کدخبر: 10942

لیست جراحان چاقی تهران

 

می‌خواهیم در این مطلب در رابطه با لیست جراحان چاقی تهران صحبت کنیم. با ما باشید.

مقدمه

البته که باید بدانید دکتر سلیمی به‌ عنوان بهترین پزشک در زمینه چاقی شناخته می‌شود که با مهارت‌ها و توانایی‌های خود می‌تواند باعث سلامت افراد در راستای کاهش وزن گردد. زیرا معضل چاقی و اضافه ‌وزن یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های جامعه امروز شده است. اما مهم‌تر از آن، شناخت یک جراح معتمد و با مهارت در زمینه برطرف نمودن چاقی‌ها می‌باشد. برای این‌ که بدانید یک پزشک خوب در این حوزه دارای چه ویژگی‌هایی است، ادامه این مطلب به شما کمک خواهد کرد. همراه شما هستیم.

فهرست مطالب این مقاله عبارت است از:

به چه دلیل چاقی را یک بیماری می‌دانیم؟

ویژگی‌های لیست جراحان چاقی تهران در چیست؟

تعداد انجام عمل جراحی در سال

تخصص مرتبط با جراحی

به‌ روز بودن اطلاعات و دانش پزشک

استفاده از تجهیزات استاندارد

قرارداد با بیمه‌های مختلف

تعهد پزشک به بیمار بعد از جراحی

انجام تمامی شیوه نامه‌های پزشکی

توانایی انجام تمامی جراحی‌های چاقی

جمع‌بندی

######

به چه دلیل چاقی را یک بیماری می‌دانیم؟

هنگامی ‌که فردی دچار چاقی مفرط باشد و شاخص توده بدنی و عددی بالاتر از ۳۵ را نشان بدهد، به‌ مرور نگرانی‌ها و خطراتی در زندگی وی پدید خواهد آمد. بنابراین چاقی می‌تواند به ‌عنوان یک بیماری شناخته شود. زیرا عامل مؤثری برای بروز بیماری‌های مختلف دیگر به ‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم می‌باشد و مهم‌ترین عامل به وجود آمدن این بیماری‌ها، اضافه ‌وزن و چاقی است. از مهم‌ترین بیماری‌هایی که در راستای اضافه‌ وزن و چاقی به وجود می‌آید، می‌توانیم به دیابت نوع ۲، فشار خون بالا، درد مفاصل زانو، مشکلات قلبی عروقی، ضایعات کلیوی و کبدی، دیسک کمر و دیگر موارد اشاره داشته باشیم. تمامی این موارد در کنار اضافه ‌وزن و چاقی شدت بسیار زیادی در بدن بیمار پیدا می‌کنند و در صورتی ‌که فرد هیچ توجهی برای درمان چاقی نداشته باشد، قطعا دوز داروهای مصرفی او رو به ‌افزایش می‌رود و می‌تواند نگرانی‌هایی را به ‌دنبال داشته باشد. این مسئله می‌تواند اهمیت جراحی چاقی را بسیار بیشتر کند و باعث شود که اغلب افراد برای برطرف نمودن اضافه ‌وزن خود از جراحی چاقی استفاده داشته باشند.

2

ویژگی‌های لیست جراحان چاقی تهران در چیست؟

در حالت کلی برای این ‌که بتوان نام یک پزشک را در بین لیست جراحان چاقی تهران به میان آورد، باید از یک سری خصوصیات فردی و یا عمومی برخوردار باشند که این مسئله بسیار مهم می­باشد. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت. البته باید بگوییم که طبق بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام‌ شده، دکتر سلیمی تمامی خصوصیت‌های مربوط به بهترین پزشک جراحی چاقی را دارد و می‌توانید با خیالی آسوده از تخصص‌های ایشان بهره‌مند شوید.

تعداد انجام عمل جراحی در سال

یکی از مهم‌ترین ویژگی های یک جراح چاقی، این است که به‌ حدی در حیطه کاری خود حرفه‌ای و فعال باشد که در سال حدوداً ۵۰ تا ۱۰۰ عمل جراحی چاقی را با موفقیت به اتمام رسانده باشد. این مسئله کمک می‌کند که تشخیص دهیم تا پزشک از تجربه و مهارت خاصی برخوردار می‌باشد و می‌تواند سلامت جان بیمار را در این امور تضمین کند. پس در راستای این ‌که نام یک پزشک در لیست جراحان چاقی تهران قرار بگیرد، قطعا باید به کارنامه کاری او دقت کرد.

تخصص مرتبط با جراحی

پزشکی که قصد دارد برای شما انجام جراحی‌های چاقی را به اتمام برساند، باید در زمینه فعالیت خود بهترین باشد و از تخصص کافی برخوردار باشد. با توجه به این ‌که انجام عمل جراحی چاقی با شیوه لاپاراسکوپی انجام می‌گیرد، اگر پزشک، علم و اطلاعات کافی در زمینه این نوع عمل جراحی نداشته باشد، قطعا خطرات جبران‌ناپذیری برای بیمار به وجود خواهد آمد که می‌تواند زندگی او را دچار اختلال کند. پس مطمئن شدن از تخصص‌های یک پزشک، یکی از گزینه‌های مؤثر برای شناخت یک جراح معتمد می‌باشد. دکتر سلیمی به‌ حدی در حیطه فعالیت خود خبره و حرفه‌ای می‌باشد که نام او در لیست جراحان چاقی تهران به‌ عنوان بهترین پزشک شناخته ‌شده است و بیماران او از انجام جراحی‌های چاقی رضایت کافی دارند.

به‌ روز بودن اطلاعات و دانش پزشک

در دنیای امروز، روز به ‌روز فعالیت‌های گسترده‌تری در حیطه مختلف پزشکی و علمی انجام می‌گیرد و به‌ مرور راهکارهای پیشرفته‌تری برای درمان و بهبود حال بیماران عنوان خواهد شد. شناخت پزشک از این مسائل و به‌ روز کردن اطلاعات در زمینه جراحی چاقی کمک بسیار زیادی به بیمار خواهد کرد. هر چقدر پزشک از جدیدترین متدهای روز دنیا و تجهیزات کافی برخوردار باشد و از آن‌ها استفاده کند، قطعا به‌ عنوان یک پزشک متخصص در حیطه کاری خود شناخته می‌شود. جراحی چاقی نیز به دلیل این‌ که از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، نیاز به استفاده از تخصص‌های یک پزشک با مهارت دارد. هنگامی ‌که جراحی چاقی با استفاده از متدهای روز دنیا صورت بگیرد، قطعا نتیجه بهتری را در بر خواهد داشت.

 

استفاده از تجهیزات استاندارد

یکی از مهم‌ترین عوامل و پارامترهای شناخت بهترین پزشک در زمینه جراحی چاقی، استفاده از وسایل و تجهیزات استاندارد و به ‌روز دنیا می‌باشد. طبق بررسی‌های انجام‌ شده، می‌توان گفت که نام دکتر سلیمی به‌ عنوان بهترین پزشک در راستای تجهیزات استاندارد در لیست جراحان چاقی تهران به میان می‌آید. حتما دیده‌اید که بیماران بسیار زیادی تحت نظر پزشکان بی‌مهارت از عمل‌های جراحی استفاده داشته‌اند و مشکلات و خطرات بسیار زیادی گریبان‌گیر آن‌ها شده ‌است. مهم‌ترین دلیل برخورداری افراد با این مشکلات، عدم استفاده از تجهیزات استاندارد می‌باشد. پس حتما به این مسئله دقت کنید تا بتوانید با شناخت کافی از این عمل‌های جراحی، نتیجه بسیار خوبی بگیرید.

قرارداد با بیمه‌های مختلف

به دلیل این ‌که اضافه ‌وزن های بسیار به‌ عنوان یک بیماری به حساب می‌آید، امکان دارد اغلب بیماری‌ها هزینه‌های مربوط به جراحی چاقی را تقبل کنند. حال انتخاب یک جراح حرفه‌ای که بتواند با بیمه‌ مد نظر شما قرارداد داشته باشد تا بتوان از این خدمات مربوطه استفاده کنید، یک امتیاز مثبت به حساب می‌آید و می‌تواند نام آن پزشک را در لیست جراحان چاقی تهران به ‌عنوان بهترین پزشک بگنجاند. دکتر سلیمی در این لیست به ‌عنوان بهترین جراح چاقی در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند برای رفاه حال بیماران و تمامی بیمه‌ها، همکاری داشته باشد.

3

جمع‌بندی

 با ذکر تمامی این مطالب، می‌توان نام دکتر سلیمی را به ‌عنوان متخصص فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی به میان آورد. دکتر سلیمی سالانه بیشتر از ۱۵۰ عمل جراحی مربوط به چاقی را انجام می‌دهد و رزومه‌ ایشان بسیار پربار و حرفه‌ای می‌باشد. مهم‌ترین موضوع برای دکتر سلیمی، اهمیت به‌ سلامت بیماران می‌باشد و همچنان پیشنهاد می‌کند که بعد از انجام عمل، معاینات دوره‌ای برای داشتن یک رژیم غذایی منحصر به ‌فرد داشته باشد تا ارزیابی‌ها و بررسی‌ها روی شرایط جسمانی بیمار صورت بگیرد. برای این ‌که بتوانید به ‌راحتی به کاهش وزن و لاغری دست پیدا کنید، نیاز دارید که پزشکان متخصصی که نام آن‌ها در لیست جراحان چاقی تهران می‌باشد را بهتر بشناسید. با ذکر این مطالب، از ویژگی‌های مهم یک پزشک حاذق برای شما گفتیم.

منبع

 

ارسال نظر: