کدخبر: 10939

بهترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

فرقی نمی‌کند اهل کجا باشید، اگر موضوعی در صدر اخبار باشد در اینستاگرام نیز موجود است. از معرفی یک محصول جدید تا فرهنگ پاپ و البته سیاست موضوعات مختلف و جذابی در این شبکه اجتماعی است. همین باعث شده هر برندی چه کوچک چه بزرگ در سرتاسر جهان یک صفحه در اینستاگرام به نام خود ثبت کند. در این بین رقابت هیجان‌انگیزی برای جذب فالوور و کسب لایک در پست اینستاگرام به راه افتاده که خود موجب کارآفرینی و ایجاد شرکت‌های متخصص مشاور و همکار در توسعه برند و ترند شدن در اینستاگرام شده است. اما چرا افزایش فالوور در اینستاگرام استراتژی کلیدی به شمار می‌رود؟

افزایش فالوور در اینستاگرام استراتژی کلیدی

افزایش فالوور در اینستاگرام موجب افزایش اعتبار شما بین مشتریان فعلی و بالقوه می‌شود و حتی تعداد فالوور می‌تواند شما یا شرکت را را به‌عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری‌تان معرفی کند.

تعداد فالوور بیشتر می‌تواند به نتایج مهم زیر ختم شود:

  • افزایش فالوورهای جدید
  • تقویت نفوذ رسانه‌ای اجتماعی
  • افزایش اعتبار در نزد الگوریتم اینستاگرام

در حقیقت بدون مخاطب یا رویکردی برای افزایش آن‌ها موفقیت در اینستاگرام بسیار دشوار است. البته برای موفقیت در اینستاگرام و لذت بردن از یک ابزار بازاریابی موثر و مثبت که به خوبی بازگشت سرمایه را محقق می‌کند، نیاز به داشتن صدهزار یا صدها‌هزار فالوور نیست. کیفیت فالوورها و اشتیاق آنها برای بررسی محتوای پست‌ها و تعامل فعال ملاک‌های مهم‌تری هستند.

بهترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام تا حدی نسبی هستند و علت آن هم ریشه در متغیرهای همچون تفاوت در محتوا و پیام آن، جامعه هدف کاربری و جایگاه صفحه کاربری و حتی شخصیت حقیقی یا حقوقی خود شما دارد.

ساخت یک نمایه حرفه‌ای

2

قبل از هر چیز، انتخاب نام کاربری که فالوورهای بتوانند به آسانی آن را به خاطر بسپارند لازم است. انتخاب نام برند یا نامی که با  کمی تغییر از برند الهام گرفته شده باشد به همراه یک عکس پروفایل مناسب (ترجیحاً یک لوگو رسمی و حرفه‌ای) ترکیب خوبی برای مشروع نشان دادن شما در نزد کاربران است. همچنین نوشتن یک بیو به روز و اضافه کردن یک خط ارتباطی دیگر از شماره تلفن همراه گرفته تا آدرس اینترنتی علاوه‌بر معرفی بهتر شما به مخاطبان باعث می‌شود که بازدیدکنندگان راحت‌تر با شما همراه شوند.

تصاویر جذاب برای پست‌ها

تصویر نقطه قوت اینستاگرام است و در میان انبوه تصاویر پست‌ها آنها که به کنتراست لازم رسیده باشند می‌توانند حرکت اسکرول کاربران میان پست‌ها را متوقف کنند. تصاویر جالب به‌ خودی خود عامل مهمی در انتشار مجدد آنها توسط دیگر کاربران است و اگر تصویر با لوگو یا آرم برند شما مزین شده باشد، کاربرانی وجود دارد که علاقمند به یافتن سرچشمهٔ انتشار آن و دنبال کردن دیگر پست‌های مشابه هستند. بهینه سازی حجم تصاویر و رعایت ابعاد استاندارد از معیار‌های یک پست موفق است. اگر از متن در عکس استفاده می‌کند از انواع واضح فونت و در اندازهای باشد که خوانش آن به‌راحتی ممکن باشد.

استفاده از روش‌هایی همچون برچسب‌گذاری جغرافیایی عکس (Geotagging) نیز تکنیک‌های خوبی برای هدفمند دیده شدن پست‌ها است. بنابراین با جست‌وجوی مکان‌ها تصاویر شما دیده می‌شود و این می‌تواند یک روش ایده‌آل برای برندها و شرکت‌های محلی باشد.

مسابقه و کمپین

3

مسابقه و کمپین همان رویکردی که باعث می‌شود برند شما بر سر زبان‌ها بیفتد. روش‌های مختلف پاداش به فالوورهای وفادار و مژده‌های الهام‌بخش به مخاطبان جدید از روش‌های رایج موفق در افزایش فالوور اینستاگرام است. البته باید ایده‌های مسابقه دربارهٔ استراتژی برند شما باشد و با ایجاد رتبه‌بندی هیجان‌انگیز بین کاربران، کمپین را به نقطه‌ٔ اوج خود برسانید. برای این‌کار به معیار‌های زیر توجه داشته باشید.

  • تعیین یک هدف مشخص و قابل سنجش از کمپین
  • انتخاب جایزه ارزشمند
  • اعلام واضح و شفاف قوانین و رهنمودهای کمپین
  • شیوه اجرای مسابقه متناسب با جامعه هدف و فالوورهای

پاسخگویی به کامنت‌ها

فالوورهای اینستاگرام پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به سفیران بالقوه شرکت شما دارند. آنها راهنمای خوبی برای ساختن شخصیت برند شما هستند. گفتگو‌های معنادار و آموزنده با دنبال‌کنندگان امری ورای معرفی محصول و تبلیغ خدمات است. شناخت عمیق‌تر خواسته‌ها، نیازها و انتظارات مخاطبان روشی بسیار عالی برای بهبود روش‌های پشتیبانی مشتری و ایجاد بانک بازخورد قدرتمند است و این سرآغاز تشکیل یک جامعه وفادار از مشتریان به برند شما خواهد بود.

کال تو اکشن برای هر پست

4

ایجاد یک رابطه معنادار در ادامه هر تصویر یا ویدیو فرصتی قابل اطمینان برای برقراری تعامل بیشتر با کاربران است. کال تو اکشن بی‌پروا و واقعی که کاربران را دعوت به اقدامی می‌کند، باعث می‌شود آنها بیشتر به پست‌ها توجه کند و  همین جلب نظر آنها می‌تواند منجر به افزایش فالوور شما شود.

افزایش فالوور خودکار

افزایش فالوور خودکار نتیجه روش موفق بازاریابی تعاملی است. یک بده بستان مجازی در دنیای اینستاگرام رایج است که شما با بازدید صفحات دیگران آنها را ترغیب به بازدید پست‌های خود می‌کنید. البته رمز موفقیت این روش در شیوه جست‌وجو و نحوه بازدید از صفحات است. شاید بزرگ‌ترین مانع نیاز به صرف وقت و برنامه‌ریزی باشد؛ ولی ما در ادامه به شما روشی را نیز معرفی می‌کنیم که می‌تواند این روند را خودکار کرده و رشد فالوورها به‌صورت ارگانیک ادامه پیدا کند.

خرید فالوور ارزان و واقعی

رویکرد خرید فالوور راهی است که بسیاری از صاحبان برجسته و پرطرفدار صفحه‌های اجتماعی هم انجام می‌دهند و فرصتی عالی برای پیوستن به بازار گرم بده بستان و استارت بازاریابی تعاملی در اینستاگرام است.اواخر سال ۱۴۰۰ بود که نشریه سان (جزو ده نشریه پرفروش جهان) اعلام کرد همه فالوورهای اینستاگرام کریستن رونالدو واقعی نیستند. بررسی نشریه سان از نرخ رشد صعودی ۲۰۰ میلیون فالوور در بازه زمانی کوتاه خبر می‌داد و تخمین آنها این بود که حدود ۵۰ میلیون فالوور رونالدو را می‌توان فیک در نظر گرفت.

اما نکته جالب ماجرا این است که با افزایش فالوورها و همکاری با روبات‌ها حتی درآمدزایی از پست‌های تبلیغی نیز با رشد خیره کننده مواجهه خواهد شد. به روایتی  رونالدو به‌ازای هر پست تقویت شده با فالوورهای فیک ۳۸۸ هزار پوند و لیونل مسی مبلغی معادل ۲۸۷ هزار پوند نیز درآمد دارد. درواقع آنچه که در خرید فالوور از همه مهم‌تر است استفاده از دانش و تجربه شرکت معتبر است که به خطوط قرمز اینستاگرام واقف و متعهد باشد. بدین جهت پیشنهاد ما بهره بردن از دانش تیم دریچه ۶۷ است.

چرا دریچه ۶۷ برای افزایش فالوور انتخاب کنیم؟

ویژگی خاص دریچه ۶۷ به‌عنوان ارابه کننده انواع دنبال‌کننده از فالوور ارزان گرفته تا فالوور میکس یا حتی فالوور گارانتی، مقرون‌به‌صرفه بودن به‌همراه دریافت نتایج سریع‌تر نسبت به رقبا است. اگرچه کلید موفقیت دریچه ۶۷ در افتخار به ارائه خدمات فوق‌العاده به مشتری و تکیه بر توانایی تیم پشتیبانی مشتری قدرتمند است؛ اما از آن مهم‌تر توجه کیفی به ارائه فالوور ارزان واقعی است که شما را در مقابل خطر پرچم‌گذاری، جریمه یا حتی حذف شدن از اینستاگرام به دلیل استفاده از فالوور فیک حفظ می‌کند. با این اوصاف برای افزایش فالوور در اینستاگرام در سایت دریچه ۶۷ تنها کافی است پلن خرید فالوور را که دوست دارید انتخاب کرده و با فشردن یک دکمه سفارش خود را نهایی کنید. دریچه 67 بهترین سایت خرید فالوور ارزان است.

ارسال نظر: