کدخبر: 10781

هزینه جراحی معده

 

در این مقاله به موضوع هزینه جراحی معده می پردازیم. با ما باشید.

مقدمه

هر ساله افراد زیادی در سراسر دنیا برای درمان چاقی خود به جراحی لاغری روی می آورند. مشکلات حرکتی و بیماری هایی که به دلیل چاقی به وجود می آید و بی نتیجه بودن رژیم های طولانی، فعالیت های ورزشی و بی ام آی بالا  باعث می شود که بسیاری از افراد، گزینه جراحی چاقی را انتخاب کنند. اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید و یا علاقه مند به انجام جراحی چاقی هستید، باید بدانید که مهمترین فاکتورها در انجام جراحی، انتخاب پزشک بامهارت، جراحی مناسب و رعایت نکات بعد از عمل است. جراحی چاقی انواع متعددی دارد مانند پس معده و اسلیو معده و بالون ... که بستگی به این دارد که پزشکتان چه نوع جراحی معده را برای شما در نظر می گیرد.

هزینه جراحی معده یک نگرانی اساسی برای افراد

2

هزینه جراحی معده یکی از نگرانی هایی است که برای بسیاری از بیماران وجود دارد.  هر کدام از جراحی های معده بستگی به نوع و سبک جراحی، هزینه های متفاوتی دارند. به طور مثال در عمل جراحی بالون معده که به وسیله پزشک جراح متخصص گوارش  با گذاشتن بالون درمعده انجام می شود. این روش جراحی معده چندان متداول نیست و به نسبت هزینه عمل جراحی معده در این روش نسبتا ارزان بوده  زیرا از تجهیزات ارزان استفاده می شود.  

هزینه جراحی معده در روش های جراحی لاغری متفاوت است زیرا به تکنیک ها، مهارت ها و تبحر پزشک مربوطه  نیازمند است و هیچ گاه نمی توان هزینه ثابتی را برای این کار در نظر گرفت. شاید در برخی موارد، تجهیزات مورد نیاز و دستمزد پزشک فرق داشته باشد.

از 45 تا 70 میلیون نوسان قیمت جراحی چاقی

 

 مثلا این هزینه از 46 میلیون تا 70 میلیون در نوسان و تغییرات باشد. اگر شخصی قصد انجام جراحی معده را داشته باشد، هزینه جراحی معده  را بیمه تکمیلی با در نظر گرفتن برخی تبصره ها پرداخت می کند. دکتر سلیمی فوق تخصص جراحی چاقی و فلوشیپ بیهوشی یکی از مجرب ترین پزشکانی است که سال ها تجربه در امر جراحی های لاغری دارد.. ایشان در این مورد با توجه به سوابق برخی از بیماران و انواع عمل های جراحی که در گذشته انجام شده می گوید: بیمه های تکمیلی چه نیروهای مسلح و غیره، در صورتی هزینه ها را متقبل می شوند که شخص بی ام آی بالا داشته و جراحی معده صرفا جنبه درمانی داشته باشد و چون سلامتی بیمار در خطر است، دست به انجام این عمل زده  است. در غیر این صورت اگر عمل جراحی معده به دلیل جراحی زیبایی باشد، هزینه جراحی معده توسط بیمه پرداخت نمی شود و شخص باید تمام هزینه های عمل را پرداخت کند.

 هزینه جراحی معده در ایران که بیشتر در دو روش جراحی بای پس معده و اسلیو معده خلاصه می شود، اختصاص دارد. در مورد هزینه جراحی معده یا همان بای پس معده، نسبت به جراحی اسلیو معده ارزانتر است. شاید فکر کنید که هزینه جراحی معده بسیار بالا است و نتوانید از عهده آن برآیید اما فکر کنید که سالانه چقدر برای بیماری های چاقی باید هزینه کنید. در حالی که شما می توانید با یک بار هزینه درمان چاقی، برای همیشه از این بیماری خلاص شده و سلامتی خود را به دست بیاورید.

هزینه جراحی معده به نسبت این که اضافه وزن شما چقدر باشد، ممکن است که متفاوت باشد. مثلا به دلیل چربی بالا و کلسترول، مرتبا باید در حال مراجعه به پزشک و مصرف داروهای گران و پر هزینه باشید. یا اگر به دلیل چاقی نتوانید باردار شوید و برای انجام این کار دوره های متوالی انجام آزمایش ها را بگذرانید؛ که برای بسیاری از زوج ها بسیار سخت و گران تمام می شود.

هزینه جراحی معده شاید در ابتدا بسیا بالا به نظر بیاید اما اگر شما تمام هزینه های درمان چاقی را در طول سال محاسبه کنید، خواهید دید که از هزینه جراحی معده بسیار بالاتر  خواهد بود. هزینه جراحی معده تنها به بیمارستان و بستری شدن و ترخیص محدود نمی شود، بلکه هزینه های دیگری بعد از آن هم دارد. از هزینه دستمزد پزشک گرفته تا هزینه های درمان دوره نقاهت. شخصی که برای سال ها هزینه بیمه را پرداخت کرده، توقع دارد که هزینه جراحی معده را بیمه تکمیلی پرداخت کند. هزینه جراحی معده با توجه به تجهیزات لازم برای عمل و دستمزد پزشک محاسبه می شود.

هزینه جراحی معده بعد از عمل، شامل داروها و ویتامین هایی است که برای بیمار تجویز شده تا برای جبران کمبود ویتامین های بدن، بعد از عمل مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل زیادی روی هزینه جراحی معده تاثیر دارد. در ابتدا بیمارستان و کلینیکی که عمل جراحی معده در آن انجام می شود، بسیار موثر است. قطعا بیمارستان خصوصی هزینه های بیشتری را برای شما ایجاد می کند. دوم دستمزد پزشک جراح شماست که براساس تخصص و مهارت خود این کار را انجام می دهد. ذکر نکته ای کلیدی بسیار مهم است و آن این که هیچ وقت سلامتی خود را فدای هزینه نکنید و با استفاده از مهارت یک پزشک مجرب مانند دکتر سلیمی، ضمانت عمل شماست و به دنبال جاهایی نروید که هزینه عمل و دستمزد پزشک پایین است. زیرا یک پزشک ماهر دستمزدش بالاست. میزان بی ام آی بدن بیمار نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل جراحی معده است. به طور مثال ممکن است هزینه جراحی اسلیو معده در بیمارستان دولتی اگر مبلغ متوسطی باشد، در بیمارستان خصوصی دو برابر این هزینه است  که البته در آینده تعرفه ها به احتمال بسیار زیاد بیشتر خواهد شد.

هزینه های  بعد ازعمل جراحی معده

 هزینه های  بعد ازعمل جراحی معده غیر از خرید ویتامین ها و مکمل ها، شامل سایر موارد نیز می باشد از جمله هزینه رقتن به باشگاه برای انجام فعالیت های ورزشی بعد از عمل، هزینه خرید پوشاک جدید که به دلیل تغییر سایز باید انجام شود، هزینه وقت هایی که برای مشاوره و ویزیت پزشک در نظر گرفته می شود. دکتر سلیمی بهترین پزشک منخصص جراحی چاقی، با توجه به انجام عمل های متعدد می گوید: اگر بیمارستانی که در آن عمل جراحی انجام شده با بیمه تکمیلی قرارداد داشته باشد، هزینه های آن را پرداخت می کند و یا با ارائه فاکتور صورتحساب بیمارستان به بیمه می توانید مقدار زیادی از آن را باز پس بگیرید.

 تخمین زدن هزینه عمل معده با توجه به آزمایشات، بیمارستان و پزشک متخصص انجام می شود و همین طور بیمه ای که قرار است هزینه عمل شما را پرداخت کند. شما با پرداخت هزینه عمل معده، خود را از مشکلات بیماری های قلبی، فشار خون و ... نجات خواهید داد و سلامت خود را بیمه می کنید.

دکتر سلیمی پزشک و جراح فوق تخصص با تجربه بیش از هزار عمل جراحی موفق، سلامتی شما را تضمین می کند و با خیالی راحت می توانید سلامتی خود را به ایشان و تیم مجربشان بسپارید.

منبع

 

 

ارسال نظر: