کدخبر: 11292

دانلود سریال ایرانی خاتون

سریال ایرانی خاتون جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر تاریخی، درام و عاشقانه می‌باشد و کارگردانی و نویسندگی آن را تینا پاکروان بر عهده دارد در سریال خاتون بازیگرانی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی و میرسعید مولویان سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برای دانلود رایگان سریال خاتون می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال خاتون

8

بازیگران سریال خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی و میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و مهران مدیری

خلاصه داستان سریال خاتون

در خلاصه داستان سریال آمده است که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

برای دانلود فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود، وب سایت اینترنتی همتا مووی پیشنهاد ما به شما است. رسانه‌ی همتا مووی به عنوان یکی از بهترین و فوق‌العاده‌ترین مراجع عرضه فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی همواره بر آن است تا با تابعیت بر قوانین جمهوری اسلامی ایران امکان دانلود انواع فیلم‌ها در ژانرهای مختلف، جهت فراهم آوردن راحتی کاربران را فراهم کند. با مراجعه به وب سایت اینترنتی رسانه همتا مووی می‌توانید جهت دانلود سریال، انیمیشن و فیلم‌های مختلف از طریق سایت همتا مووی به نشانی اینترنتی https://hamtamovie.li مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر: