کدخبر: 10801

چیزهایی که در مورد پیکرتراشی باید بدانید

پیکرتراشی با لیپولایزر  یک روش  نوآورانه است که به بازسازی بدن اجازه می دهد تا  چربی های موضعی و اضافی  را که با رژیم غذایی یا سایر درمان ها حل نمی شود، از بین ببرد.

به خصوص  در مناطق بحرانی با ضخامت چربی کم  که لیپوساکشن سنتی به سختی می تواند باعث سفت شدن ناحیه شود، نشان داده می شود. اگرچه در تمام قسمت‌های بدن که تجمع چربی موضعی را نشان می‌دهد، چه در  بدن  و چه در  صورت استفاده می‌شود .

نواحی قابل انجام پیکرتراشی

  • شلی در بازوهای فوقانی و داخلی
  •  وجود سینه در مردان (ژنیکوماستی)
  •  چربی انباشته شده در اطراف زیر بغل
  • چربی های پهلوها
  • چربی انباشته شده در شکم
  • داخل رانها
  • چربی موضعی در قسمت داخلی و بالای زانو یا روی دوقلوها

نتایج پیکرتراشی جه زمانی قابل مشاهده است ؟

نتایج بلافاصله در 1 جلسه و بدون لمس می باشد. اگرچه در اثر جراحی مقداری تورم وجود دارد که به مرور زمان از بین می‌رود، و بعد از 4 هفته به نتیجه می‌رسیم، ولی نتیجه ایده ال پس از 3 ماهگی مشاهده می‌شود  و  بهبود تا 1 سال ادامه خواهد داشت .

 

پیکتراشی یا پال یا لیپوماتیک چرا یک جایگزین عالی برای لیپوساکشن معمولی است ؟

  • نیازی به بستری شدن در بیمارستان  یا اقدامات بیهوشی عمده ندارد، خطر جراحی را کاهش می دهد
  • اثر ضد شلی ، باعث کشش و سفت شدن پوست می شود
  • از انحراف بافت جلوگیری می کند ، بنابراین احتمال عدم تقارن کمی وجود دارد
  • حداقل ناراحتی  بعد از عمل
  • بازیابی سریعتر  و خرابی کمتر
  • خونریزی  و کبودی کمتر
  • چسبندگی  های ایجاد شده در نواحی تحت لیپوساکشن معمولی را برطرف می کند
  • تجمع چربی های کوچکتر قابل درمان است
  • به طور کل دستگاه های به روزی مثل پال تایم بی هوشی پایین است و دستگاه ایمنی می باشد.

 

نکته مهم در استفاده از دستگاه های پیکرتراشی :

استفاده خوب از دستگاه بسیار مهم است، زیرا افراد کم تجربه می توانند باعث افتادگی قابل توجهی در نواحی خاص شوند، مراقب افراد حساس و در برخی نواحی خاص مانند زانو و کشاله ران باشید.

 

نکاتی مهم قبل از پیکرتراشی

هنگامی که اضافه وزن وجود دارد، باید تغییراتی در عادات غذایی و تمرینات بدنی ایجاد شود که به یک بی ام ای مناسب برای جراحی برسید. اگر می خواهید ریسک عمل پیکرتراشی را کاهش دهید و نتایج بهتری به دست آورید، ارتباط با سایر درمان های ضد سلولیت، به ویژه مزوتراپی مناسب است و همچنین باید اطلاعات لازم در مورد جراحی پیکرتراشی  biotinclinic.ir را در این سایت بخوانید.

ورز دادن بافت مکانیزه باعث اصلاح ظاهر، شکل و حجم بدن و همچنین بازیابی رنگ پوست می شود.

 

روش های مختلف برای پیکرتراشی

داخل لیپوتراپی

اینترالیپوتراپی  درمانی است که  مخصوصاً برای از بین بردن تجمع چربی در شکم، باسن، ران، زانو و بازوها استفاده می شود.

این تکنیک شامل نفوذ اسید دئوکسی کولیک در ناحیه تحت درمان است. اسید دئوکسی کولیک یک محلول آبی با پایه ژلاتینی و کاملاً زیست سازگار است، زیرا در بدن انسان وجود دارد و به راحتی بازجذب می شود.

هنگامی که اسید دئوکسی کولیک به بافت چربی تزریق می شود، چربی را مایع می کند و لیپیدها به طور طبیعی از طریق سیستم لنفاوی از بین می روند. در پایان جلسه هیچ ناراحتی وجود ندارد، اگرچه گاهی اوقات قرمزی جزئی در ناحیه، مقداری خارش و در برخی موارد کبودی کوتاه مدت ظاهر می شود.

برای تکمیل درمان، توصیه می‌کنیم پس از دو روز یک درناژ لنفاوی و یک هفته بعد از آن انجام دهید تا تأثیرات درمان را بهبود بخشد.

 

مزوتراپی بدن

مزوتراپی یک تکنیک پرکاربرد برای درمان سلولیت و سایر مشکلات مانند شلی، چاقی موضعی، به عنوان مکمل کاهش وزن و غیره است. این تکنیک شامل تزریق داروها یا مواد هومیوپاتی به ناحیه تحت درمان است.

در نتیجه، فعال شدن گردش خون موضعی حاصل می شود و تجمع چربی را حل می کند، کانتور ناحیه تحت درمان را کاهش می دهد و میکروسیرکولاسیون را در سطوح شریانی، وریدی و لنفاوی فعال می کند و اکسیژن رسانی بافت را بهبود می بخشد.

دستگاهی به شکل قلم که دارای میکروسوزن‌هایی است که تولید کلاژن، الاستین و فاکتورهای رشد را تحریک می‌کند و در نتیجه پوست را تقویت، اکسیژن‌رسانی و جوان‌سازی می‌کند. این سوزن های بسیار ظریف به طور خودکار هزاران میکروکانال را باز می کنند که از طریق آنها مواد فعال وارد می شوند.

بنابراین ما بهبود واضحی در کیفیت پوست، کاهش حجم و کاهش قابل توجه سنگینی و تورم دریافت می کنیم.

به منظور به حداکثر رساندن نتایج آن، توصیه می‌شود آن را با سایر درمان‌های مکمل مانند اندرمولوژی LPG و/یا گرمادرمانی مرتبط کنید. در صورت ترکیب چند درمان در یک روز، مزوتراپی همیشه آخرین مورد خواهد بود. اگر بیمار اضافه وزن دارد، کنترل رژیم غذایی با رژیم غذایی اضافی، انجام برخی تمرینات بدنی هوازی و نوشیدن مایعات فراوان برای دستیابی به بهترین نتایج مهم است.

به همین ترتیب، استفاده از کرم های ضد سلولیت و/یا سفت کننده توصیه می شود.

 

حرارت درمانی

ترموتراپی مبتنی بر استفاده از نوارهای حرارتی منتشر کننده است که در تماس با پوست فرد قرار می گیرد. آنها با تولید گرما از طریق انتشار تابش امواج مادون قرمز طولانی عمل می کنند. گرما به بافت چربی منتقل می شود و باعث افزایش متابولیسم پایه می شود، در نتیجه کالری زیادی مصرف می شود و حجم قابل توجهی از دست می رود.

ما از لیپولیز در درمان چربی های موضعی، به ویژه در شکم، بازوها و غلاف، و به عنوان یک روش مکمل یک برنامه غذایی برای کاهش وزن استفاده می کنیم. نشانه های دیگری که گرما مفید است، دوره های کمردرد، فرآیندهای آرتروز و آرتریت، قولنج کلیوی و کبدی ... و غیره است.

این تکنیک شامل استفاده از ژل یا گل ضد سلولیت در ناحیه مورد درمان و بسته بندی فرد با نوارهای حرارتی است. مدت زمان درمان 45 دقیقه است که فرد روی برانکارد دراز کشیده و با یک حوله یا پتوی سبک پوشانده شده است. در نتیجه، تعریقی رخ می دهد که می تواند متوسط ​​تا شدید باشد. در پایان درمان، نوارها برداشته شده و بقایای ژل و عرق اضافی تمیز می شود.

 

تعداد جلسات توصیه شده از 10 تا 16 است که هفته ای 2 جلسه تا جلسه هشتم و سپس هر هفته 1 جلسه تا تکمیل 16 جلسه یا حصول اثر مطلوب انجام می شود.

ارسال نظر: