کدخبر: 2214

دانلود واتساپ برای تمامی گوشی‌ها

یکی از این سیستم عامل‌ها که در ایران نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، واتساپ است. اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید می‌توانید دریابید واتساپ چیست و چه کاربردی دارد؟

اپلیکیشن‌های ارتباط جمعی، یکی از پیشرفت‌هایی است که تکنولوژی و فناوری گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران آن‌ها قرار داده است. روزانه هزاران نفر با استفاده از این شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر ارتباطات تصویری، متنی و صوتی برقرار می‌کنند و به این واسطه می‌توانند از راه دور با همدیگر در تماس نزدیک باشند.

ترکیب اینترنت و گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند این امکان را در اختیار کاربران قرار دهند و بتوانند زندگی را برای همه راحت‌تر‌ کنند.

Untitled

اپلیکیشین‌های تماس اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی زیادی امروزه در دسترس هستند که تلگرام، اینستاگرام، اسکایپ و واتساپ از نمونه‌های آن هستند. هر کدام از این شبکه‌های اجتماعی امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند به این وسیله گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. یکی از این سیستم عامل‌ها که در ایران نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، واتساپ است. اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید می‌توانید دریابید واتساپ چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع واتساپ کدام است؟ از کجا می‌توان آن را دانلود کرد؟

واتساپ چیست؟

WhatsApp به نحوی که ما آن را می‌شناسیم، توانسته به شکل گیری ارتباطات مدرن کمک کرد و همچنان به روزرسانی هایی را ارائه می‌دهد که فقط باعث بهبود تجربه می‌شوند. این نرم افزار به عنوان دومین دارایی بزرگ فیس بوک با میلیاردها کاربر اختصاصی است.

در واقع یکی از اولین پلتفرم‌های اجتماعی که توانست از جایگاه خوبی برخوردار شود، واتساپ است. برای استفاده از واتساپ، تنها نیاز است تا در ابتدا هزینه‌ی حجم اینترنت بدهید. پس از آن‌ همیشه می‌توانید تا با هر کس که خواستید بدون صرف هیچگونه هزینه‌ای در تماس باشید. این تماس می‌تواند تصویری، صوتی و متنی باشد. می‌توانید عکس و فیلم برای یکدیگر بفرستید و تنها از حجم اینترنتتان کاسته می‌شود.

واتساپ شاید در بعضی از کشورها مانند آمریکا از محبوبیت چندانی برخوردار نباشد، اما در بسیاری از کشورها من جمله ایران بسیار محبوب است. می‌‌توان گفت بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال وجود دارند که به واسطه‌ی سهولت کاربری و دسترسی از این نرم افزار استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر واتساپ می‌توان به این مورد اشاره نمود که نه تنها سهولت استفاده دارد، بلکه تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به هر کاربر دیگری در هر کجای دنیا پیام متنی یا صوتی بدهید و یا با او تماس تصویری برقرار کنید.

Untitled

واتساپ برای ایمنی اطلاعات کاربران از فناوری رمزگذاری انتها به انتها استفاده می‌کند و می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما قابل دسترسی نیست.

چه چیزهایی می‌توانید از طریق واتساپ ارسال کنید؟

GIF: چندین روش مختلف برای ارسال GIF در WhatsApp وجود دارد که ساده‌ترین انتخاب GIF از کتابخانه داخلی WhatsApp است.

Memojis: شما می‌توانید آواتار Memoji شخصی خود را در پیام‌های WhatsApp با iOS 13 یا بالاتر ارسال کنید.

اسناد: از اسناد متنی گرفته تا PDF می توانید هر چیزی را تا 100 مگابایت ارسال کنید.

انواع پرونده‌ها: در واقع، WhatsApp از انواع فایل‌ها‌، از بایگانی zip گرفته تا فایل‌های HTML پشتیبانی می‌کند.

انواع واتساپ کدام است؟

واتساپ در سه نسخه قابل دسترسی است. یک نسخه از واتساپ، به نسخه‌ی دسکتاپ معروف است. یک نسخه نیز به بیزنس اپ شهرت دارد. و نسخه‌ی اصلی این اپ برای گوشی‌های هوشمند IOS و اندروید در دسترس است. با هم به بررسی این سه نسخه می‌پردازیم.

نسخه‌ی دسکتاپ: این نسخه، نسخه‌ای است که شما می‌توانید بر روی کامپیوتر خود آن را نصب کنید و از آن در کامپیوتر استفاده کنید. این نسخه برای Mac و PC ارائه می‌شود.

WhatsApp Business: حساب تجاری اختصاصی WhatsApp به این منظور طراحی شده است که کارآفرینان بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند و در یک بستر راحت و آشنا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

برای واتساپ برنامه‌های جانبی دیگری نیز طراحی شده است که به کاربر استفاده‌ی آسان‌تر از این سیستم عامل را می‌دهد. از طرفی کمک می‌کند تا بتوانند امکانات ویژه‌ای به این نرم افزار بیافزایند. به عنوان مثال نرم افزار stickery یکی از نرم افزارهایی است که به فرد کمک می‌کند بتواند استیکرهای مناسب نرم افزار واتس اپ را بسازد و آن را شخصی سازی کند.

چگونه می‌توان واتساپ را دانلود کرد؟

واتساپ یکی از سیستم عامل‌هایی است که به سادگی می‌توانید آن را در انواع اپ استورها بیابید. تنها نکته‌ی مهم این است که باید تلاش کنید از جایی این نرم افزار را دانلود کنید که مطمئن باشد و به سلامت گوشی شما لطمه‌ای وارد نکند. برخی از این اپ استورها همراه با این نرم افزارها، بدافزارهایی را هم به گوشی شما اضافه می‌کنند که شاید حتی اگر ندانید اما می‌توانند به گوشی شما آسیب وارد کنند یا ویروس‌هایی را به گوشی شما منتقل کنند.

بهتر است اول مطمئن شوید که از کجا دانلود می‌کند و سپس دانلود را آغاز کنید. یکی از ویژگی‌های سایتی که از آن دانلود می‌کنید این است که حتما دقت کنید کاربری سایت تنها برای دانلود نرم افزارها باشد و سایت تخصصی این مطلب باشد.

می‌توانید از سایت‌های مطمئنی مانند لردروید این کار‌ را انجام دهید که تخصصی دانلود نرم افزار است و تضمین می‌کند که نرم افزار مورد نظر به خوبی می‌تواند کارهای شما را پیش ببرد و مطابق همان نرم افزاری است که در اپ استورها مشاهده می‌کنید.

Untitled

از آنجا که به دلیل تحریم‌ها بسیاری از اپ استورها در دسترس نیستند یا در صورت در دسترس بودن، امکان بارگذاری نرم افزار در آن برای ساکنان ایران وجود ندارد. به همین دلیل توصیه می‌شود از سایت‌های ایرانی کمک بگیرید که شما را از راه‌های مطمئنی به نسخه‌ی اصلی این نرم افزارها هدایت می‌کنند.

کلام آخر:

شبکه‌های اجتماعی، راهی هستند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی با هر کاربر دیگری در هر کجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید.

واتساپ یکی از انواع این شبکه‌های اجتماعی است که به عنوان اولین‌ها در این مسیر شناخته می‌شود. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کیفیت بسیار بالا با هر کسی تماس تصویری برقرار کنید.

می‌توانید واتساپ را از سایت‌های ایرانی دانلود کنید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید برای دانلود واتساپ از طریق سایت لردروید اقدام کنید.

شاید تصور کنید از اپ استورها هم بتوانید این کار را انجام دهید. اما بد نیست بدانید که اپ استورها یا به دلایل تحریم از دسترس خارج است یا ممکن است با بارگذاری ویروس یا بدافزار سلامت گوشی شما را به خطر بیندازد.

 

ارسال نظر: