، استاد ایرج خواجه امیری از خوانندگان قدیمی و نام آشنای دنیای موسیقی است. او یک خواهر به نام الیکا دارد.

احسان خواجه امیری خواننده 33 ساله کشورمان، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری و آغاز یادگیری موسیقی

احسان خواجه امیری از 5 سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. در همان سنین به کلاس‌ های سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش الیکا خواجه امیری یادگرفت. این خوننده جوان در سن 12 سالگی برای برنامه کودک آهنگ سازی می کرد.

احسان خواجه امیری

فعالیت حرفه ای احسان خواجه امیری در موسیقی

شاید باورش سخت باشد؛ ولی احسان خواجه امیری بسیار زودتر از سایر خوانندگان در ایران پا به دنیای حرفه ای موسیقی گذاشت. او در 17 سالگی اولین آلبوم خود به نام «من و بابا» را منتشر کرد. کمتر از دو سال بعد در حالی که هنوز بیست سال هم نداشت، تیتراژ سریال غریبانه (هر چی آرزوی خوبه ) را اجرا کرد و با این اثر به خوبی شناخته شد.

از دیگر تیتراژهای موفق این خواننده می توان به تیتراژ سریال میوه ممنوعه، در مسیر زاینده رود، برای آخرین بار، نابرده رنج، ماه عسل و … اشاره کرد.

احسان خواجه امیری

ارسال نظر: